Zoekresultaten

  1. Killer Rabbit

    Discussietopic winterevenement 2022

    De Moord Konijntjes zijn klaar voor het Winter event en hebben hun bijltjes mooi opgeblonken; ben je ook nieuwsgierig hoe je het beste haalt uit dit evenement? Kijk dan eens naar onze guide die we op onze community discord hebben geplaatst: https://discord.gg/HEzEjE3UhF Wie op wereld G speelt...
  2. Killer Rabbit

    Discussietopic: Halloween-evenement 2022

    De Moord Konijntjes zijn klaar voor het Halloween event en hebben hun bijltjes mooi opgeblonken; ben je ook nieuwsgierig hoe je het beste haalt uit dit evenement? Kijk dan eens naar onze guide die we op onze community discord hebben geplaatst: https://discord.gg/VmF84NxMem
  3. Killer Rabbit

    Discussietopic herfstevenement 2022

    Moord konijntjes springen overal heen onder struiken, over een been. Ze kennen dan ook de beste weg in het herfst event en delen de beste manier om dit te spelen. Ook wortels op je bord? Volg deze link naar onze Discord. Je hoeft geen konijntjes lidkaart te kopen hij staat gewoonweg voor je...
  4. Killer Rabbit

    Open spel Tellen tot 1000

    54
  5. Killer Rabbit

    Open spel Het Raad-wie-er-na-jou-komt-TOPIC

    Nee hoor Nu komt Atokirina
  6. Killer Rabbit

    Open spel Verander het woord!

    roer
  7. Killer Rabbit

    Discussietopic 1.240

    Hey wie komt er nog naar deze wereld
  8. Killer Rabbit

    Discussietopic: Zomerevenement 2022

    Na lange tijd staat er opnieuw weer een guide online om jullie alle tips en tricks te laten weten! We helpen graag en maken het jullie gemakkelijk met een goede strategie opgelijst in onze guide op Discord.
  9. Killer Rabbit

    Troepen boven je eigen tijdperk

    zeer bedankt dankzij u heeft iemand van mijn gilde me geleerd d hoe ik de troepen kon krijgen zit nu bijna al een jaar in Pme met mijn hoovers al paar keer dood gegaan maar is toch lekker knallen en verdien ze toch terug de diaz doordat ik super veel kan aanvallen in gs
  10. Killer Rabbit

    GS op dinsdag laten aflopen

    en hoe wil je dan de rvs beloningen krijgen dan als beide op dezelfde dag stoppen?
  11. Killer Rabbit

    Discussietopic: Het Kasteelsysteem

    ik vind het goed zo kan je als beginnende speler toch wat munten verzalmeen
  12. Killer Rabbit

    Discussietopic: Pvp Arena

    ik blijf het spelen best leuk zit maar in Pme en toch op wereld F heb ik het geschopt tot top 2 en iedere week haal ik de nummer 1 in dus blijft plezant voor mij :D
  13. Killer Rabbit

    Aanval van buur uit veel hogere era.

    ben je zeker dat hij in toekomst zit of heeft hij enkel troepen van toekomst want dat kan ook dat je die troepen hebt ook al zit je niet in dat tp
  14. Killer Rabbit

    Beste/slechtse GG

    denk dat het eens hier een update mag krijgen wat wel goed lijkt en niet zo goed xD
  15. Killer Rabbit

    Ziggy0093

    Voor niks gaat de zon op
  16. Killer Rabbit

    Nieuwe wereld

    ik ben wel voorstander nog een wereldje op meer wensputten te kunnen zetten xD
  17. Killer Rabbit

    Discussietopic: Fauna Evenement 2021

    Eindelijk eens een event waar je bij met skills veel kunt verdienen Inno geef aub nog meer van dit events
  18. Killer Rabbit

    Discussietopic: Voetbalbeker 2021

    Zo blij met die update van de waardes want hiervoor leek het gebouw nog slechter dan andere gebouwen zoals kunstentoonstelling Bedankt inno
  19. Killer Rabbit

    Open spel Tellen tot 500

    221
Bovenaan