Zoekresultaten

  1. Meppen in Gs

    Gebeurt het volgende! Ik mep in iPad! Ben aan het meppen,dus 2 knoppen ,links en rechts,van het op het een of andere moment,druk je op de zelfde manier ,en gaat ie automatisch vechten! Dus de hele zooi in de war! En dan vloek ik! Maarrr….. kan je dat anders instellen! Ik laat ze niet automatisch...
  2. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Nou! Dan nog een keer! Dit keer spuug ik niet,ik wil mijn medespelers bedanken! Voor het mooie spel! Mijn Foe belevenis is nog steeds goed! Aangaande mijn medespelers!! En even zo goed,zijn wij poppen aan een touwtje!! Is het allemaal beter geworden? Ik ken de mensen niet van Inno! Jullie bouwen...
  3. Discussietopic 1.268

    Van deze! Nieuwe Gsp vind ik waardeloos! Eigenlijk ben ik bestolen door Foe! zo voelt het! Misschien zijn we ook wel poppen aan een touwtje!! Ik vond het een verdomd mooi spel! Ik heb hier nachten lang gespeeld! Ik ben geholpen door diverse mensen in het spel en ook door de evenementen te...
  4. Geen diamanten gekregen,wel betaald!

    inmiddels hier aankoopfactuur heen gestuurd,en nu maar kijken wat er van terugkomt,en anders,het is maar een spelletje! En een mooi spel! Maar 20 euro is altijd zonde,als je niet krijgt,wat je ervoor geboden krijgt!! Speel op fel en op arva, Gr skieringer
  5. Geen diamanten gekregen,wel betaald!

    Goedeavond iedereen, afgelopen nacht voor 20 euro diamanten gekocht,betaald en wel,maar geen diamanten gekregen! Iemand een idee waar ik verhaal kan halen? Gr skieringer
Bovenaan