Zoekresultaten

  1. pffkweetetnie

    De vogels vliegen

    Ik heb iets leuk gevonden: als je op een vogel drukt veranderd hij van richting. Het werkt ook bij de papegaaien van het zomerevent.
  2. pffkweetetnie

    Evnent in de app

    kun je een event ook in de app spelen ?
  3. pffkweetetnie

    Contact Support Incidenten

    Ik druk op een incident maar er komt geen beloning achter.
  4. pffkweetetnie

    Plunderen

    ik begrijp niet zo goed... Moet je de verdedigende eenheid laten staan op geselecteerd of juist niet? Weet iemand het?
  5. pffkweetetnie

    Helptool en taverneebezoektool

    zet vooraan de vriendenlijst een knop met "Help iedeen" en eern met "Beszoek alle tavenees" dat zou heel handig zijn.
  6. pffkweetetnie

    Heldenpilaar

    ik wou mijn heldenpilaar die ik kreeg plaatse, maar ik had nog geen plaaats dus klikte ik het weg. Toen ik plaats had wou ik hem bouwen maar dan was hij weg. waar kan ik die terug vinden?
  7. pffkweetetnie

    Beschikbaare bevolking in de min mogelijk laten zijn

    Als ik bv een arbeidedswoning wil plaatsen op een huis met dakpannen staat er dat ik te weinig beschikbare bevolking heb, terwijl ik daarna toch dat heb terug gewonnen. dus ik zou zeggen: je kan een woning op een andere woning plaatsen, waardoor je bevolking in de min staat, maar wel op...
  8. pffkweetetnie

    Crosdeals

    ik zit in arvahall en er is een berichten groep die heet : Crossdeal A naar D gezocht. Kan iemand vertellen wat dit is?
  9. pffkweetetnie

    vriend zoekt een vriend

    Ik zit al een tijdje op arvahall en heb al aantal vrienden, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Mijn naam is hetzelfde hier als op de game.
  10. pffkweetetnie

    infilteren

    Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik zou wel graag willen weten wat het is, zodat ik mijn geld niet voor niets verspil.
  11. pffkweetetnie

    GildeForum

    Ik heb onlangs een gilde gestart, maar ik weet niet hoe je gildeforum vindt, laat staan aanmaakt. kan je me helpen?
Bovenaan