Zoekresultaten

  1. Discussietopic video advertenties

    Zelfs ik heb deze gs maar 4500 gevechten, nog even de advertenties uitbreiden zie ik net, elke advertentie is er 1 teveel, gs heeft inno genoeg laten verdienen en ze willen van de spelers af. Ff gs aanpassen, ads erbij, verschillende pest bans, verplichte dia betalingen bij events, etcetc. Ze...
  2. Verandering gilde stijd

    Geen bk meer. Enkel torens max 4x8% Vallen 1 val is 100% kans op 3 uitputting, 2 vallen is 100% kans op 6uitput. Paleis is benodigde gevechten X3, dubbele punten per uur en automatisch 2 vallen. Zodra een paleis en val in combinatie word gezet krijg je een super bonus en is de betreffende...
  3. Verandering gilde stijd

    Oke, ik neem al me woorden terug, laat maar komen die wijziging, haal anders gewoon de hele bk weg, torens only, hele probleem opgelost...... Met 120 uitput pak je toch nog wel wat sectoren. Kan de ranglijst lekker blijven zoals die is en kunnen nieuwe spelers jaren doen over wat wij in een...
  4. Verandering gilde stijd

    Ondertussen hebben we vorige week met een "kleine gilde" toch gewoon zo goed als de hele kaart gepakt. Zit em in de wil en activiteit van spelers, ook moet je het wel een beetje kunnen snappen hoe het werkt.. je kan er altijd uit komen anders moet je degraderen want dan heb je niets te zoeken in...
  5. Verandering gilde stijd

    Heb ik t over een val zetten? Ik zet geen vallen ik heb het erover dat dat een kleine gilde nu al helemaal vast zou zetten omdat je er geen bk meer tegenover kunt bouwen.. dit is slechts een voorbeeld. Eerst mensen allerlei zooi laten bouwen en dan na 2 jaar onderhand het leukste aan FOE kapot...
  6. Verandering gilde stijd

    Dat die mensen denken dat het om de fp gaat zegt zat over hoe gierig ze zelf zijn. Want het gaat niet om de fp, die worden meerendeel geïnvesteerd namelijk.
  7. Verandering gilde stijd

    Grappig dat de mensen die het op de ranking niet meer bij kunnen benen vooral positief reageren. Als je niet speelt kan je ook niet verwachten dat je in de top hoort. Werd hoog tijd dat die onrealistische ranglijst eens werd opgeknapt.
  8. Verandering gilde stijd

    Kleinere gildes kunnen helemaal niets meer. 1 val voor je base en je zit zo aan je 20 uitputting. Deze verandering gaat de laatste zet zijn die FOE nodig had om de playerbase uit te laten doven.
  9. Verandering gilde stijd

    Kleine gildes kunnen nog minder. Geen mepavondjes meer, 2 sectoren per dag en uitloggen. Goed bezig inno. Grote gildes zullen alsnog de hele kaart hebben en de kleine gildes kunnen al helemaal niet meer pushen hierna.
  10. Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

    Whaaaaaaat!?!?!?! Ik zie het net zomaar tijdens rondneuzen.. Betere verassing konden jullie niet brengen wat mij betreft, had de 1e 6 al weg en begon al weer vol te staan, kan ik mooi wat ruimte maken voor soccer event :D:D
  11. Discussietopic: Forge Plus

    Ik heb geen idee hoe die andere heet, ik heb alleen die raadgeverspakket, maar me vrouw heeft de pakket van 49,99 onlangs gehad.. Bij beide pakketen kunnen ze de komma beter 1 naar voren zetten :p
  12. Discussietopic: Forge Plus

    Er zijn 2 verschillende nogmaals, de gene zonder 12% rekrutering op alca is 29,99 en de gene met 49,99. Er is niet maar 1 soort premium, er zijn er namelijk 2, met prijsverschil.
  13. Discussietopic: Forge Plus

    Er zijn 2 verschillende pakketen die je aangeboden kan krijgen, de ene krijgt die van 30 en andere spelers die van 50,er is dus helemaal niets verlaagd
  14. Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

    Nergens last van. Vind 90 uitputting wel prima en GE speelt hetzelfde als venus. Harpoons meppen alles weg. Pvp win ik meestal de bovenste, wederom niet echt anders vind ik. Buiten dat ziet het er allemaal een stuk beter uit, vooral de wegen zijn echt goed, makkelijk te zien en gewoon mooi...
  15. Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

    Was een geintje ik heb niks nodig.
  16. Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

    waar speel je dan? want als je klaar ben dan kan je mij net zo goed topologische gegevens schenken :P:P
  17. Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

    klopt ik ben ook al wel ver, maar klaar, nog lang niet XD
  18. Discussietopic: Archelogie Evenement 2022

    Met F2P bedoel je 5 werelden vol met wensputten knallen zodat je met 1 wereld honderden euros aan dia's uit kan geven? Wat mij betreft verdwijnen die wensputten helemaal.
  19. Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

    Dat heeft dan ook weinig te maken met een "snelle tech", want je kan op een normale manier niet in een paar dagen zoveel onbekend DNA hebben verzameld ;)
  20. Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

    Hahahaha ben je nu al klaar met tech? Of heb je gewoon abbysglijders en boeit de rest je niets? Want als jij nu al 10k onbekend dna hebt gefarmed dan ga je wel erg lomp met je dia's om xD
Bovenaan