Zoekresultaten

  1. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Op 4 werelden level 3 inmiddels uitgespeeld en nog geen diamant gewonnen, alleen van die suffe fragmenten waarmee ik niks doe. Als nno wil dat we meer fonteinen gaan plaatsen, dan zou het fijn zijn as we dan ook weer meer stukjes grond kregen, die je uiteraard niet met diamanten moet kopen, want...
  2. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    En dat ze alles eerlijk bij elkaar zitten klopt ook niet. Wij zitten bij gildes nr 1, 2 ,4 6, 7, 18 en 28 wij staan op nummer 29. Dus hoezo is dat een eerlijke verdeling in een GS poule?
  3. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    is inderdaad een probleem, we hebben als gide dat probeert leuk mee te doen nu ook een GS waar 2 top 10 gildes in zitten en die kostte wat kost proberen eerste te worden. Kom je 's-ochtends kijken dan zit alles op slot je kunt dus helemaal niks. Zodra een provincie vrij komt waar je op kunt...
  4. Verandering gilde stijd

    ik denk dat het voor middelgrote gildes niet zo veel zal uitmaken, als we bij 2 topgildes in de GS zitten dan is er meestal voor ons al niet eens de mogelijkheid om BK's te plaatsen. Ze nemen altijd alles in zodat je als kleiner gilde ook al zou je willen, niks kunt. Dus we zijn het gewend om...
  5. Meer grondstukken kunnen bekomen

    Ben het er wel mee eens dat je net wat te weinig grond krijgt, zou leuk zijn als dat is een beloning in een event werd. ook het nut van al die medailles is weg, wat moet je ermee?
  6. Gilde expeditie vrij geven niveau

    Waarom krijg ik de gilde expeditie levels niet meer geopend?
  7. Kadootjes op de app?

    Ik krijg ook al op 2 van mijn gilden weer te horen dat er weer cadeautjes zijn, speel zowel op de app als op de pc, maar wederom bij beiden niks. Waarom krijgt de ene speler wel wat en de anderen niet?
  8. Open spel Verander het woord!

    asters
  9. Afgezant plaatsen

    Aha, dus als ik hem voor de 7e maal uitspeel krijg ik een tweede plekje vrij, nog even doorspelen dus. Bedankt voor je uitleg
  10. Afgezant plaatsen

    Maar ik heb pas 1 afgezant geplaatst, wil ik de tweede plaatsen, kost me dat 800 diamanten..... Hoe krijg ik dan een plaats vrij?
  11. Afgezant plaatsen

    Ik heb net mijn tweede afgezant gehaald en dacht hem te kunnen plaatsen. Tot mijn verbazing kan dit niet, ik kan deze alleen verwisselen met de eerste afgezant. Of ik moet 800 diamanten betalen, die ik niet heb, om een plek voor de afgezant te krijgen. Dit lijkt me ook vreemd, want dan krijg je...
  12. Gilderegels

    Hoe blokkeer je iemand dan? Ik ben nu maar gewoon bezig te verzamelen en maar even niet uitbreiden, heb al even gekeken bij het gilde wat je mij aanraadde, zag dat ik daar de arc voor moest hebben. maar al die goederen die je daar voor nodig hebt, heb ik niet en ook moet ik ruimte hebben om die...
  13. Gilderegels

    Dank jullie wel voor jullie antwoorden. ik ben allang blij dat ik de regels niet heb overtreden. en ik zit denk ik in een gilde waar niet veel gebeurd, want heb nooit enige uitleg gekregen.
  14. Gilderegels

    Hoihoi, ik speel nog niet zo lang en vind het vooral leuk om mijn stad te zien groeien. heb net op het forum gelezen dat je beter een tijd in een zelfde tijdperk kunt blijven, dus ga dat maar doen. Nu probeer ik medailles te krijgen door mee te helpen aan grootste gebouwen. nu kreeg ik gisteren...
  15. Handelaren gezocht op East-Nagah

    Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar ik verkoop mijn goederen regelmatig via de markt, ben ik dan een handelaar?
  16. Discussietopic voetbalbeker 2020

    Pak de incidenten ook, maar dan krijg ik vrijwel altijd munten of voorraden, zelden energiedrankjes. Speel pas sinds dit jaar en heb vorig evenement wel gehaald, maar toen niet de melding gehad dat ik mijn dagelijkse missie had gehaald, dus dit kwam als een onplezierige verrassing.
  17. Discussietopic voetbalbeker 2020

    Dat is zuur zeg, dan kun je ook geen trainingen meer spelen en dus nooit je gebouw helemaal upgraden, best waardeloos
  18. Discussietopic voetbalbeker 2020

    Energiedrankjes kan ik ook niet meer verdienen, heb vandaag de missie gehad dat ik 22 produkties van 8 uur moest voltooien, heb ik 2 uur verkort, zodat ik eerder aan de volgende missie zou kunnen beginnen, maar helaas, krijg nu de melding dat ik de dagelijkse missie heb voltooid en moet wachten...
  19. dagelijkse aanbieding

    Oké, dank je wel
  20. dagelijkse aanbieding

    Hoi, ik zie bij het archeologie evenement ook dagelijkse aanbieding staan, hoe kun je deze krijgen?
Bovenaan