Zoekresultaten

  1. Zandbak

    Bevestigd mini event op app

    Bug in t nieuwe event. Op de app blijft die een groen vinkje ✅ geven ook al moet je de opdracht nog doen
  2. Zandbak

    Geen Bug foutje in draaien rad

    tijdens draaien rad win je zo'n spaarpotding (een handelaarsselectiekit), draai je nog eens kom je opnieuw op hetzelfde spaarpotding (die leeg staat) en win je opnieuw een handelaarskit. Je wint dus een prijs een 2de maal op een leeg vakje? dit betekent een extra beurt in het spelen naar de...
  3. Zandbak

    Keuze geven Bonus!

    Is dat nu zo moeilijk voor Foe om een keuzemenu wereld te geven als je een verjaardagsbonus krijgt. Echt waar: toevallig op farmwereld om 10h30: hop niks aan jullie verjaardagscadeau! Vraag me af hoeveel aanvragen de mods zullen te verwerken krijgen door deze foute inschatting vd programmeurs
  4. Zandbak

    Kleitabletten (Extra spel historicusbeloning)

    Het lijkt me logisch dat je ze alle 8 bij elkaar moet spelen om de historicusbeloning te behalen. Enkel, ik heb nog niet alle 8. Hoewel sommige heb ik wel al volledig tot level 1 gespeeld! Maar is het slim om - als je nog eens dezelfde kleitablet vind deze al naar level 2 te spelen enkel voor de...
Bovenaan