Zoekresultaten

  1. FreddyForge

    Open spel zo LAAG mogelijk tellen totdat de mod post

    Hmm, betekent dat dat mijn eerste plek verdwijnt?
  2. FreddyForge

    lijst grote gebouwen

    Zeker. Dankjewel!
  3. FreddyForge

    Met 1 klik alle gildeleden / vrienden / buren Helpen

    # contextmisbruik ;p
  4. FreddyForge

    lijst grote gebouwen

    Heb het forum al een poosje rondgestruind op zoek naar een lijst die alle GG bevat per tijdperk inclusief bonussen. Liefst up to date. Had er eentje gegoogled maar die was van het jaar 0. Wie o wie heeft zo'n lijst? Alvast bedankt!
  5. FreddyForge

    Open spel Wat als ... ?

    Dan ga ik over op een gras-dieet. Wat als jij jezelf alleen nog maar mag wassen met knakworstensap?
  6. FreddyForge

    Marktplaats

    Accijns ;p bij tabak en olie liggen die hoger..
  7. FreddyForge

    Normale periode om in 1 tijdperk te zitten.

    Goeie vraag. Heb ik ook over nagedacht. In het begin wil je zo snel mogelijk groeien, maar kreeg via via de tip dat je best wat rustiger kan doen en eerst de ruwe goederen kan gaan verhandelen die je nodig hebt voor latere technologieën. Maar idd, ieder zijn eigen strategie.
  8. FreddyForge

    Met 1 klik alle gildeleden / vrienden / buren Helpen

    Meerdere spelers geven als reactie: wees niet zo lui. Spijt me hoor, maar er is volgens mij verschil tussen lui zijn en praktisch zijn. Als het mogelijk is om zo'n knop in te stellen is dat gewoon super praktisch, niet lui, want klikken doe je toch wel. Over dat aantal werelden ben ik het eens...
  9. FreddyForge

    Met 1 klik alle gildeleden / vrienden / buren Helpen

    De mogelijkheid om daar een selectie in te maken lijkt mij ook handig. Dus een soort systeem inbouwen dat je spelers kan toewijzen aan die knop. En anderen bij wie je dat niet wilt, bijvoorbeeld omdat je specifiek wilt Motiveren/Opknappen handmatig M/O't
  10. FreddyForge

    Religies

    Goeie opmerking. Er zal zeker een politieke insteek geweest zijn om het goed te praten. Zoals heel vaak gebeurt met religies. Mijn punt is ook meer om duidelijk te maken dat atheïsme net zo goed een vorm van 'godsdienst' is, zij het dan zonder God :-) Hoe Jezus geleefd heeft? Daar zijn...
  11. FreddyForge

    Religies

    Hoe is God dan ontstaan is een vraag die je zeker ook mag stellen. Daarover kan ik als gelovige zeggen dat God er altijd al is geweest. Snap ik dat? Nee, want met mijn brein denk ik binnen het tijdskader van dit universum. God staat boven die tijd en ruimte als ontwerper van alles, zoals een...
  12. FreddyForge

    Religies

    Geloof heeft inderdaad te maken met zaken die je niet kan zien zoals bijv. een transcendent wezen (God/geesten) etc. Maar ook wind kun je niet zien. Enkel de gevolgen zijn te zien en toch vinden we dat, plus de uitleg met luchtstromen, reden genoeg om in de kracht van wind te geloven. Net als...
  13. FreddyForge

    Open spel zo LAAG mogelijk tellen totdat de mod post

    Geeft niet ;p waar vind je zo'n hall of fame? Ben beetje nieuw hier..
  14. FreddyForge

    Open spel zo LAAG mogelijk tellen totdat de mod post

    Shared fame! assistance van Alysse the queen! Dankjewel
  15. FreddyForge

    Open spel zo LAAG mogelijk tellen totdat de mod post

    2 lets do this!
Bovenaan