Zoekresultaten

  1. DrooPeeJay

    ReVoLt Zoekt Volk

    Nieuw Gilde bouwt aan de weg naar de top --- Wij zoeken! --- - Gedreven en ervaren FoE-ers met een winnaarsmentaliteit. - Teamplayers die een rol willen hebben in de opbouw van ons nieuwe Gilde ⚡REVOLT⚡ --- Wie zijn wij? --- Op dit moment zijn we met 8 zeer gedreven en op goed elkaar...
  2. DrooPeeJay

    Actieve vrienden gezocht! :-)

    wat is jouw ingame naam, welke wereld speel je?
  3. DrooPeeJay

    Bonusmissie overslaan/ afbreken

    je kan enkel bonusmissies overslaan als daar de knop "afbreken" voor verschijnt, ander moet je die missie helaas( in sommige gevallen) uitvoeren
  4. DrooPeeJay

    Actieve vrienden gezocht

    Hallo, Ben jij actief op Fel Dranghyr en heb jij nog plaats in je vriendentaverne stuur gerust een vriendschapsverzoekje. Ik doe dagelijks M/O en tavernebezoek. Mijn gamename is dezelfde als hier. Groeten DrooPeeJay
  5. DrooPeeJay

    voor het laatst geholpen

    Ik doe het op dezelfde manier, alleen stuur ik eerst een bericht naar de speler om te vragen voor M/O te doen. Heb ik binnen de dag geen antwoord word hij uit de lijst gegooid, heb ook al een aantal keren de vraag gehad wat m/o wil zeggen. Uitleg gedaan en daarna elke dag actief geholpen.
  6. DrooPeeJay

    Bonus tegen artillerie

    Vanaf progressief zijn er wel eenheden met bonus tegen artillerie
  7. DrooPeeJay

    [Pakketjes] Alcatraz

    Ben op zoek naar een alca pakketje, kan onmiddellijk fp en goederen leveren. Kan plaats maken in m'n vriendenlijst Ik heb ondertussen mijn pakketje kunnen vinden
  8. DrooPeeJay

    [NIEUW] Genesis rekruteert! ~ Eerste gilde met actieve Discord

    Ik speel al bijna 10 jaar foe en heb dus al verschillende gildes bezocht. Toen de nieuwe wereld, Fel Dranghyr, begonnen is daar opnieuw beginnen te spelen. Ik was blij dat ik op een gegeven moment de uitnodiging gekregen heb van Atokirina. Heb de gilde gejoynd en heb er geen moment spijt van. De...
Bovenaan