Zoekresultaten

  1. Hoe werkt de handel na LME?

    Ik wilde handelen om aan 140 talkpoeder te komen en ik wilde daarvoor met ijzerdraad ruilen. Maar toen ik de tool voor eerlijke handel opzocht, kreeg ik een error dat de tool niet meer bestond. Ik heb van hogere spelers gehoord dat de handel na LME anders werkt, maar zonder die tool kan ik niet...
  2. Hoe kan deze speler meer punten hebben?

    Ik ken een speler die rond de 40.000 punten meer heeft dan ik, maar hij doet niet mee aan GE, GvG of GsP. Ook vecht hij niet veel. Qua GG's heeft hij alleen nog maar het orakel van Delphi, terwijl ik er al 4 heb. En hij zit maar 1 tijdperk hoger dan ik. Hoe kan hij dan zoveel punten meer hebben...
  3. gilde Kings of FoE op zoek naar nieuwe leden.

    Hoi! Ik ben Alyssa the queen, oprichtster van het gilde Kings of FoE. We zijn op zoek naar nieuwe leden. Veel regels zijn er niet, dus in principe hoef je niet veel moeite te doen om toegelaten te worden. Het gilde bestaat nog niet zo lang, dus als jij altijd al mee hebt willen helpen om een...
  4. Gilde 'Kings of FoE' op zoek naar leden.

    Hoi! Ik ben Alyssa the queen, oprichtster van het gilde Kings of FoE. We zijn op zoek naar nieuwe leden. Veel regels zijn er niet, dus in principe hoef je niet veel moeite te doen om toegelaten te worden. Het gilde bestaat nog niet zo lang, dus als jij altijd al mee hebt willen helpen om een...
Bovenaan