Zoekresultaten

  1. Zaza56

    [Pakketjes] De Arc

    Goed idee! Dank je wel Azga Voor de tip! :) groetjes, zaza56
  2. Zaza56

    [Pakketjes] De Arc

    Ok. dank je wel. :) Dan zal ik verder zoeken. Groetjes, zaza56
  3. Zaza56

    [Pakketjes] De Arc

    Hallo Atokirina, ik,ben nog op zoek naar een pakketje van de Arc... Gezien het feit dat ik een kleine gilde heb tot hiertoe, en dat ik in de LME zit en mijn 2 hoogste gildeleden in het KT, kunnen we hier niet aan geraken. ik kan jou zelf nog een vriendschapsverzoek sturen zo nodig. mijn FP’s...
  4. Zaza56

    Raad het gebouw!

    Goede morgen, Graag wil ik meedingen naar de prijs om diamanten te winnen met het zoeken naar de gebouwen. Hier is mijn oplossing : 1. Dom van Aken uit de Vroege Middeleeuwen 2. Villa uit de Ijzertijd 3. Schoenmaker uit de Vroege Middeleeuwen 4. Trebuchetkamp uit de Hoge Middeleeuwen 5...
  5. Zaza56

    Goederen verdwijnen (zonder rovers)

    Ik weet het al! Ik was vergeten dat je ook goederen gebruikt bij ‘onderhandelingen’ (ipv vechten met je leger)..... totaal vergeten....sorry... Dank je wel voor je hulp!
  6. Zaza56

    Goederen verdwijnen (zonder rovers)

    Nee geen rovers. Ik speel het spel nog niet lang en dus zal ik vermoedelijk iets over het hoofd zien, maar ik weet niet wat....
  7. Zaza56

    Goederen verdwijnen (zonder rovers)

    Hallo, ik heb in de continenten ‘goederen’ verworven. Het gaat over 2 goederen. Als ik deze dan plaats in mijn stad, en een ganse dag probeer te ‘sparen’ , blijken ze op het einde van de dag 0 goederen te leveren! Dit is al een 1,5 week aan de gang. Er zijn geen rovers in het spel. Daar heb ik...
Bovenaan