Zoekresultaten

  1. -Assie-

    Dappere krijgers en Moedige paarden

    Ben nu ook veel te bang dat er straks allemaal dappere krijgers uit komen stormen ;) haha, nee, ik wacht nog wel even
  2. -Assie-

    Dappere krijgers en Moedige paarden

    Ik spaar eerst alle upgrades op, tot ik gelijk een max lvl gebouw kan neerzetten ;) Heb er nu 2 in bezit
  3. -Assie-

    Dappere krijgers en Moedige paarden

    Bedankt voor alle reacties. Ben bang dat ik er dan nog een hele tijd aan vast zit :confused: Ben ook voor het badhuis aan het sparen, maar dan wacht ik nog wel even met neerzettentot aan mn volgende tijdperk! haha
  4. -Assie-

    Dappere krijgers en Moedige paarden

    Toen ik bij een vorig event het gouverneursgebouw kon bouwen, had ik een paar dappere krijgers en van die moedige paarden in bezit. Misschien is het daar fout gegaan? Want sindsdien krijg ik elke dag 4 van die eenheden erbij, maar die wil ik helemaal niet hebben! :eek: Hoe kom ik daar nou...
  5. -Assie-

    plunderen

    Ineens valt er hier een kwartje :p Is dat de reden waarom spelers mij soms aanvallen en direct terugtrekken? Ik speel die videofilmpjes altijd af en snap nooit wrom mensen mij aanvallen en gelijk weer terugtrekken :rolleyes: (Ik probeer idd altijd wel een verdedigend leger te hebben)
  6. -Assie-

    baseliek van san marco

    Thnx! Mijn enthousiasme voor alca zakte al iets in, maar nu ga ik er weer vol voor! nog 1 BD :D
  7. -Assie-

    baseliek van san marco

    Dankjewel! Hier heb ik wat aan :) Ik moet alleen nog even aan al die afkortingen wennen (lees: opzoeken haha ;p) Dus ik hoef nog niet eens aan de alca te beginnen?? Dat heeft nog geen zin?
  8. -Assie-

    baseliek van san marco

    Ben een beginnend speler met 300k punten, en ik heb ook géén idee welk GG ik es zal gaan bouwen. Welke zijn nou de beste en verstandigste? Ik hou van vechten, dus ik heb al Zeus, Dom van Aken en Del Monte. Alcatraz lijkt me dus ook helemaal geweldig! haha, maar daar moet ik nog 1 BD van hebben...
  9. -Assie-

    Boosten vs treintjes (draadjes)

    Ik ben maar een beginneling, en ik probeer et ook allemaal alleen maar te snappen, maar kan iemand mij vertellen wat boosten is? Ik zit in een gilde van 5 leden, en ook daar zijn treintjes. Zit me steeds al af te vragen wat het voordeel daarvan is. Je geeft de laatste in de rij 10 fp, en je...
  10. -Assie-

    Wereldtentoonstelling

    ah okee, bedankt! Dan zal ik de antiquair in de gaten houden :)
  11. -Assie-

    Is deze wereld nog actief?

    hoi hoi, mag ik hier een vraagje stellen? Ik speel dit spel nu een half jaartje ongeveer, begin steeds ietsje meer te begrijpen, maar van het nut van een gilde begrijp ik nog steeds niets. Ik ben lid van een klein gilde, stuk of 6-7 actieve leden. Maar wat heb ik er eigenlijk aan? Is er...
  12. -Assie-

    Wereldtentoonstelling

    Ik heb met het laatste evenement 2 kits voor de wereldtentoonstelling gekregen. Maar hoe kan ik nou meerdere upgrades krijgen? Komt het mss vaker terug in toekomstige events?
  13. -Assie-

    Discussietopic lente evenement 2020

    Aiiii, dat wist ik niet :-( Ik heb nu 5x een upgrade en 7x de overkant gehaald. Met een beetje mazzel blijf ik in die zilveren divisie en kan ik nog een upgrade krijgen. pfff, next time toch maar eerst es ef koekelen :rolleyes:
  14. -Assie-

    Leger Ijzertijd

    lol, nog maar een half jaartje ongeveer. Geen idee wat een Alca is! hahaha :p Maar het gaat al wat beter ;) Krijg steeds hogere percentages extra aanvalskracht enzo
  15. -Assie-

    Discussietopic lente evenement 2020

    Hoihoi, Ik begrijp iets niet. Ik speel dit spel nog niet zo lang en dit is het 3e evenement waar ik aan meedoe. Ook bij de vorige evenementen heb ik lang niet alle upgrades verworven die er behaald konden worden, maar okee, toen deed ik ook nog niet zo goed mn best. Nu wel. Maar ik ben bang...
  16. -Assie-

    Leger Ijzertijd

    1000 per dag??? Hoe is dat mogelijk? Ik zit nu in de hoge middeleeuwen, maar als ik 3-4 gevechten achter elkaar doe, moet ik weer minstens 3 x 4 uur wachten, voordat mn leger weer is aangevuld :oops:
  17. -Assie-

    Loterij - November 2019

    3613
Bovenaan