Zoekresultaten

  1. Atokirina

    Verjaardagsevenement 2024

    We wachten nog op de aankondiging van het verjaardagsevenement 2024, en het discussietopic @InnoGames @Leones .
  2. Atokirina

    Aanvallersbonus gilde-expeditie

    Wanneer krijgen deze bonussen een plekje in het bonussen overzicht van het stadhuis? @Leones @InnoGames
  3. Atokirina

    Nieuw Rangschikking globale ranglijst

    Gebruikersnaam: Atokirina (1974322) Flash Player versie: 1.271.c01a81a99c (05.12.2023 11:03) ~ Geen Flash Player though Besturingssysteem: Windows 10, Android 13 Browser & versie: Chrome/120.0.0.0 Viewport grootte: 1920x937 Beschrijving: Foutieve rangschikking van de globale ranglijst: aan de...
  4. Atokirina

    Speciale diamantaanbiedingen

    Allerliefste community, Een gildegenoot van mij is van plan diamanten te kopen, maar ze heeft de speciale diamantaanbieding nog niet ontvangen. Ik ben F2P en ik heb er niet veel informatie over. Dus ik ben op zoek naar meer informatie over dit onderwerp, omdat ik betwijfel of het allemaal...
  5. Atokirina

    Steden Guide

    Steden Guide Deze guide zal je hopelijk een beetje helpen met het indelen van je stad. Belangrijke algemene tips Diamantuitbreidingen hebben de allerhoogste prioriteit van alle diamantaanbestedingen. Breid je stadsgrid uit in een rechthoek/vierkant, vermijd de 'uitstulpingen' zolang...
  6. Atokirina

    Veiling antiquair

    Beschrijving van de suggestie: Graag zou ik hebben dat gildeleden uitgesloten worden van elkaars veilingen. Het spel zorgt ervoor dat leden van dezelfde gilde niet terecht kunnen komen in dezelfde veiling. Motivatie voor de suggestie: Het is een feit dat spelers zich ontzettend frustreren...
  7. Atokirina

    Moord Konijntjes

    Moord Konijntjes Ik ben nu al een legende, want samen met mijn bende zorg ik voor een hoop ellende! Hakken & slaan, met een bijltje zwaaien, wortels bij de buren graaien. Lief, schattig en ooooh zo zacht, in mij schuilt een brute kracht. Geloof me, die onschuld is maar schijn. wat zeg ik, een...
  8. Atokirina

    Moord Konijntjes

    Moord Konijntjes Ik ben nu al een legende, want samen met mijn bende zorg ik voor een hoop ellende! Hakken & slaan, met een bijltje zwaaien, wortels bij de buren graaien. Lief, schattig en ooooh zo zacht, in mij schuilt een brute kracht. Geloof me, die onschuld is maar schijn. wat zeg ik, een...
  9. Atokirina

    Handelslimiet markt verhoogd?

    Je kan nu blijkbaar handelsaanbiedingen plaatsen waarbij je tot 2000 goederen kan aanbieden en tot 1000 kan vragen? Ik heb deze aanpassing niet gezien in de recentste update notes (ik kan eroverheen gekeken hebben). Vroeger (alleszins 6 maanden terug) lag de limiet op 1000 goederen (aanbod en...
  10. Atokirina

    Incidenten

    Vandaag heb ik op geen enkele wereld (behalve eentje op Fel Dranghyr) incidenten ontvangen. Normaal kan je dagelijks 10 tot 15 incidenten verwachten (wiki), en deze blijven 24 uur na het verschijnen beschikbaar. Mijn laatste log-in op de 6 werelden was minder dan 24 uur geleden (tussen de...
  11. Atokirina

    Fout in FOE Giveaway T&C - Anniversary - YouTube

    Foutje gevonden in FOE Giveaway T&C - Anniversary - YouTube. Hopelijk maak ik nu een grotere kans om te winnen. :p Zal het ook doorgeven via contest@social.forgeofempires.com.
  12. Atokirina

    Kunnen serverberichten geüpdatet worden?

    Kunnen serverberichten, verzonden door het FoE team, geüpdatet worden? Of is eenmaal verzonden, verzonden?
  13. Atokirina

    Bevestigd Foutieve weergave profieltekst

    Gebruikersnaam: Atokirina (1974322) Flash Player versie: 1.225.36414bb13b8 (02.03.2022 11:42) ~ Geen Flash Player though Besturingssysteem: Windows, Android Browser & versie: Chrome/99.0.4844.51 Viewport grootte: 1920x937 Beschrijving: Foutieve weergave van de profieltekst: Bepaalde...
  14. Atokirina

    [Cross-deal] Fel Dranghyr - Arvahall

    Cross-deal Fel Dranghyr - Arvahall Ik ontvang op Fel Dranghyr, ik stort op Arvahall. Informatie: Dynamische cross-deal Long-term Verhouding: 1:1 Bijdragebeloningen worden niet verrekend (wordt gezien als extraatje/beloning) Excel (De stand wordt bijgehouden in Excel: geen account nodig, je...
  15. Atokirina

    [Cross-deal] Fel Dranghyr - Brisgard

    Cross-deal Fel Dranghyr - Brisgard Ik ontvang op Fel Dranghyr, ik stort op Brisgard. Informatie: Dynamische cross-deal Long-term Verhouding: 1:1 Bijdragebeloningen worden niet verrekend (wordt gezien als extraatje/beloning) Excel (De stand wordt bijgehouden in Excel: geen account nodig, je...
  16. Atokirina

    [Cross-deal] Fel Dranghyr - Cirgard

    Cross-deal Fel Dranghyr - Cirgard Ik ontvang op Fel Dranghyr, ik stort op Cirgard. Informatie: Dynamische cross-deal Long-term Verhouding: 1:1 Bijdragebeloningen worden niet verrekend (wordt gezien als extraatje/beloning) Excel (De stand wordt bijgehouden in Excel: geen account nodig, je...
  17. Atokirina

    [Cross-deal] Fel Dranghyr - Dinegu

    Cross-deal Fel Dranghyr - Dinegu Ik ontvang op Fel Dranghyr, ik stort op Dinegu. Informatie: Dynamische cross-deal Long-term Verhouding: 1:1 Bijdragebeloningen worden niet verrekend (wordt gezien als extraatje/beloning) Excel (De stand wordt bijgehouden in Excel: geen account nodig, je krijgt...
  18. Atokirina

    [Cross-deal] Fel Drangyr - East-Nagah

    Cross-deal Fel Dranghyr - East-Nagah Ik ontvang op Fel Dranghyr, ik stort op East-Nagah. Informatie: Dynamische cross-deal Long-term Verhouding: 1:1 Bijdragebeloningen worden niet verrekend (wordt gezien als extraatje/beloning) Excel (De stand wordt bijgehouden in Excel: geen account nodig...
  19. Atokirina

    [Pakketjes] De Arc

    Arc-pakketjes Plaats hier wanneer je op zoek bent naar een Arc-pakketje of wanneer je Arc-pakketjes in de aanbieding hebt. Vermeld het volgende wanneer je een pakketje zoekt: Ik kan nog vriendschapsverzoeken sturen (minder dan 80 vrienden). | Ik kan alleen nog vriendschapsverzoeken...
  20. Atokirina

    [Pakketjes] Alcatraz

    Alcatraz-pakketjes Plaats hier wanneer je op zoek bent naar een Alcatraz-pakketje of wanneer je Alcatraz-pakketjes in de aanbieding hebt. Vermeld het volgende wanneer je een pakketje zoekt: Ik kan nog vriendschapsverzoeken sturen (minder dan 80 vrienden). | Ik kan alleen nog...
Bovenaan