Zoekresultaten

  1. nietje52

    Taveerne wachttijd.

    Kan iemand mij vertellen waarom je de ene keer bij een nieuwe vriend zo de taveerne in kunt duiken en de andere keer 24 uur moet wachten? Op mijn hoofdwereld lette ik er allang niet meer op maar ik ben op Greifental weer opnieuw begonnen en nu viel het me weer op en ik kom er niet achter waar...
  2. nietje52

    Geen Bug Geen keuze bij dagopdracht en niet op te zoeken vriendin

    Ik heb net een nieuwe dagopdracht en ik kan voor het eerst sinds de desbetreffende A/B test niet kiezen om 1 deel te wisselen. Er staan helemaal geen wisselpijltjes deze keer ook niet na opnieuw inloggen. Verder kan ik op Arvahall mijn vriendin Sela niet opzoeken in de lijst (ze is #16) Ik...
  3. nietje52

    "voeg alle vrienden toe" in berichtencentrum.

    In het berichtencentrum heb je ook in de sociale tab de mogelijkheid om alle gildeleden toe te voegen aan een bericht met 1 druk op de knop. Ik zou dat ook graag voor vrienden hebben. Als je bijvoorbeeld 3500 taveernezilver moet verzamelen en je je vrienden wilt uitnodigen voor een drankje.
  4. nietje52

    Motiverende vrienden gezocht op Arvahall

    Hallo! Ik ben het onlangs wat rustiger aan gaan doen en zit nu in plaats van in een gilde met 70 tot 80 leden in een gilde met 5 anderen. Bij mijn inning merkte ik dat lang niet al mijn gebouwen meer gemotiveerd worden en dat vind ik jammer. Ik kan natuurlijk met zelfhulpkits aan de gang maar...
  5. nietje52

    nietje51

    Hoe laat is de moord gepleegd: 18:30 Waar is de moord gepleegd: Achter het Wolfshuis Wie is de moordenaar: De Slager Wat is het moordwapen: Een pan Wat is het motief.: De familie van Candyman heeft 200 jaar geleden de familie van de slager in het gesticht gestopt.
  6. nietje52

    Aanval niet mogelijk.

    Op F zit ik in ijzertijd en daar zijn nog veel spelers die PvP-gevechten niet hebben vrijgespeeld. Zouden daar de zwaardjes verwijderd kunnen worden zodat ik niet steeds hoef te zoeken naar gevechten en nodeloos op zwaardjes aan het klikken ben?
  7. nietje52

    nietje34

    Voor niets gaat de zon op.
  8. nietje52

    Reliekindicator blijft verlicht.

    Het is nu al een paar keer gebeurd dat de indicator van de relieken verlicht blijft zonder dat er een reliek is.
  9. nietje52

    Wel/geen scherf indicator.

    Ik heb nu een tijdje mijn eiland (nog steeds gelukkig mee) en heb dus in mijn nederzetting een indicator voor de scherven. Ik zie dus geen verschil tussen de indicator als er wel of geen scherf ligt. Kan deze in kleur/zwart-wit zoals die van de reliekentempel?
  10. nietje52

    Nieuwe vrienden afwijzen.

    Als ik een vriendschapsverzoek krijg staat er onder in de vrienden/gilde/burenbalk alleen de optie accepteren. Als ik die persoon niet als vriend wil moet ik dus mijn stadhuis openen, gebeurtenissen openen, het vriendschapsverzoek zoeken en dan kan ik eindelijk op nee drukken. Kan dat...
  11. nietje52

    Gefeliciteerd FoE!

    Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en bedankt voor de bonussen op een wereld waar ik er geen ruk aan heb. Ik heb me laten misleiden door het woordje "ophalen" wat dus gewoon betekent: "Waar je ingelogd bent op t moment dat het ons uitkomt daar krijg je ze"
  12. nietje52

    Gildegenerator kapot in Gildestrijdperken?

    Het zal misschien wat ver gaan om het een bug te noemen maar is er iets mis met de random generator van gilden in de strijdperken? Ancients, Naughty MoFo's, Saviors en Pelicans zitten op Arvahall al voor het 3e seizoen achter elkaar in dezelfde groep. Dat is toch raar met 45 gilden in Diamanten...
  13. nietje52

    Alles inzamelen knop app vs laptop/pc

    Hallo! Ik kwam er net in een gesprek met een gildelid achter dat de 'alles inzamelen' knop op de app wel verschijnt als je haven te innen is en op de browserversie niet. Ik heb dat altijd jammer gevonden maar gedacht dat het zo hoorde. Maar als het in de app wel is, is het misschien toch een bug?
  14. nietje52

    nietje34

    A5, B8, C3, D10, E1, F7, G2, H6, I4, J9
  15. nietje52

    Opgelost Incidenten/Arctische haven

    Ik heb sinds dit tijdperk een prachtige arctische haven gratis en voor niets gekregen maar nu valt het me op dat sommige incidenten op de plek van de haven verschijnen en er dus onder liggen. Is dit een bug of gewoon een leuk nieuw puzzelelement?
  16. nietje52

    Oude wegen over nieuwe wegen.

    Ik hoor van mijn gildeleden dat er op de app de mogelijkheid bestaat om oude wegen over nieuwe wegen aan te leggen (hele straat tegelijk). Mag dat ook voor laptop/pc alstublieft?
  17. nietje52

    Erestandbeelden/reconstructie

    Bij mijn laatste verbouwing werden de timers van 2 van mijn erestandbeelden gereset. Dat gebeurt dus meestal niet in de reconstructiemodus en ik vermoed dat het komt doordat ik mijn 'weg naar de overwinning' niet aan hetzelfde standbeeld heb geplakt als waar hij voor de verbouwing aan stond. Er...
  18. nietje52

    Aanpassing geschiedenis

    Ik zou graag mijn eigen (motivatie/opknap) acties terug kunnen vinden in de geschiedenis. Ook zou ik graag zien dat plunderen uit de filter "sociale interacties" verdwijnt. Dit laatste ga ik niet verder omschrijven, is in mijn ogen gewoon fout en erg irritant als je via het stadhuis motiveert...
Bovenaan