Zoekresultaten

  1. Feedbacktopic wijzigingen culturele nederzettingen

    Wordt er een oplossing voorzien voor spelers die 1 of meerdere gebouwen hebben verwijderd uit hun stad: Ofwel: Mogelijkheid tot de bewuste nederzetting(en) opnieuw te doen Ofwel: Terugplaatsen in de voorraad van het/de verwijderde gebouwen Als ook een upgrade van de secundaire gebouwen wordt...
  2. Vechten In Titan

    Als Titan speler snap ik waar jullie over praten : veel wisselen en veel troepen achter de hand hebben. Als langdurige FoE-speler, en dat zijn jullie ook omdat jullie in Titan zitten, snap ik niet waarom je Inno hiervan de schuld geeft. Als je het spel al wat langer speelt, weet je dat sommige...
  3. Hoie kan ik uit een gilde stappen?

    Op Pc: Ga in de linker benedenhoek naar 'Globaal', 'JouwGilde' tabblad 'Leden' scroll naar jouw naam: einde van de regel: rood kruisje Op Mobiel: Ga naar 'Gilde' , in de linker bovenhoek naar de drie boven elkaar liggende streepjes: Gilde verlaten
  4. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    (Mischien tegen beter weten in : ) Met behulp van FoE-Helper de data gedownload van de huidige GSP: de gevechten van ons gilde vanaf vanmorgen tot op heden. Omdat onderhandelingen dubbel tellen in het totaal, heb ik die dubbeltelling eruit gehaald. Wat de FoE-helper niet laat zien is welke...
  5. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Statistiek is en blijft een moeilijk vak :oops:. No hard feelings: het gaat ook zo nu en dan tegen mijn gevoel in. Ik kan me exact dezelfde discussie herinneren toen de app van de 'Kolonisten van Catan' op de markt kwam. Hele discussies over het feit dat de dobbelstenen 'rigged', oftewel...
  6. Dag 3

    De valse heks
  7. Dag 1

    Ik heb 7 (hoe toepasselijk) verschillen gevonden
  8. GG tijd tot innen op Mobiel

    Ik mis op mobiel de informatie wanneer ik een GG kan innen. Is het mogelijk om dit toe te voegen ?
  9. Problemen in Chrome

    Bij mij hetzelfde in Chrome: vastlopen als ik een tabwissel doe. Zowel bij werklaptop als bij thuispPC Heb op mijn werk FireFox geinstalleerd maar nog te weinig gebruikt om daar een oordeel over te kunnen geven of dat beter is. Het is overigens niet consequent iedere keer het geval.
  10. Opgelost Toernooi gereset?

    ik mis er 5 (of mss zelfs 10) was hard op weg de nr 1 in te halen :(
Bovenaan