Zoekresultaten

  1. Aloy GAIA

    Discussietopic: Nieuwe wereld - Greifental

    Idd sesam open u
  2. Aloy GAIA

    Hoe snel kunnen jullie een sector innemen?

    Licht er aan met hoeveel je online bent en gestrctureerd dezelfde sector pakken. Van te voren af spreken in welke volgorde en wie hoeveel akties kan doen. Zo kunnen we 3 of 4 sectoren (incl forten, 208) innemen. Dan wel met belegeringskamp in de rug. In een heel korte tijd.
  3. Aloy GAIA

    Toren C gaat als een speer

    Ik wil graag eens aandacht voor onze geweldige gilde, Toren C. Pas 3,5 maand oud, maar toch al in de top 40 van de gilde ranking, spelend in de platina divisie. En dat met nog maar 15 leden. Denk jij dat je een goede aanvulling bent voor onze gilde, stuur dan ff pm
  4. Aloy GAIA

    Het Coronavirus en alle problemen die er uit kunnen voortvloeien.

    Ik vind het fijn dat een gildelid mij op de hoogte bracht van haar werk op een corona afdeling, zij heeft voorlopig geen verplichtingen binnen de gilde en kan gewoon blijven. Wij houden hier rekening mee als gilde. Sommige anderen zijn nu juist veel meer actief, dan voor corona
  5. Aloy GAIA

    Winter evenement 2019 discussie

    heeft iedereen sneeuw? Ik heb op geen enkele wereld sneeuw. Hoe krijg ik ook sneeuw?
  6. Aloy GAIA

    Winter evenement 2019 discussie

    animatie staat aan, presentje? Geen sneeuw
  7. Aloy GAIA

    Winter evenement 2019 discussie

    Ik zie geen sneeuw
  8. Aloy GAIA

    Winter evenement 2019 discussie

    Ik zit nu weer in de zelfde missie, durf nu niet meer te wisselen van wereld voor deze missie is volbracht.
  9. Aloy GAIA

    Winter evenement 2019 discussie

    Mijn internet is niet uitgevallen Blackhand, bedankt voor het meedenken
  10. Aloy GAIA

    Winter evenement 2019 discussie

    Helaas wordt deze bug niet erkent door support en moet ik nu opnieuw gaan starten op C. Loop hierdoor nu een halve dag achter op alle andere
  11. Aloy GAIA

    Winter evenement 2019 discussie

    Oh ik zie nu dat jij heb geantwoord Elderot. Hoe kan dit? Ik zit hier echt niets te verzinnen. Was juist zo blij dat ik kon beginnen. Maar ondat ik niet verder kwam, naar andere werelden gegaan om te starten. Daarna terug naar C om te kijken of ik nu wel verder kon met de missie. En poef, kreeg...
  12. Aloy GAIA

    Winter evenement 2019 discussie

    Raar dat ik niet geloofd wordt daar. Zwe deneken dat ik F en C door elkaar haal. Weet zeker van niet. C is mijn main en zit ik in indu en op F pas in VME!
  13. Aloy GAIA

    Winter evenement 2019 discussie

    Hoe lang duurt het gewoonlijk voor support reageerd op doordeweekse dag?
  14. Aloy GAIA

    Winter evenement 2019 discussie

    Goede start, sjonge. Ga ik ff naar andere wereld, kom weer terug en hup .... al mijn vorderingen in het evenemet verdwenen. Moet ik opnieuw vooraan beginnen met alle muntjes en voorraaden al geind. Lekker dan! Support ticket is aangemaakt
  15. Aloy GAIA

    Gildestrijdperken discussie

    Wat is de minimale aktie die je als gilde moet doen om een beloning te krijgen? Is dit per divisie verschillend? Tellen leden die niet mee vechten mee? Of is er een minimale aantal akties nodig per lid? Wij spelen met 18 tegen gildes van 50 tot 80 man
  16. Aloy GAIA

    Wedstrijdpost 2

    Jack 'O Lantern Wieista de Wijze
  17. Aloy GAIA

    Wedstrijdpost 1

    Nummers 1 + 4 + 7 + 12 Wieista de Wijze
Bovenaan