Zoekresultaten

  1. Mr Charlie

    Detail visuele info bij incasseren militaire units uit b.v. Alcatraz

    je zet barakken in de verhouding van je wensen en op langere termijn krijg je die hoeveelheden (het is niet altijd exact, maar lang geleden eens bijgehouden en het klopt redelijk)
  2. Mr Charlie

    Discussietopic 1.201

    kleine prima verbetering
  3. Mr Charlie

    Detail visuele info bij incasseren militaire units uit b.v. Alcatraz

    zie hier zelf geen voordeel van, bij je alca bepaal je toch zelf wat deze maakt? en bij een inning heb ik zondanig veel symbolen dat ik het nooit zou terugvinden
  4. Mr Charlie

    Minimum bod verhoging Antiquair

    mij lijkt een min verhoging van een % wel interessant zodat het sneller naar een max kan gaan om de tijd te korten
  5. Mr Charlie

    Feedbacktopic: Community Suggesties

    alleen aan de arc heb ik 30k bden teveel lijkt me dus geen goed idee
  6. Mr Charlie

    Discussietopic: verwijdering Gildeforum

    Tenzij ik dit gemist heb kan je geen post editen die je zelf niet gemaakt hebt, wat dus een belangrijk item is om het forum op te zeggen. Hoe kan je met meerdere leiders posten beheren?
  7. Mr Charlie

    Discussietopic 1.199

    ik denk dat het gaat over het misbruik om in de herhaalmissies van astroiden tp een oneindige hoeveelheid gevechten te doen met behulp van macro's of auto klickers naar mijn gevoel lijkt het met beter om hierop af en toe controle te doen, moet niet zo moeilijk zijn om eerst een groep potentiele...
  8. Mr Charlie

    Medailles

    medaille uitbreidingen zijn niet tijdperk afhankelijk. het is niet zo dat er worden bijgemaakt met het lanceren van een nieuw tp. https://forgeofempires.fandom.com/wiki/Expansion
  9. Mr Charlie

    Reliekentempel bedrog.

    het lijkt me dat je voor zo'n bewering toch een hoop data moet verzamelen, in het verleden van andere % kansen eens wat gegevens bijgehouden en op lange termijn lijken deze toch te kloppen
  10. Mr Charlie

    Azteken discussietopic

    je moet die nederzetting echt "babysitten" wil je het uitspelen binnen tijd zonder dia, dwz regelmatig korte producties in je cacaobonen, en geen goederenproducties missen. ikzelf laat de tijd daar los (1e maal gelukt), duurt langer, minder zorgen en het zal toch even duren voor een volgende...
  11. Mr Charlie

    Hoeveel procent moet aanval verdediging ongeveer zijn om een tp om hoog te gaan?

    neem je huidige GE als meetpunt, ga je goed al vechtend door 4 dan zal het volgende tp ook wel gaan, eventueel in het begin van je nieuwe tp met op het einde GE enkele onderhandelingen. de meeste tpen zijn iets moeilijker (met enkele uitzonderingen)
  12. Mr Charlie

    Lange termijn strategie

    persoonlijk vind ik een super goede tip, beschouw foe als een marathon, dat wil zeggen denk op lange termijn (jaren speelplezier), en stel enkele doelen onderweg, leer door te kijken en vragen te stellen. Dit kan je best in een gilde die bij jouw past (hoeveel actief ben je) Het heeft geen zin...
  13. Mr Charlie

    Winterevenement 2020

    je kan geen bronsgoederen in een gildekas storten, je zal voor deze opdracht dus goederen van je eigen tijd moeten gebruiken
  14. Mr Charlie

    Handel regels, richtlijnen of niets

    Je analyse is grotendeels correct. De trade tool is een tool die voor de handelsverhouding alleen met de kost van voorraden en munten rekening houdt. Bij ons wordt deze tool aangehouden omwille van duidelijkheid en om leden die veel handel aannemen geen kopzorgen te geven, is het nu scheef in...
  15. Mr Charlie

    Arc boost

    Simpel gezegd gebruik je de grote arc van een medelid om je eigen gg’s te boosten. Een arc lvl 80 geeft 190% of 1,9x de opbrengst in return. We beginnen bij het begin: uitleg x1,90 bonus. Een arc vanaf level 80 geeft 1,90 bonus, dit wil concreet zeggen dat wanneer de opbrengst in een gg normaal...
  16. Mr Charlie

    Gildegoederen

    ik denk dat ik dan een rondje gildehoppen ga doen om gildekassen leeg te trekken :o
  17. Mr Charlie

    190% knop in gg menu

    liever niet, je kan dan daarnaast nog een 1,75 / 1,8 / 1,85 / 1,92 knop zetten voor alle andere boostregimes
  18. Mr Charlie

    Discussietopic herfstevenement 2020

    als je goederen opspaart is het niet erg dat je een niet evenwichtige hoeveelheid hebt van een bepaalde soort, dan bouw je die eerst af met de recepten
  19. Mr Charlie

    Discussietopic herfstevenement 2020

    alles haalbaar zonder dia's en je als je oplet kan je echt je goederen gelijkwaardig naar beneden krijgen
  20. Mr Charlie

    Discussietopic verwijdering gildeforum

    als leiding gebruiken we dat forum voor administratie en dergelijke, we zullen nu andere systemen moeten gebruiken zoals google drive, zucht
Bovenaan