Zoekresultaten

  1. Graecus 002

    Vuurpagode Olifantenfontein Oeroude obelisk Regenwoudproject Neptunusfontein Innovation tower Erestandbeeld Terracotta wijngaard Smid Gouverneursvilla Adelaarsberg Alcatraz T ??? Druïdentempel Ebbenhoutzagerij Zoutziederij Olympische VOOR NIETS GAAT DE ZON OP
  2. Graecus 002

    Hieronder vind je mijn coördinaten. Als ik een prijs win mag dat op wereld E. E1 E2 E3 E4 E5 E6 E7 E8 E9 E10 Kortom, alles van de E-kolom ;-)
  3. Opgelost Pop-up van binnenplaatsmarkt (Azteken) komt te laat

    Eigenlijk is het dezelfde bug als die op Beta. Als je de minigame hebt gedaan gaat alles normaal. Als je daarna bv. in de GE gaat vechten komen de pop-ups van de goederen die je gekregen hebt na je eerste gevecht. Het is enkel een visuele bug, je moet gewoon een paar keer extra klikken op 'ok'...
  4. Geen Bug Rare flitsen op scherm

    Het is nu de tweede keer deze week dat ik moet herladen omdat ik rare flikkeringen op mijn scherm heb. Zijn er nog mensen die hier last van hebben? Met gewoon herladen is het wel opgelost. https://gyazo.com/b595ac6a63577cb48f274a33342eb95a
  5. Ophalen promethium is niet duidelijk

    Als je Artische boot naar promethium is gegaan en terug is valt dit niet zo goed op, er is enkel een kleine aanduiding dat je schip terug is (het schip zelf ligt er ook niet). Volgens mij zou het handig zijn als er een uitroepteken zoals bij de nederzettingen komt staan, of dat de knop om te...
Bovenaan