Zoekresultaten

  1. Open spel clash of countries

    82
  2. Open spel Verander het woord!

    swing
  3. Inventaris ruilen

    Je kan upgrades die je over hebt altijd wisselen in de antiek handelaar en daar nieuwe kopen. Zoals @Joey-the-king zegt, als je rechtstreeks kan ruilen met andere spelers gaat er misbruik van gemaakt worden.
  4. Discussietopic: Het Kasteelsysteem

    Ik ben ook niet zo blij met die korting, nu krijg ik mijn 3,8M zilver nog moeilijker weg ;-) Verder vragen de missies niet altijd dezelfde hoeveelheid zilver, dus soms zal het je eens duurder uitkomen maar soms ook niet. Extra zilver krijgen kan je al met het dienblad, al zijn er natuurlijk nog...
  5. Te oude missies toch kunnen overslaan

    Als je niet te lang wacht met de missies en niet te snel door de tp gaat zijn ze goed mogelijk hoor. En van die voor munten en voorraden dat je moest betalen zal je ook wel niet doodgaan zeker? Trouwens, als die missies vragen om woon- of productiegebouwen te bouwen van bv. mars of saab terwijl...
  6. Discussietopic: Het Kasteelsysteem

    Je had nog 3000 punten van vorig level, dus je hebt 1125 v/d nodige 4500 punten voor dat level behaald. Dat is zelfs 25% en geen 20 ;-) Ik snap wel dat je het raar vindt, maar is dat is omdat je punten uit het vorig level meeneemt.
  7. Discussietopic herfstevenement 2021

    Ik heb het hele event actief gespeeld en ik kom op 10 stuks van het gebouw uit (dus eentje over). Zonder dia en zonder kist van vorig event dus een volledig gebouw kunnen bemachtigen... Heb wel bijna elke dag de dagelijkse missie voor 2 ingrediënten gedaan.
  8. Discussietopic 1.214

    Ik heb niet veel zin om er veel woorden aan vuil te maken, want alles wat ik wou zeggen is hierboven toch al gezegd. Die genees alle eenheden knop is echt vervelend en moet echt ergens anders komen (of verwijderd worden).
  9. Discussietopic: Het Mogolrijk

    Is mij voor het eerst opgevallen toen ik lang moest wachten op credits van mijn marskolonie, die werkt ook hetzelfde ;-)
  10. Discussietopic: Zomerevenement 2021

    Ik kan je video niet zien, maar snap wat je wil zeggen. Dat is met de update meegekomen, want ervoor was dat nog niet zo. Het is nu een beetje stom om een STOP-knop te hebben, want nu heb je zelfs niet meer het idee dat je je beloningen enigszins kan bijsturen... (Ik praat nu over PC, heb het...
  11. Discussietopic: Pvp Arena

    Zou jij het leuk vinden moest iemand die nog maar een paar weken speelt boven je staat terwijl jij al jaren bezig bent? FOE is een spel dat je niet in een paar dagen speelt, en ook niet in een paar weken. Je moet een deftige stad uitbouwen en daar kruipt wel wat tijd in, dat doe je niet in 1...
  12. Gildemacht van GE

    Ze zijn dacht ik ook aan een niveau 5 aan het werken, ik hoop dat ze niet alleen een lvl5 bijvoegen maar dat ze ook wat andere dingen veranderen idd. Maar wat @DarthRonin zegt, het is dringend tijd voor nieuwe gildelevels ;-)
  13. Graecus 002

    Vuurpagode Olifantenfontein Oeroude obelisk Regenwoudproject Neptunusfontein Innovation tower Erestandbeeld Terracotta wijngaard Smid Gouverneursvilla Adelaarsberg Alcatraz T ??? Druïdentempel Ebbenhoutzagerij Zoutziederij Olympische VOOR NIETS GAAT DE ZON OP
  14. Upgraden weg naar overwinning

    Ik heb er ondertussen al redelijk wat (19) staan, het wordt idd een beetje druk zo. Een upgrade zou zeker mooi zijn, maar ik denk dat jouw waardes net iets te hoog zijn... Als ik die allemaal op lvl 3 zou zetten is het toch wel een beetje te sterk.
  15. Pop-up na elke reliek aan het einde van een GE niveau

    Dit is dan ook geen toegevoegd element maar een bug. Jammer dat het al enkele weken zo is en nog steeds geen reactie...
  16. Discussie oplossing Gildestrijdperk (BG)

    Uitgangspunt van gs is juist dat er niet naar ledenaantal wordt gekeken, dus dat zou ik niet doen. Wel mag er niet gekeken worden naar dat gilde id, als er 24 gildes zijn met 1000 divisiepunten moeten er gewoon 3 willekeurige poules komen met 8 gildes. Niet 1 met de 8 oudste gildes ofzo.
  17. Stadsschild uitschakelen na aanval.

    Als je niet wil aangevallen worden had je militaire tactieken in ijzertijd maar niet moeten onderzoeken. Vanaf dan moet je er maar tegen kunnen dat er af en toe eens iemand langskomt. Over aanvallen terwijl je een stadsschild hebt: op zich heb ik er geen probleem mee, maar is wel een beetje...
  18. Discussietopic Ruimtetijdperk: Venus

    https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/ruimtetijdperk-venus.21117/#post-238972 Ze zien er exact hetzelfde uit als in de aankondiging. Wel is er een bug (jammer dat die op beta opgelost was maar gewoon terug komt...). Het kan zijn dat je icoontje oplicht dat er een scherf is, maar...
  19. Limiet van 2000x afbreken van herhaalmissies

    2000 is inderdaad een te lage limiet. Zelf ben ik er nog niet tegenaan gelopen maar denk dat ik er wel ga geraken als ik er eens wat meer doe. Momenteel is het een kwestie van je missies een beetje plannen: ik zit in mars en doe in 1 rondje afbreken de onverjaardag (in saab dan gevechtsmissie)...
Bovenaan