Zoekresultaten

  1. De Veroveraars recruteeren

    Welkom allemaal zoek je een gilde waar iedereen elkaar helpt. vriendelijk en toffe bende. dan ben je bij ons aan het juiste adress. we zijn één Gilde samen met de veroveraars 2 we delen zo veel mogelijk met elkaar ook goederen, hulp bij blauwdrukken enz. we zijn een sterke gilde die aan de top...
  2. Loterij Binnen Gilde mogelijk maken

    wat sommige gildes doen is een beloning geven voor bv gilde expeditie of strijdperk mee te doen , hier moeten altijd enkele admins zich opofferen, met een loterij kan dit een oplossing zijn, 1 een loterij waar elk gilde lid kan meedoen met een winnaar op einde van de week. inzet gaat dan...
  3. gvg verdediging

    hoi wat ik nergens terugvind , hoe zit het met je verdediging bonus in GVG . geld de bonus van je grootse gebouwen en bv kooster enz ook ? of is het enkel ondersteuningspoel?
  4. Nieuw onderzoek centrum

    Hoi. Dit is iets wat me nog maar net is opgevallen en lijkt dat dit me ook al veel fps heeft gekost . Als je (via app) onderzoeken vrijspeelt is het nu mogelijk ook rechtstreeks de forgepunten uit opslag te gebruiken. Heel gemakkelijk en goed dat deze aanpassing er is gekomen. Maar nu merk ik...
  5. Leden lijst strijdperk

    Ik merk een hoop discuties over strijdperk. Vooral als men ni goe kan winnen. Maar 1 puntje is wel voor me belangrijk dat dit word aangepast. De leden lijst kan je zien wie van je gilde heeft onderhandeld of gevochten. Dit is perfect. Maar er zijn leden die niet kunnen spelen in strijdperk...
  6. Leger/ tijdperk

    Even een vraagje Over iemand die me elke dag aanvalt. Dit persoon zit in industrieel tijdperk. Ik wil terug aanvallen ook al weet ik dat die vermoedelijk veel sterker is. Zijn verdedigend leger bestaat uit eenheden van moderne en een postmoderne tijdperk. Hoe kan dit juist zijn ? Hier kan...
  7. Melding nieuwe berichten

    Melding nieuwe berichtem langer laten staan. Nu is het zo dat op de knop van berichtencentrum een melding komt dat er nieuwr berichten zijn. Je opent berichtencentrum zonder de berichten zelf te openen. Dan is die melding van nieuw bericht weg. Reden is dat ik veel tijd spendeer berichten...
  8. Gilde beloningen

    Hoi Dit puntje lijkt me zeker interessant omdat hier nog nooit iets aan veranderd is sinds ik het spel speel. Ook met de nieuwe functies. En omdat vele enkel nog via app spelen in plaats van pc. Dit over de gilde beloningen . Ten eerste vind ik persoonlijk het aantal fps die je krijgt wat...
  9. Gilde expeditie vs strijdperk en beloningen

    Vraagje over enkele nieuwigheden en aanpassingen. Puntje 1 gaat specifiek over gilde expeditie/relieken. Ik heb namelijk net reliekentemple naar 40 geleveld en krijg nu ook meer relieken. Maar lijkt nooit meer 100fp beloning meer bij te zitten . Is namelijk wel spijtig dat deze beloning er...
  10. de veroveraars , Zoekt actieve leden

    hoi na een tijdje overwegen en zelf bij meerdere gildes gezeten toch de beslissing gemaakt zelf een gilde op te richten. dit vanwege verschillende redenen oa velen niet meer actief of geen actieve leider anderzijds een hoop regeltjes die niet altijd door iedereen voldaan kunnen worden. maar...
Bovenaan