Zoekresultaten

  1. Denise de Builder

    Afstuderen

    Hallo, Ik ben Denise de Boer, studente aan de TU eindhoven. Ik doe de master urban systems and real estate, wat onderdeel is van Bouwkunde. Voor mijn afstuderen onderzoek ik alternatieve vormen van wonen, en wat starters daarvan vinden. Voor dit onderzoek wil ik graag interviews afnemen van...
  2. Denise de Builder

    Taveerne overlapt gebouwen

    in de app staat mijn nieuwe taveerne over mijn gebouw in de hoek; is een esthetische bug <foto is te groot> >>https://ibb.co/xDRSGVK
  3. Denise de Builder

    sorteren gildebijdragen - pc only

    Op pc kan je bij gilde zien wie wat heeft bijgedragen aan de kas. Ik zou graag zien dat je het kan sorteren op bijvoorbeeld datum, tijdperk en speler, en dan evt ook dan selecteren van dat je van een bepaald tp/speler niet of wel wilt zien. je kan dan zien wie bijvoorbeeld de meeste goederen...
  4. Denise de Builder

    Actieve leden van hogere tp gezocht

    Hoi allemaal, bij ons bij de Parels zijn we op zoek naar actieve leden in de hogere tp (Hedendaags en hoger), het liefst ook goed producerend voor de kas met een arc of standbeelden. Wat we bieden; momenteel hoge plek op de gilde ranglijst, actief op gvg, op GS in platina divisie, GE open alle...
  5. Denise de Builder

    Verhaallijn mist

    Ik zit in HDT en heb zojuist een van mijn verhaallijn quests voltooid (iets met 400k voorraaden verzamelen en sectoren veroveren van morgen tp). maar nu heb ik geen verhaallijn meer, alleen nog maar 3x herhalende missies.. iemand die hier ervaring mee heeft en hoe op te lossen? heb al gecheckt...
  6. Denise de Builder

    Ipad app crasht

    Ik weet niet wat ik fout doe, maar alleen op mijn iPad sluit de app zich zonder reden of foutmelding.. mijn besturing is up to date, heb de app al eens verwijderd en er opnieuw op gezet, de tablet al eens uitgezet, maar niets heeft geholpen. Wordt onderhand zeer vervelend...... klein mobiel...
  7. Denise de Builder