Zoekresultaten

  1. Denise de Builder

    Afstuderen

    Als je binnen 1-2 jaar afstudeert zou ik je input ook wel kunnen gebruiken al!
  2. Denise de Builder

    Open spel Verander het woord!

    Thans
  3. Denise de Builder

    Afstuderen

    Hallo, Ik ben Denise de Boer, studente aan de TU eindhoven. Ik doe de master urban systems and real estate, wat onderdeel is van Bouwkunde. Voor mijn afstuderen onderzoek ik alternatieve vormen van wonen, en wat starters daarvan vinden. Voor dit onderzoek wil ik graag interviews afnemen van...
  4. Denise de Builder

    Discussietopic video advertenties

    90% van de geklikte advertenties is omdat mensen mis klikken en je niet weg kan klikken. Gewoon een knop toevoegen om die extra features uit te zetten, of al die extra features gewoon weer overboord kiepen.
  5. Denise de Builder

    Discussietopic 1.205

    Geen idee of het sinds deze update is, maar het valt me nu pas op; erestandbeeld selectiekits kunnen niet meer ingewisseld worden bij de antiquair. Waarom? Ik heb geen ruimte om er meer te plaatsen en ze leverden lekker wat op.
  6. Denise de Builder

    tool FOE-helper

    een van onze leden krijgt ook een ban voor gebruiken van FOE-helper, maar hij weet niet waar het aan zou liggen gezien hij alleen die heeft geinstalleerd. Ik heb nu gezegd dat hij markt uit moet zetten
  7. Denise de Builder

    Discussietopic nieuw berichtencentrum

    Op de app is het wel opgelost, maar op pc idd niet... zeer vervelend....
  8. Denise de Builder

    Discussietopic herfstevenement 2020

    Vind het voornamelijk vrij vervelend dat je in de laatste minuten van het event een divisie zakt (terwijl je daarvoor 20 over het minimum van de divisie zat). Ik mag hopen dat upgrades en extra oogstvelden snel beschikbaar komen in de antiquair of op enig andere locatie.
  9. Denise de Builder

    Discussietopic nieuw berichtencentrum

    In de app scrollt ie niet meer automatisch naar beneden met nieuwe berichten, op PC nog wel.. zou dit op pc ook kunnen aangepast worden naar niet scrollen?
  10. Denise de Builder

    Gildestrijdperken discussie

    Waar ik mij al enige tijd aan stoor is dat je op pc niet kan uitzoomen in GS, wat in de app wel kan. De app is daardoor overzichtelijker om GS te spelen. Kan het op PC ook ingevoerd worden?
  11. Denise de Builder

    Discussietopic nieuw berichtencentrum

    Ik had begrepen dat we zelf ook # aan konden maken, 3 categorieën is echt niet veel. Zou ook fijn zijn als je kon filteren op meer dan 1 ding. Bv alleen favorieten en belangrijk (natuurlijk kan je alle belangrijke favoriet maken, maar dat is niet mn punt), en als er meerdere # zijn dan die ook...
  12. Denise de Builder

    Discussietopic nieuw berichtencentrum

    Ah ja dat bedoelde ik ook, dat die instelling gewoon aangehouden moet worden.
  13. Denise de Builder

    Discussietopic nieuw berichtencentrum

    Ik denk dat daar een admin recht voor is bij gilde leden instellingen Idd! Je moet nu ook per se op kruisje klikken en kan niet meer ernaast klikken om m weg te doen. Voordeel is dan wel dat je niet per ongeluk kan wegklikken bij lange berichten.
  14. Denise de Builder

    Discussietopic nieuw berichtencentrum

    Het is vrij duidelijk uitgelegd hoe je er komt, maar we hebben niet heel veel pc spelers. Ik gok dat alle pc spelers wel weten waar t zit.. maar als de gilde berichten helemaal niet meer verdwijnen zal het wel erg voordelig zijn.
  15. Denise de Builder

    Discussietopic nieuw berichtencentrum

    Op het gildeforum hebben wij een lijn met onze tips staan, juist om te voorkomen dat deze telkens weer verdwijnen; het samenvoegen van gildeforum en berichten is dan een beetje lost voor mij.
  16. Denise de Builder

    sorteren gildebijdragen - pc only

    inno heeft die tool goedgekeurd, en nu heeft het een extensie dat als je door alle pagina’s scrollt, hij het omzet naar csv; je kan dan in excel nu filteren. Enige is dat je dus alle pagina’s waar je wat over wil weten moet door klikken
  17. Denise de Builder

    Taveerne overlapt gebouwen

    in de app staat mijn nieuwe taveerne over mijn gebouw in de hoek; is een esthetische bug <foto is te groot> >>https://ibb.co/xDRSGVK
  18. Denise de Builder

    sorteren gildebijdragen - pc only

    ja het bestaat, maar nu moet je er nog een miljoen keer doorheen klikken. Voornamelijk het sorteren op tp op datum zou fijn zijn om te zien hoeveel er nou werkelijk dagelijks in kas komt
  19. Denise de Builder

    sorteren gildebijdragen - pc only

    Op pc kan je bij gilde zien wie wat heeft bijgedragen aan de kas. Ik zou graag zien dat je het kan sorteren op bijvoorbeeld datum, tijdperk en speler, en dan evt ook dan selecteren van dat je van een bepaald tp/speler niet of wel wilt zien. je kan dan zien wie bijvoorbeeld de meeste goederen...
  20. Denise de Builder

    Actieve leden van hogere tp gezocht

    Hoi allemaal, bij ons bij de Parels zijn we op zoek naar actieve leden in de hogere tp (Hedendaags en hoger), het liefst ook goed producerend voor de kas met een arc of standbeelden. Wat we bieden; momenteel hoge plek op de gilde ranglijst, actief op gvg, op GS in platina divisie, GE open alle...
Bovenaan