Zoekresultaten

  1. Denise de Builder

    Afstuderen

    Als je binnen 1-2 jaar afstudeert zou ik je input ook wel kunnen gebruiken al!
  2. Denise de Builder

    Open spel Verander het woord!

    Thans
  3. Denise de Builder

    Afstuderen

    Hallo, Ik ben Denise de Boer, studente aan de TU eindhoven. Ik doe de master urban systems and real estate, wat onderdeel is van Bouwkunde. Voor mijn afstuderen onderzoek ik alternatieve vormen van wonen, en wat starters daarvan vinden. Voor dit onderzoek wil ik graag interviews afnemen van...
  4. Denise de Builder

    Discussietopic video advertenties

    90% van de geklikte advertenties is omdat mensen mis klikken en je niet weg kan klikken. Gewoon een knop toevoegen om die extra features uit te zetten, of al die extra features gewoon weer overboord kiepen.
  5. Denise de Builder

    Discussietopic 1.205

    Geen idee of het sinds deze update is, maar het valt me nu pas op; erestandbeeld selectiekits kunnen niet meer ingewisseld worden bij de antiquair. Waarom? Ik heb geen ruimte om er meer te plaatsen en ze leverden lekker wat op.
  6. Denise de Builder

    tool FOE-helper

    een van onze leden krijgt ook een ban voor gebruiken van FOE-helper, maar hij weet niet waar het aan zou liggen gezien hij alleen die heeft geinstalleerd. Ik heb nu gezegd dat hij markt uit moet zetten
  7. Denise de Builder

    Discussietopic nieuw berichtencentrum

    Op de app is het wel opgelost, maar op pc idd niet... zeer vervelend....
  8. Denise de Builder

    Discussietopic herfstevenement 2020

    Vind het voornamelijk vrij vervelend dat je in de laatste minuten van het event een divisie zakt (terwijl je daarvoor 20 over het minimum van de divisie zat). Ik mag hopen dat upgrades en extra oogstvelden snel beschikbaar komen in de antiquair of op enig andere locatie.
  9. Denise de Builder

    Discussietopic nieuw berichtencentrum