Zoekresultaten

  1. fragmenten, kunnen we daar niet gewoon weer mee stoppen?

    Ik heb nu meer dan 2000 fragmenten. Vandaag kwamen daar nog enkele tientallen bij. Wat is nou toch voor onzin.
  2. fragmenten, kunnen we daar niet gewoon weer mee stoppen?

    Wat is de bedoeling van de beloningen fragment gildeexpeditie level 1,2,3,en 4 in de gildeexpeditie Inmiddels meer dan 20 compleet en alleen gevuld met zaken die ik al heb. De diabeloningen waar je wat aan hebt zijn er bijna niet meer.
  3. sellectiekitjes, fragmenten en bonuskratten

    Wat moet ik met al die fragmenten? Wat een puinzooi.
  4. Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    Precies, slaat nergens op en je krijgt alleen genoeg pootjes als je diamanten gebruikt. 2x uitgeprobeerd.
  5. Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    Slecht evenement. 100 punten is natuurlijk veel te weinig. Beloning 2 portretten is belachelijk zit niemand op te wachten. Je mag al blij zijn met 1 berepoot op een ticket. Veel tickets helemaal niets. Onmogelijk hoogste niveau te halen zonder besteden van veel geld. Kreeg via Facebook veel...
  6. Discussietopic: Forge Bowl 2023

    1 minuut voor half elf zat ik in Brons. Kom net thuis en heb de beloningen gekregen voor de sectie amateur. Eigenaardig.
  7. Kapen.

    Mogelijkheden genoeg tegen plunderen. Het zou fijn zijn als er een mogelijkheid zou komen tegen kapen.
  8. Discussietopic video advertenties

    Wat is dat voor onzin. In de verhaalmissies moet ik de bonussen openen in de taverne. Gaat helemaal niet. Altijd al geopend als ik er op klik.
  9. Discussietopic video advertenties

    Bijzonder irritant, nu ook nog in de verhaalmissies dus onvermijdelijk. Stoppen graag of de mogelijkheid bieden e.e.a. uit te zetten.
  10. Uitsluiten

    Mogelijkheid tot tijdelijke uitsluiten buren van plundering en kaping.
  11. Ophalen productie

    Er is een 5min. 15 min. 1 uur, 4 uur, 8 uur, en 24 uur optie om productie op te halen. Waarom geen 12 uur optie? Zou wel fijn zijn.
  12. Antiquair discussietopic

    Ja, heb ik ook een keer gehad. Nul te veel is in de haast zo gebeurd.
  13. MIsschien een keer wat anders bij de antiquair. Ik zou wel graag een upgrade voor de kolossos zien

    Misschien eens wat nieuws bij de antiquair. Graag een upgrade voor de kolossus b.v.
  14. Upgrade 7

    Dan is er toch echt wat mis. Heb hem nog aan mijn zoon die dit spel ook speelt laten zien en over die mazzel bericht in mijn gilde gisteren om 13.13
  15. Upgrade 7

    Ik had al 6 upgrades. Er zat er 1 in een pompoen. Voor mij was dit dus no 7
  16. Upgrade 7

    Ik had al 6 upgrades want er zat er 1 in een pompoen.
  17. Upgrade 7

    In plaats van upgrade 7 kreeg ik forgepunten. Begin nu weer opnieuw. Volgende prijs is gesticht niveau 1. Iets fout gegaan? Erg teleurgesteld .
  18. Wedstrijdpost 1

    9 6 7 3
  19. nn

    nn
  20. Antiquair discussietopic

    Kan er misschien ook eens een update voor de kolossus komen i.p.v. steeds de zelfde updates.
Bovenaan