Zoekresultaten

  1. Felair

    Bevestigd Berichten - instellingen selectievakjes werken niet(PC).

    Deze selectievakjes doen helemaal niets meer: Zowel in de gilde als in de sociale categorie speelt dit probleem. De opties die je ziet zijn niet aan te passen, heb in verschillende mails getest en maakt niet uit hoe en wat maar het is niet te veranderen, de "Dit verwijderen" knop werkt dan...
  2. Felair

    In Onderzoek Ruimtetijdperk: Venus gilde-expeditie bonus tegenstand niet juist

    De gevechtsbonus van de eenheden waar je tegen vecht in het Ruimtetijdperk: Venus klopt niet voor bepaalde ontmoetingen in de Gilde-expeditie, of wijkt in ieder geval zo sterk af dat dit niet de bedoeling kan zijn lijkt mij. De 58ste, 59ste, en 61ste ontmoeting wijken extreem af qua bonus, zie...
  3. Felair

    Fluisterfunctie bij mobiele chat spelers aanklikbaar via de browser.

    Dit probleem is altijd aanwezig zodra je gebruikt van FoE via een browser. Vermoedelijk niet aan gedacht door de ontwikkelaars denk ik dan maar het probleem is als volgt: Bij spelers welke van de chat gebruik maken op de mobiele app is de optie fluisteren aan te klikken en deze opent dan net...
  4. Felair

    Censuur, en wie weet wat nog meer..

    Toen dit onderwerp ter sprake kwam, viel ons op de gildechat op dit woord voortaan gecensureerd word. "Kanker" word namelijk vervangen door ****.. Probeert iemand een serieus bericht te plaatsen en word het gewoon aangepast. Ok er zullen vast prutsers zijn die dit woord als scheldwoord gebruiken...
  5. Felair

    Zomertijd

    Bovenstaande verhaal was redelijk duidelijk en heb ik ook opgevolgd. Helaas heeft dit niet gewerkt maar dit is niet het enige probleem wat ik nu constateer dus daarom dit topic met mijn constateringen hopelijk kunnen jullie er wat mee bij Inno en zo niet jammer dan.. * Ik speel op alle...
  6. Felair

    Verstedelijking prestatie i.c.m. Viking dorp.

    Een tijd terug viel me al op de bij de Verstedelijking prestatie de uitbreidingen van je Viking dorp ook geteld werden. Daarna eigenlijk niet meer naar gekeken, echter heb ik de nu de prestatie verstedelijking op het hoogste niveau gekregen nu dus klaarblijkelijk raak je deze getelde...
  7. Felair

    Discussietopic: Database Update

    Gezien ik toch wel nieuwsgierig ben of dit mogelijk iets voor de performance van bijvoorbeeld GVG gaat betekenen of niet dacht ik laat ik eens een topic aanmaken :-D @Leones Enig vorm van toelichting mogelijk? :-)
  8. Felair

    Aanpassing "Speler aanvallen" knop/indicatie

    Uitgebreide omschrijving: Ik heb in 2 situaties een probleem met deze knop. 1. Wanneer je in de ijzertijd zit wat ik op een aantal werelden zit waar ik niet echt actief speel dan heeft nog niet iedereen de technologie "Militaire tactieken" vrijgespeeld. Echter staat bij deze mensen wel heel...
Bovenaan