Zoekresultaten

  1. Felair

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Leuke tijden mee beleefd, van AT volduwen met speermannetjes toen ik nog te laag TP was om mee te kunnen, waar ik flink wat ruimte voor gereserveerd had in mijn stad destijds, naar zelf vechten op verschillende kaarten :) Toch wel jammer, ook al ben ik niet meer zo superactief was toch wel leuk...
  2. Felair

    Discussietopic: Halloween 2023

    Dat komt van FoE helper af, als je te weinig leven hebt om een gevecht te winnen dan komt dat icoon in beeld zodat je niet niet per ongeluk gaat vechten. Zie
  3. Felair

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Dat is echt onzin, de verantwoordelijkheid ligt echt wel bij Inno. Botjes en scripts komen ook buiten GVG voor, dat is echt wel Inno zijn pakkie aan om dat te fixen maar dat lukt ze op de een andere manier niet. In andere spellen worden deze mensen gewoon keihard aangepakt en geband en in mij...
  4. Felair

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Tuurlijk, ben de laatste die zegt dat het niet zo is. GVG opnieuw bouwen (wat ze moeten doen om het te kunnen onderhouden effectief) brengt ze gewoon niets, dus doen ze dit,
  5. Felair

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Tja, voor iedereen die GVG speelt moet dit juist geen verassing zijn. GVG spelers willen het niet horen maar we zijn nou eenmaal de extreem kleine minderheid. Sinds dat de ontwikkelaar overleden is destijds en updates ondoenlijk zijn geworden was dit slechts een kwestie van tijd. Er valt niets...
  6. Felair

    Account na overlijden

    Als jij die speler opzoekt dan zie je op foestats op wereld B (inmiddels sinds 09-11-21 plat die site): 82,894,866 punten met 17,577 gevechten. 11 juli 2021 is daar de laatste verandering in punten zichtbaar trouwens op die site. En laatste stats op scoredb.io 83,173,881 points met 17,577...
  7. Felair

    Grootse gebouwen icoontje niet zichtbaar bij enkele van m'n buren

    Dan zit alles op slot, dan verdwijnt de knop. Dit gebeurd dus wanneer iemand geen enkel niveau vrij heeft gespeeld van de grootste gebouwen die in de stad gebouwd zijn.
  8. Felair

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Ok, laatste poging dan :) Want of jullie zijn aan het trollen en als dat zo is, chapeau... Of jullie hebben nul moeite gedaan om het topic van Inno omtrent deze tests te lezen EN/OF überhaupt opgezocht wat een A/B test is. Of jullie snappen het echt niet, wat ook gewoon kan natuurlijk vandaar...
  9. Felair

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Dat wil niet zeggen dat je geen onderdeel van de test bent... :p maar goed heb er genoeg woorden aan vuil gemaakt, het is wel klaar zo :)
  10. Felair

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Rusland is denk ik geen goed voorbeeld want we hebben het hier over een bedrijf. Maar inderdaad bevalt het je niet zijn er andere spellen. En ja dit is natuurlijk heel kort door de bocht, en als ze iets doen wat heel veel weerstand oplevert en het kost ze inkomsten zal Innogames natuurlijk...
  11. Felair

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Dat jij niet wil snappen wat een A/B test omdat jij het niet eerlijk vind wil niet zeggen dat het geen A/B test is.
  12. Felair

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Tja, Innogames bepaald hoe ze testen, en welke koers ze varen, dat is niet aan ons. We dwalen wel een beetje af eigenlijk maar goed :p Speel je eigenlijk nog wel Tigertjheu? Komt niet echt over alsof je het nog iets vind, ook gezien je handtekening, iets anders zoeken is ook een optie toch. Ook...
  13. Felair

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Ik weet niet wat jij denkt dat een A/B test is, en ik ben de laatste die gaat roepen dat ik een expert ben (nog niet misschien). Maar ik kan wel redelijk typen, lezen en zoeken op Internet, (hoewel dat echt niet altijd foutloos gaat natuurlijk :p ) en hoe Innogames het gebruikt word het door tal...
  14. Felair

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Ze hoeven niet alleen bij de minder actieve te testen, leek mij de meest interessante groep maar dat is een aanname van mij daarom die als voorbeeld gepakt. Maar ze testen willekeurig en kan dus ook getest worden bij spelers die wel (dagelijks) actief zijn. En wellicht halen ze daar ook weer...
  15. Felair

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Nou dit is toch niet heel moeilijk te begrijpen, misschien geen directe link met koopgedrag zeker indirect. Je kan kijken wat de impact is wanneer je dit bij een groep uitrolt welke niet elke dag inlogt normaal, helpt dit dan om er voor te zorgen dat ze wel inloggen? Hoe vaker je inlogt hoe...
  16. Felair

    (eerlijke) handel

    Uiteindelijk is het sowieso "wat de gek er voor geeft". Bepaalde tijdperken zijn meer gewild dan andere door bijvoorbeeld dat GVG bij Toekomst ophoud. En Titan nu vanwege dat je goederen nodig hebt om boven niveau 10 een nieuw niveau van de grootse gebouwen vrij te spelen. 1:2 naar beneden en...
  17. Felair

    Max bedrag opleggen bij antiquair.

    Als je limieten gaat stellen op wat je mag doen qua biedingen komen mensen met teveel muntjes nog minder snel van hun muntjes af. Misschien moet de snelheid qua veilingen juist omhoog en de hoeveelheid rommel naar beneden. Er zit zo gigantisch veel overbodige meuk tussen wat voorbij kan komen...
  18. Felair

    Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Weet niet waarom het logisch zou zijn dat het steeds zwaarder moet worden. Ok je hebt meer grond om vol te zetten met aanvalsgebouwen etc. maar dit is inmiddels het 5e mars kopie en elk tijdperk gaat die scherp oog bonus met 5% omhoog lijkt het en dat maakt het gewoon een stuk meer willekeurig...
  19. Felair

    Discussietopic eenheden stapelen

    Was dat ook niet zo in de oude versie? Liet maar een x aantal per unit zien volgens mij ook zoiets qua aantal en daarna waren ze "op" in je scherm en moest je eruit en terug dus dat is dan niet veranderd. Verschil is nu dan dat je dat zelf moet onthouden welke je al gehad hebt omdat een stapel...
  20. Felair

    Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    Vind het qua minigame wel een van de leukere events dit. Maar goed dat is een kwestie van smaak natuurlijk :-D
Bovenaan