Zoekresultaten

  1. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    politiek man ik kan het me niet meer herinneren.....toch?
  2. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    ik speel al 7 jaar zonder te betalen..ok..paar keer voorheen voor tientje ofzo,,,,en ja mee eens...dit spel kan je op heel veel manieren spelen niks moet en veel mag...maar als je goed kijkt naar vroeger en nu..zijn meer dingen moeilijker te behalen zonder ervoor te betalen. veel dingen worden...
  3. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    fijn he jovada.....met de GE veranderingen vond je het als 1 van de weinige geweldig..nu met veranderingen GSP vind je het wederom om te smullen om je tegen de rest af te zetten. ik ben niet tegen veranderingen..en ik ben ook geen persoon die uuuuren achtereen kan gaan zitten klikken op mijn...
  4. KILLERRIK1512

    Discussietopic 1.257

    idd..viel mij ook op..eigelijk moet het hetzelfde zijn als de goederen en de ggs..die hebben eigen tappie en komen niet voor in de algemeen
  5. KILLERRIK1512

    Discussietopic 1.257

    op basis van jullie feedback......wow...netjes..het kan dus wel....of kwam het toevallig zo uit? anyway..ook wel benieuwd ja
  6. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    ik ga allang niet meer voor de hoofdgebouwen maar enkel voor een goede daily..en dan nog niet eens 1 die een up of een selectie kit geeft...hooguit sentinel...heb gemerkt dat als je voor uppies of selecties gaat er minder daylies komen dan als je een enkele prijs neemt. en mag ik zeggen dat ik...
  7. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    mensen mensen mensen.....denken jullie nu echt dat klagen nog zin heeft bij foe-inno? als er van hogerhand wordt besloten om minder te luisteren naar de spelers. en er wordt besloten dat geld verdienen prioriteit is boven een goede gameplay. dan doe je daar niets aan. inno is op veel...
  8. KILLERRIK1512