Zoekresultaten

  1. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    politiek man ik kan het me niet meer herinneren.....toch?
  2. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    ik speel al 7 jaar zonder te betalen..ok..paar keer voorheen voor tientje ofzo,,,,en ja mee eens...dit spel kan je op heel veel manieren spelen niks moet en veel mag...maar als je goed kijkt naar vroeger en nu..zijn meer dingen moeilijker te behalen zonder ervoor te betalen. veel dingen worden...
  3. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    fijn he jovada.....met de GE veranderingen vond je het als 1 van de weinige geweldig..nu met veranderingen GSP vind je het wederom om te smullen om je tegen de rest af te zetten. ik ben niet tegen veranderingen..en ik ben ook geen persoon die uuuuren achtereen kan gaan zitten klikken op mijn...
  4. KILLERRIK1512

    Discussietopic 1.257

    idd..viel mij ook op..eigelijk moet het hetzelfde zijn als de goederen en de ggs..die hebben eigen tappie en komen niet voor in de algemeen
  5. KILLERRIK1512

    Discussietopic 1.257

    op basis van jullie feedback......wow...netjes..het kan dus wel....of kwam het toevallig zo uit? anyway..ook wel benieuwd ja
  6. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    ik ga allang niet meer voor de hoofdgebouwen maar enkel voor een goede daily..en dan nog niet eens 1 die een up of een selectie kit geeft...hooguit sentinel...heb gemerkt dat als je voor uppies of selecties gaat er minder daylies komen dan als je een enkele prijs neemt. en mag ik zeggen dat ik...
  7. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    mensen mensen mensen.....denken jullie nu echt dat klagen nog zin heeft bij foe-inno? als er van hogerhand wordt besloten om minder te luisteren naar de spelers. en er wordt besloten dat geld verdienen prioriteit is boven een goede gameplay. dan doe je daar niets aan. inno is op veel...
  8. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    gooi je ze in de open haard ...fragments on fire ga je ze verhuren ........................fragments to hire komen ze uit lord off the rings...fragments out off the shire wint een leugenaar ze .....fragments for a liar
  9. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    allemaal een fijne koningsdag toegewenst....of je nu wel of niet level 5 leuk vind. we blijven allemaal foe-pelers...zo..oook eens een politiek-correcte uitspraak gedaan op het forum. misschien krijg ik wel een lintje nu...verdien het eigelijk wel. hoorde uit betrouwbare bron dat inno extra...
  10. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    ik zat eigelijk te wachten tot eindelijk level 6 eens wordt toegevoegd aan de gilde expeditie. waar je fragmenten van fragmenten kunt winnen. en hoofdgebouwen die je nu eens voor de verandering kan stapelen. forge of empires wordt dan 3D. maar pas op..er is een twist.....deze keer hoef je niet...
  11. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    cypherus.apestaartje dinges 90.......ik geef je gelijk...weet je wat,,iedereen geeft je gelijk...klaar..hoplah..hebben we dat ook weer gehad. in 2 dingen sws... 1...het spel moet een uitdaging zijn....true..100% 2.....inno moet verdienen als bedrijf....klopt ook. maarrrrr.....en dat is waar ik...
  12. KILLERRIK1512

    Discussietopic verjaardagsevenement 2023

    wist niet dat dat zo moest..zal volgend jaar eraan denken...als ik dan nog speel
  13. KILLERRIK1512

    Discussietopic verjaardagsevenement 2023

    knap hoor.....ik ben begonnen zonder enige strategie,,en dat merk ik ook..ik zit op 1500 en speel dagelijks en elke daily ook gedaan...1 keer ververst en sleutels vergeten..kan er toch niet aan liggen dat ik daardoor maar 1500 heb?..vreemd......gameplay ervan vind ik wel grappig overigens
  14. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    190k spelers op NL server op 7 werelden...trek daar de spelers vanaf die op elke wereld een account hebben en de in-actieve spelers vanaf..dan hou je 150k?????over aan spelers....dan hebben we hier in 6 dagen tijd...6 bladzijden met opmerkingen erover..waarvan enkele dubbele en enkele positieve...
  15. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    lijkt me een goed plan..kunnen we dat niet gelijk wereldwijd organiseren
  16. KILLERRIK1512

    Advertenties in Foe

    @Leones ....jij was vroeger ook wel een aardige vent zonder veel kapsones...kon je nog wel eens mee lachen....maakte wel eens een grapje....had een leuke profielfoto op foe......yes..those were the good oll days
  17. KILLERRIK1512

    Advertenties in Foe

    @Arsenal ...ik vraag me af hoe dat dan eigelijk verder gaat...neem aan dat ze dat wereldwijd ook zo doen..en dan komt het bij inno op tafel..en dan?...zijn er een aantal mensen die ernaar kijken en wordt daar echt iets mee gedaan?..of gaat het op de grote hoop...ik stel me voor na de laatste...
  18. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    precies...dat
  19. KILLERRIK1512

    Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    jbm is in tha house....jup...daar zit wat in wat je zegt...ware het niet dat ze met hun handen van de dia-prijzen af hadden moeten blijven...kijk...iedereen is vrij om te spelen hoe hij of zij dat wil. er zijn genoeg manieren om fun uit dit spel te halen. of je er nu voor betaald of niet..foe...
Bovenaan