Zoekresultaten

  1. SonnyWeg

    Discussietopic 1.281

    Nou, ik vind deze update eerlijk gezegd erg negatief, dus plezier zal ik er niet van hebben. De rivaal wordt nu wel erg duur en/of lastig voor de speler om te voltooien vanwege de update omtrent GE.
  2. SonnyWeg

    Nieuw GvG advies tijdens pop-up serveronderhoud

    Uiteraard geen bug, maar wel iets wat veranderd moet worden nu GvG er niet meer is. Al is het wel een leuke herinnering aan GvG.
  3. SonnyWeg

    Forge Puzzel 2024 - Discussietopic

    Ok, thx voor de opheldering
  4. SonnyWeg

    Forge Puzzel 2024 - Discussietopic

    Uncle Iroh - Avatar the last airbender?
  5. SonnyWeg

    Forge Puzzel 2024 - Discussietopic

    Deze was een makkie. @Phaere Er zit wellicht wel een klein foutje/ongemakje in, dus ik heb je een bericht gestuurd
  6. SonnyWeg

    Meppen in Gs

    Ja, dat gebeurt wel vaker. Ik had dat vorige week nog. Gelukkig heb ik nog ruim 50k schurken over :cool:
  7. SonnyWeg

    Meppen in Gs

    Nope! De knoppen kun je niet op een andere manier instellen of verbergen. Zelfs op de PC met FOE Helper is er geen pop-up om de "auto vechten knop" te verbergen.
  8. SonnyWeg

    Sneller vechten

    Het zou een idee zijn om na een gevecht meteen de legers te verversen en gewonde en gedode eenheden te vervangen, maar dan heb ik zo het idee dat het spel vast zou crashen als iedereen in sneltreinvaart op de GS kaart tekeer gaat. Een pop-up met een random cooldown van 3-7 seconden na een...
  9. SonnyWeg

    GE indicatie voor beschikbare pogingen

    Interessant idee. Geen idee hoe het met andere spelers zit, maar voor mij zou het in ieder geval overbodig zijn. 8 gevechten in de ochtend, 8 in de avond en als er tijd over is tussendoor nog een aantal. Dan ben je uiterlijk zaterdag klaar met GE5. Mocht een uitroepteken wel ingevoerd worden dan...
  10. SonnyWeg

    Feedbacktopic wijzigingen culturele nederzettingen

    Dat bedoel ik dus. GG zijn dadelijk helemaal niets meer waard terwijl ze bedoeld zijn als belangrijk onderdeel van het spel. Op dit moment is er veel samenwerking tussen spelers om te boosten of bd te verzamelen. Vaak gaat er dan nog een praatje aan vooraf of gaat het via de globale chat. Als de...
  11. SonnyWeg

    Feedbacktopic wijzigingen culturele nederzettingen

    Op D is de opmerking al voorbij gekomen dat bepaalde GG nu gesloopt kunnen worden omdat ze niet meer de moeite waard zijn. Denk hierbij aan CC, alca en DVA. Onder de huidige omstandigheden moet ik diegene gelijk geven, maar dat betekent eigenlijk dat alle GG m.u.v. RT, arc, AO, kraken, HC, RVS...
  12. SonnyWeg

    Feedbacktopic wijzigingen culturele nederzettingen

    Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik zit nu nog net niet aan de 2k p/d. Dat is dan wel de basisproductie, dus zonder fp die indirect van GG komen en van GS, GE, relieken, GSP etc.
  13. SonnyWeg

    Plunder gebouwen

    Na missie 3 kun je inderdaad alle andere legergebouwen slopen. Voor missie 14 moet je wel een olifantenstallen bouwen, maar die kun je na het behalen van de missie meteen weer slopen. Het is niet verplicht om altijd alle 3 de gevechten te doen en te voltooien. Vooral het 3de gevecht is meer dan...
  14. SonnyWeg

    vriendentaveerne

    Aangezien de hoeveelheden tijdperk afhankelijk zijn zou het inderdaad vanaf een bepaald tp toegevoegd kunnen worden, maar 2 stoelen per tp is denk ik wel teveel. De missie zou met 2 volle taveernes te behalen moeten zijn. Dus 1 keer 's ochtends en 1 keer 's avonds. Nu moet je in Titan minstens 2...
  15. SonnyWeg

    Plunder gebouwen

    Ik heb ff gekeken of ik nog een oude scr van een nederzetting kon vinden en deze had ik nog:
  16. SonnyWeg

    Plunder gebouwen

    Dat is hoe ik het altijd gedaan heb en altijd heb ik de Egyptische nederzettingen RUIM binnen de tijd gehaald. Altijd na het starten (en na de eerste eenhedenmissies) zo snel mogelijk 2 Nubische boogkampen plaatsen
  17. SonnyWeg

    Plunder gebouwen

    Aanvallen bij de Egyptische nederzetting tellen niet mee voor de plundermissie. Hiervoor moet je toch echt buren aanvallen, van ze winnen en vervolgens proberen te plunderen. Het gevecht in de nederzetting is trouwens wel makkelijk te doen, maar alleen met de juiste eenheden: 8 Nubische...
  18. SonnyWeg

    Discussietopic mini uitdagingen

    De gebouwen van deze mini uitdagingen zijn juist leuk. Die gaan echt niet naar de antiquair. Het probleem met dit event is juist dat er teveel afhankelijk is van geluk bij het spelen van de minigame. Ik heb daardoor al 2x de mini uitdagingen niet kunnen voltooien. Beide keren bleef ik steken op...
  19. SonnyWeg

    ForgeDoku! - Discussietopic

    Op welke manier moeten we het insturen? vb 1) abcd bcda cdab dabc vb2) Met knipprogramma een scr maken en op de lege vakken 1, 2, 3, 4 zetten en deze scr uploaden vb3) met een tabel a b c d b c d a c d a b d a b c of zijn al deze manieren goedgekeurd?
  20. SonnyWeg

    Discussietopic mini uitdagingen

    Ik neem aan dat je de aankondiging van het faunaevent (dat morgen van start gaat) nog niet hebt gelezen: "Baron Alaric Ironsoul keert terug! Tijdens het Fauna-evenement van dit jaar krijg je ook de kans om deel te nemen aan drie extra Mini uitdagingen gedurende het event. In die uitdagingen kun...
Bovenaan