Zoekresultaten

  1. generaal bishmark

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    100% kon het niet beter verwoorden
  2. generaal bishmark

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    gij draait mijn woorden volledig om , mijn duidelijk punt is hier en vele met mij , GVG weg is een groot verlies voor foe , zo simpel als dat , wereld in elkaar valt ,? , tja ) , blijft een spel , en als er een mogelijkheid zou bestaan om het te behouden , zeker dat ik officieel zou soliciteren...
  3. generaal bishmark

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    de enige die negatief zijn is degene die gvg schrappen , en zo jaren lang trouwe leden een mes in de rug steken , onbewust of bewust , en waar moeten we het anders kwijt om deze verslavende strijd de kings en queens van de battle te verwerken , om mij dan persoonlijk aan te vallen als...
  4. generaal bishmark

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    misschien een idee en open vraag aan foe inno bestuursleden , om mij in te zetten om gvg onderdeel te beheren mee te werken en laten bestaan ? ik sta open voor alle suggesties , ik geef deze strijd nog niet op , benieuwd om jullie reactie
  5. generaal bishmark

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    als er iets beters als gvg komt wat ik betwijfel , en ook alle tijdperken kunnen strijden met de mooiste tijdperken zoals middeleeuwen en industrieel waar de gevechten nog mooi gebalanceerd zijn met cavelry infanterie en artelerie , super dan zou ik zeggen , anders verliest het veel van...
  6. generaal bishmark

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    GvG is de king and queen van de battle ...gilde strijdperk bijvoorbeeld is ook leuk maar kan nog niet de helft voldoen aan GVG ...wel dan zal er iets strafs op de tafel moeten komen om GVG te evenaren ...en ook in ALLE tijdperken te kunnen strijden met legers van die tijdperken ...veroveren...
  7. generaal bishmark

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Inderdaad 6 jaar lang heel de gilde op gvg afgesteld voorkeur naar gg s voor gvg ondersteuning gestimuleerd .iedereen heel hun stad omgebouwd voor goederen enz ...is wraakroepend en respectloos ..om gvg zomaar te dumpen ...kan het niet begrijpen .ze denken enkele strijders ..terwijl hele...
  8. generaal bishmark

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Voila zou da niet beter kunnen zeggen
  9. generaal bishmark

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    en betreft gvg weinigen die spelen is los erover verkeerd begrepen , gemiddeld spelen er 10 strijders bij ons op gvg , dan rest van de gilde achter de schermen , werkt mee aan goederen , het is een team spel als geen ander , maar tactish steekt gvg er boven uit , het is echt veel meer als even...
  10. generaal bishmark

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    GEEN TIJD DUS ? ALS DAT HET PROBLEEM IS WIL IK IN MIJN EENTJE WEL EEN TEAM SAMEN STELLEN VAN OUDSPELERS OM FOE GVG TE LATEN BESTAAN ALS MEDEWERKERS VAN FOE , als DAT NIET KAN IS DAT HET PROBLEEM NIET MAAR HEEFT HET MAKEN MET WINST GELDEN , iK BEN EEN STRIJDER OOK IN ALLES WATVIK ADEM IN...
  11. generaal bishmark

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    BEN ALTIJD IN ALLES WAT IK DOE RESPECTVOL ,IN ALLES WAT FOE VERNIEUWD mAAR DIT DOEN IS TOTAAL GEEN RESPECT GEVEN AAN EEN GROOT TROUW SPELERS, WAT ZIN HEEFT DAN NOG OM ENERGIE IN TE STEKEN IN ALLE ANDERE STRIJD TE DOEN ALS GVG DE KING OF BATTLE VERDWIJNT
  12. generaal bishmark

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    REGELRECHTE SCHANDE JAREN LANG DAG EN NACHT GVG GESTREDEN EN KAARTENN BESTUDEERD IN ACTIES VAN ALLE GILDES ????? FOE JULLIE MAKEN DE GROOTSTE FOUT OOIT
  13. generaal bishmark

    Bad Company

    succes Willem , zet voor de geinterreseerde jullie wereld bij waar de Bad compagny zich bevind
  14. generaal bishmark

    order of zeus

    Intussen vieren we met Order of Zeus 6 jaar bestaan , nu een vaste waarde in de algemene ranking top 10 ..... onze groep is hechter als ooit ....Voor deze gilde leden ga ik door het vuur
  15. generaal bishmark

    Contact Support terracotta gebouw

    even gemist dit bericht , is intussen vanzelf opgelost , )
  16. generaal bishmark

    Contact Support terracotta gebouw

    terracotta gebouw is over zijn fp pionts , kan niet geleveld worden
  17. generaal bishmark

    Open spel Verander het woord!

    snaar
  18. generaal bishmark

    ORDER OF ZEUS My brothers of the sword! I would rather fight beside you than any army of...

    ORDER OF ZEUS My brothers of the sword! I would rather fight beside you than any army of thousands! Let no man forget how menacing we are! We are lions! Do you know what's there, waiting beyond that beach? Immortality! Take it! It's yours! we are a team who fight like lions ...verry proud
  19. generaal bishmark

    Opgelost Ontbrekende icons onderaan

    Jij bedoelt diamant bevestiging.. Die staat nooit aangevinkt zal het eens proberen. Thanks
  20. generaal bishmark

    Opgelost Ontbrekende icons onderaan

    En het probleem dat ik ook al jaren aankaart word gewoon niks aangedaan. Bij het bijmaken van nieuwe soldaten in je barracks. Is de kleur van met gekwetste eenheden dia's en legers aanmaken geel en licht oranje te verwarrend... Hoeveel dia's ik onnodig dia's kwijt Ben is ontelbaar. Ik doe elke...
Bovenaan