Zoekresultaten

  1. Kerstloterij 2018

    1906
  2. Paasloterij 2018

    1947
  3. Handel

    Momenteel speel ik in het Postmoderne tijdperk. Heb bijna alle onderzoeken gedaan. Om door te kunnen gaan met de provincies van het Hedendaagse tijdperk heb ik die goederen nodig. Niemand in mijn gilde en mijn buren zijn al zover. Wie wil met mij handelen?? Goederen uit het Postmoderne tijdperk...
  4. Handel

    Momenteel speel ik in het Postmoderne tijdperk. Heb bijna alle onderzoeken gedaan. Om door te kunnen gaan met de provincies van het Hedendaagse tijdperk heb ik die goederen nodig. Niemand in mijn gilde en mijn buren zijn al zover. Wie wil met mij handelen?? Goederen uit het Postmoderne tijdperk...
  5. Opgelost Winterbakker ellende

    De eerste banketbakkerij die ik verkocht was de opdracht verkoop een enorme bakkerij. De sterrenpagina was nog niet vernieuwd. Ik had een gewone bakkerij. dus die was ik kwijt. Nadat de sterrenpagina wel was vernieuwd heb ik een nieuwe bakkerij gewonnen, deze verkocht en dus weer niets gekregen...
  6. Winterevenement

    Ja dat was de opdracht van vandaag. Heb mij vandaag pas aangemeld bij het forum, moet nog even wennen. Heb ook een bericht gestuurd naar het foe team.
  7. Winterevenement

    Had al een banketbakkerij en deze vandaag verkocht. Heb daar niets voor terug gekregen. Vandaag een nieuwe banketbakkerij gewonnen, deze ook verkocht, weer niets voor terug gekregen. Hoe kan dat? Heb nu niets meer.
Bovenaan