Zoekresultaten

  1. DarthRonin

    Kadootjes op de app?

    Ik lees op meerdere werelden dat app spelers kadootjes krijgen, maar niet alle app spelers en dus ook niet op PC. Wat is dit?
  2. DarthRonin

    Nieuw Piratenschuilplaats motivatie

    Ik lees op de wikia dat de piratenschuilplaats niet gemotiveerd kan worden en ook niet geplunderd, eerder werd daar aangegeven dat hij wel te motiveren was. Eerder werd hier op het forum ook aangegeven dat hij te plunderen zou zijn. Een gildegenoot zegt nu dat ze mijn schuilplaats niet kan...
  3. DarthRonin

    DarthRonin

    Voor niets gaat de zon op
  4. DarthRonin

    Opgelost Kan niet in gsp

  5. DarthRonin

    Bevestigd Geciteerde berichten vallen massaal weg.

    Ik citeer een bericht, plaats hem, zie het citaat en even later kijk ik het draadje terug en citaten zijn weg, foetsie. Zit je daar mooi te reageren op een ander en niemand heeft even later een idee waarop gereageerd wordt. Neem aan dat dit niet de bedoeling is van deze mooie nieuwe feature.
  6. DarthRonin

    Optie om te selecteren welk type gebouwen eerst gemotiveerd of opgeknapt worden.

    Wie teveel gebouwen of te weinig actieve vrienden/gildeleden heeft kent het probleem vast. Tijdens je inning zijn er meerdere cultuurgebouwen opgeknapt terwijl er nog productiegebouwen ongemotiveerd zijn. Ik zie dagelijks een paar evenementgebouwen ongemotiveerd staan, terwijl er dankzij de...
  7. DarthRonin

    Opgelost Een dorp vol incidenten die niks doen.

    Heb net ineens stuk of 10 incidenten gekregen die allemaal geen beloning geven. Helper zei dat ik er 2 had, druk er eentje aan en sindsdien heb ik er een stel aangeklikt zonder dat er een popup kwam voor een beloning. Is dit wellicht het gevolg van de update waar een soortgelijk probleem...
  8. DarthRonin

    Geen Bug AI tegenstanders in PvP Arena

    Aangezien het element PvP Arena heet, wat in elk normaal spel betekend Player vs Player moet het wel een bug zijn dat ik een niet bestaande speler tegen krijg. Een AI speler als tegenstander zou het PvE maken namelijk. Aangezien het element PvP Arena heet moet dit dus een bug zijn.
  9. DarthRonin

    GE: Scherm voor doorgaan naar volgende level alleen tonen als het ook werkt.

    Als er nog relieken in je GE level liggen kun je niet door naar het volgende level. Je kunt op het scherm wat je krijgt de knop drukken om naar het volgende tijdperk te gaan, maar dan krijg je de melding dat er nog minimaal 1 reliek ligt en dat je die eerst op moet ruimen. Tot voor kort kon je...
  10. DarthRonin

    Indicator welke missiereeks actief is in het Tabletmuseum

    In het Tabletmuseum kun je meerdere missiereeksen starten. Het probleem is alleen dat zodra je een missiereeks gestart hebt en deze actief is je dit daar niet kunt zien. Ik druk regelmatig op die startknoppen om te proberen ze te starten, maar vaak krijg je dan dus die vervelende popup. Als we...
  11. DarthRonin

    In Onderzoek Relieken icoontje blijft aan terwijl er geen relieken meer zijn

    Het is me nu een paar keer opgevallen dat het relieken icoontje aan blijft terwijl ik geen reliek meer kan vinden. Als ik vervolgens de GE verlaat en terug ga is het wel uit.
  12. DarthRonin

    Bevestigd Beloning niet meer beschikbaar bij incidenten.

    Tot de update zag ik deze melding eigenlijk nooit, vandaag al 3x waarvan net 2 op dezelfde wereld direct achter elkaar. Ik denk dat er een visuele bug is aangezien ik geen melding had dat dit incident er zou moeten liggen, maar hij lag er dus wel. Bij de eerste zag ik hem zelfs verschijnen nadat...
  13. DarthRonin

    Zwart scherm na het drukken van automatische aanval.

    Heb vandaag al 2x een zwart scherm gekregen nadat ik op de knop automatisch aanvallen drukte. Een keer in GE en een keer in GSP. De 2e keer kon ik wel zien dat ik over het scherm ging en dat ronde pijltje zag wat je krijgt als je een leger probeert te vervangen voor de aanval.
  14. DarthRonin

    DarthRonin

    B2, C4, E3, D10, F4, G7, I1, H2, J9, H8
  15. DarthRonin

    Black Friday

    Zoals gewoonlijk, aanbiedingen die zelfs met 60% korting nog veel te duur zijn. Heb al paar keer een wereld opnieuw moeten laden omdat die vervelende pop-up zorgt dat het spel vast loopt. Als er nou nog ooit iets langs zou komen wat niet belachelijk duur is, maar het zijn bijna allemaal...
  16. DarthRonin

    Teller toevoegen aan de boot voor de GE

    Graag een teller die aan geeft hoe ver je bent met GE. Kom weleens in een dorp waar ik op zaterdag ontdek dat ik nog niks aan GE gedaan heb. Gevolg hiervan is dat ik regelmatig al die boten aan klik om te controleren of ik al klaar ben. Een simpele teller boven de boot zou genoeg zijn om niet de...
  17. DarthRonin

    Wordt FoEbal uitgesteld net als het EK

    Aangezien het EK is uitgesteld tot volgend jaar, gaan we dat nu ook doen met het FoEbal event wat net op Beta is geweest?
  18. DarthRonin

    Achiement melding uitschakelen!!

    Die achievements zijn er nu een paar weken en ik word echt schijtziek van die popups die je krijgt terwijl je bezig bent. Ze zijn niet uit te schakelen, ze zijn niet snel weg te klikken en dat allemaal voor een popup van iets waar je verder echt helemaal NIKS aan hebt. Je krijgt er niks voor en...
  19. DarthRonin

    tevredenheid icoon

    Tevredenheid wordt niet goed aangegeven. Sinds de update veranderd het icoontje van tevredenheid niet meer als je tevredenheid verslechterd of verbeterd. Je moet een keer pagina vernieuwen om het juiste icoontje te krijgen.
  20. DarthRonin

    Alcatraz.

    Ik zie dat voor de nieuwe GG's een keuze is om Alcatraz te kiezen. Ik neem aan dat daarmee bedoeld wordt die zwaar beveiligde gevangenis. Probleem hierbij is alleen dat de periode zou lopen tot 1930 en de beroemde gevangenis is pas in 1934 gebouwd. Hij hoort hier dus helemaal niet thuis als...
Bovenaan