Zoekresultaten

  1. DarthRonin

    Boostmail

    Je kan ook de hoogste spelers van de ranking een pb sturen en vragen, die hebben vaak wel een boostgroep. En als ze het zelf niet doen weten die vast wel iemand en op een gegeven moment kom je vanzelf iemand tegen die reageert.
  2. DarthRonin

    Discussietopic: Zomerevenement 2022

    14% aanvalsbonus in TK op 16 vakjes, weet nog niet of het gebouw de moeite echt waard is. Jammer van die verschillende bonussen aangezien die defensieve bonus voor mij (en voor de meeste spelers) volledig nutteloos is. Die productieversneller is ook niet iets waar ik ooit iets mee doe...
  3. DarthRonin

    Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Het gedoe om dat ding op een level te brengen waar je een fatsoenlijke kans krijgt op verdubbeling en vervolgens handmatig te gaan prutsen om die diamanten te scoren... Tel daarbij op de droprate van diamanten. Met 200 van die dingen, wat al een gigantisch aantal is, heb je er gemiddeld 2 per...
  4. DarthRonin

    Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Ik bouw in het begin maar een beperkt aantal GG's. Arc, CF, CDM, Zeus, DvA, Alca, RT. Dan later begin ik aan de Himeji, AO, Terracotta, Sterrenwacht. Mijn focus ligt op gevechtskracht verzamelen, dus zal ik elk GG wat daarmee helpt bouwen. RT bouwde ik altijd omdat voor de GE, maar weet niet...
  5. DarthRonin

    Discussietopic 1.238

    Heb het jaren terug een paar keer geprobeerd, maar vond het zo vervelend. Het lukte me gewoon niet om te kopiëren in de boost, dat was nog voor die copy optie er was geloof ik. Ik en smartphones zijn gewoon geen vriendjes :D
  6. DarthRonin

    Discussietopic video advertenties

    Ik durf het geeneens, ben zo slecht met die moderne telefoons dat ik zelfs whatscrap op de browser van de pc heb gezet :D Ik ben allang blij dat ik ermee kan bellen en dat gaat zelfs niet altijd goed.... :rolleyes:
  7. DarthRonin

    Discussietopic 1.238

    Ik heb nog geen reclame gezien :cool: Lang leve de browser :D
  8. DarthRonin

    Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Integendeel, maar als je het spel maar van 1 kant bekijkt zal het niet meevallen om dat te zien. Zoals ik al een paar keer schreef, jouw systeem werkte vroeger toen FP schaars waren. Tegenwoordig haal je de productie van die gebouwen die jij ophemelt in een handomdraai binnen zonder de schaarse...
  9. DarthRonin

    Geen Bug fellowship event alternatieve beloning lenteselectiekit werkt niet.

    Denk je echt dat iemand van die wellicht minder dan 10 personen die dit onderwerp gelezen hebben de moeite gaat doen om dat uit te proberen voor een prijs die geeneens de moeite waard is om te winnen? Nog afgezien van de kleine kans dat je deze prijs überhaupt als reroll krijgt? Alleen maar...
  10. DarthRonin

    Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Wat ik eerder dus al schreef, op termijn leveren die gebouwen relatief alsmaar minder op. Magoed, sommigen houden nu eenmaal fanatiek vast aan de strategieën die werkten in de tijd dat je nog vrijwel nergens FP kon scoren en een eventgebouw met een stuk of 4 FP werd gezien als uitzonderlijk...
  11. DarthRonin

    Verandering gilde stijd

    Iemand een update over de gang van zaken op Beta? Ben wel nieuwsgierig of ze al iets aangepast hebben of hoe het nu loopt aldaar.
  12. DarthRonin

    Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Tegen de tijd dat die GG's "winstgevend" zijn hebben die FP het meeste van hun waarde allang verloren aangezien je ze elders makkelijker kunt scoren. Dit klinkt meer als de strategie die jaren terug werkte. Met een Arc op een hoog level kun je in principe oneindig veel FP's verdienen, terwijl...
  13. DarthRonin

    Geen Bug fellowship event alternatieve beloning lenteselectiekit werkt niet.

    Ligt er maar net aan welke wandelaars je gebruikt en welke bonus je selecteert. Met die ultieme held geven die 1 ster wandelaars ongeveer 1 dagprijs per 500 rantsoenen dacht ik en dan is 21 met 12K zo ongeveer het gemiddelde. Maar volgens mij heeft ie een andere wandelaar gebruikt gezien de 13%...
  14. DarthRonin

    Bouwmenu leeg

    Toevallig een update gehad van FF? Misschien dat het daaraan lag dat het niet meer werkte en dat er daarna een bugfix is geweest.
  15. DarthRonin

    Geen Bug fellowship event alternatieve beloning lenteselectiekit werkt niet.

    Bijna is het toverwoord, het is dus mogelijk.
  16. DarthRonin

    Mogol nederzetting

    Voor je een nederzetting start kun je selecteren welke je wilt starten.
  17. DarthRonin

    Discussietopic 1.237

    Wat houdt dat in "meerdere voorwerpen tegelijk gebruiken"?
  18. DarthRonin

    Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Dat roepen veel spelers, maar de realiteit is toch dat je op lvl 10 gemiddeld 1x 100fp per 2 weken pakt. Op level 50 pak je gemiddeld 1x per week. Met helper kun je zien hoeveel je er pakt en ik moet zeggen dat mijn cijfers aardig overeen komen met de verwachting. Denk dat velen de weken dat...
  19. DarthRonin

    Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Vroeger zou ik zonder twijfel meteen ja zeggen. Tegenwoordig twijfel ik er wat meer over. Hij geeft toch niet zo heel veel FP per dag aangezien je met die beperking van 64 ontmoetingen per week zit. Goedjes kun je ook uit andere gebouwen halen. De gebouwen zijn ook niet meer zo bijzonder...
  20. DarthRonin

    Diamantenrush - Discussietopic

    Damn, ik zat er ver naast :D Was blijkbaar niet creatief genoeg met mijn oplossing :cool:
Bovenaan