Zoekresultaten

  1. Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Je ‘punt’ geeft je nog geen gelijk hoor.. Ik gebruik nog steeds geen titan eenheden, ik pak alles nog met Abyssglijders, Harpoengrenadiers en schurken. En tot uitputting rond de 105 is dat prima te doen. Snap echt niet waar je zo dramatisch over doet. Je doet echt alsof dat zo’n godsonmogelijke...
  2. Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Ik snap je vraag niet. Goedjes van het nieuwe tijdperk krijg je vanaf dag 1 gratis uit je eigen stad. Meer dan ik ooit op kan maken.. Een RVS heb ik niet (nodig). En de credits die ik nodig heb om de kaart te verkennen heb ik kennelijk zo extreem veel gespaard in Mars dat ik er zelfs in Titan...
  3. Je hebt gekregen! BOEIEND

    BLOED IRRITANT INDERDAAD!!!
  4. Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Ik doe het tot uitputting 105 prima met de grenadiers en schurken. No problemo. Maar ook ontdekt dat die vliegende eenheden uit Jupiter Maan het zo mogelijk nog beter doen tegen Titan eenheden. Gewoon 8 van die vliegdingen. Werkt top.
  5. Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Heeft denk ik vooral met je power te maken. Ik speel tot uitputting 105 nog gewoon met 2 harpoengrenadiers en 6 schurken tegen Titan-eenheden en wissel tot uitputting 90 echt pas om de 6 gevechten 2 a 3 units hoor. Bij uitputting 100 en hoger moet ik welk bijna elk geval wisselen.
  6. Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Sorry, Ik ben gek op metaforen, maar deze moet je echt even uitleggen
  7. Discussietopic Broederschapsevenement 2023

    “Wij van WC-eend adviseren..”
  8. Discussietopic Broederschapsevenement 2023

    Bespaar je de moeite. Als dit evenement afloopt start er na 3 dagen weer eentje en ben je al lang weer vergeten dat je het gebouw uit dit evenement niet hebt verworven. Je denkt er nooit meer aan terug. Bespaar je die uren klikken en op je apparaat kijken.
  9. Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Waarom toch elke keer weer die zinloze externe kolonie? Wie gebruikt dat? Ik kom er niet, bouw er niet en kijk er niet. Dat ding heb je helemaal niet nodig.
  10. Discussietopic Broederschapsevenement 2023

    Neeeeee! Niet weer een St. Patricks Day evenementen! VRE SE LIJK!! Ben direct gestopt. Geen enkel gebouw is deze moeite waard.
  11. Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    Klagen heeft géén zin. Stop met BETALEN! Geef geen cent uit aan FoE. Alleen dat helpt. Nog nooit een cent uitgegeven en proud of it.
  12. sellectiekitjes, fragmenten en bonuskratten

    Nou echt hè, wat hebben ze er een puinzooi van gemaakt..
  13. sellectiekitjes, fragmenten en bonuskratten

    Het is werkelijk een TSUNAMI aan zinloze zooi die mijn opslag helemaal onoverzichtelijk volkoekt. Eerst gooide ik al die zooi op de 2-uurs markt, maar tegenwoordig gaat alles direct de prullenbak ik. Zelfs al ZOU je het willen plaatsen, je hebt er de plek niet voor. Ik heb denk ik al wel 500...
  14. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    hahaha echt hè? Ik mis nog een beetje al die anderen die level5 ook zo’n fantastische ontwikkeling vinden hahahaha.. Nee echt, de cognitieve dissonantie tiert welig hier ;)
  15. Discussietopic verjaardagsevenement 2023

    Maar in vergelijking met het extreem arbeidsintensieve St.Patrick Days evenement (waar ik helemaal gestoord van wordt hahaha) is deze echt heel makkelijk.
  16. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Ik weet zeker dat jij de ENIGE bent die enthousiast is
  17. Discussietopic verjaardagsevenement 2023

    Ik ben zelden een fan van evenementen, maar ik snap niet de heisa over dit evenement. Het hoofdgebouw is MAKKELIJK te halen. Ik had hem 3 dagen geleden al compleet en gebruik NOOIT diamanten. Het leegspelen van het bord is echt simpel en amper 5min werk per dag. Leegspelen is overigens NIET...
  18. Tips maken van een diafarm

    Alle ‘vernieuwingen’ in FoE zijn teleurstellend.
  19. Boom van Stilte/Vitaliteit/Geduld

    Niets dat Inno doet grenst ook maar in de verte aan logica, dus laat het los.. je krijgt toch geen zinnig antwoord.
Bovenaan