Zoekresultaten

1. Aztec Doolhof - Discussietopic

Erg vaag. moet ik nu op dat subforum een nieuw topic aanmaken met het antwoord?
  2. Kapen.

Je gg niet zo vullen dat hij gekaapt kan worden? Je GG open zetten als je pas storters hebt?
  3. Prijsstijgingen etc.

Ze hebben het geëvalueerd en bedacht dat je bij nieuwe event niet meer de extra prijzen met dia kan kopen, maar dat je er gewoon los voor moet betalen.
  4. AANVALLEN !!

Nee
  5. GSP keuze divisie omhoog

Hallo, gezien de grote verschillen in gsp af en toe, is het een idee dat een gilde kan aangeven of ze wel of niet willen promoveren. Dan kunnen de gildes die zelf ook vinden dat ze niks in Dia te zoeken hebben aangeven dat ze niet willen promoveren. Dat zou dan bijvoorbeeld voor aanvang van gsp...
  6. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

Ik zit in A nu in een kleine gilde. We spelen best wel leuk GSP. Maar het is 1 week winnen of ieder geval leuk mee doen en de andere week stijf onderaan. Vorige ronde zaten we in Dia en was er gewoon echt niks te doen voor ons. Tegenstand veel te sterk en niet genoeg bk mogelijkheden om met een...
  7. Bevestigd Vraagteken bij Event werkt niet

Werkt weer :)
  8. Bevestigd Vraagteken bij Event werkt niet

Als ik op de vraagteken bij Event klik (rechtsboven in) komt er niks te voorschijn. Zowel op PC als op mobiel niet.
  9. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

Met die oplossing krijg je net als bij gvg weer een piek. elk gilde zal dan om 21:01 willen innemen om zo sectoren veilig te stellen en bijvoorkeur ook een schild om de sectoren die voor 21:00 zijn ingenomen.
  10. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

ik las net even de orginele aankondiging van GS met de eerste feedback en reactie daarop: Er is een zorg dat je 24/7 online moet zijn om te verdedigen De acties van spelers hebben een zachte limiet door slijtage, wanneer die limiet is bereikt kan je die dag geen acties meer uitvoeren zonder...
  11. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

Ik klaag ook en ik zit op dit moment over de 11.000 gevechten in gsp deze ronde. Het trekt het hele spel uit balans zo.
  12. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

Alleen het verschil is te groot. Genoeg die Dia niet mee kunnen doen, maar op platina weer de hele kaart hebben.
  13. GS: sterke vs zwakke gildes

Aanpassing van aantal slotjes per sector gaat er niet komen. Reden is simpel, de gebouwen worden versneld met dia. Dat is het verdien model van Inno, dus minder slotjes te versnellen is minder inkomen. Die daar de nieuwe GS kaart :)
  14. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

Voor de grote gildes is het gewoon bijna ongelimiteerd door vechten. Tactiek is voor een deel buitenspel gezet en gewoon kwestie van zoveel mogelijk gevechten doen. Spel is hiermee wat mij betreft volledig uit balans. Ik haal nu zoveel beloningen uit gs dat eigenlijk mijn stad alleen belangrijk...
  15. Gildestrijdperken discussie

Hoeveel acties zijn er gedaan ? Misschien idee om de kleur geel te mijden? Heeft te weinig contrast met wit en is gewoon bijna niet te zien.
Bovenaan