Zoekresultaten

1. Red Cloud

Discussietopic 1.248

De voorstellen die door de spelers gedaan worden zijn er om dat GSP wat eerlijker te maken. Vele malen eenvoudiger dan wat jullie van plan zijn. Maar ja, je eigen ego hé. Maar kijk nu eens hoe een stad eruit ziet, Je zit ver in het ruimte tijdperk en je ziet een zeilboot uit 1750 aan een steiger...
  2. Red Cloud

Gebruik van Bots en Scripts

Het blijft maar doorgaan, blijkbaar niet interessant genoeg? Antwoord geven blijkt bij de ontwikkelaars of support ook heel moeilijk te zijn. Zo jammer, het is best een leuk spel. Maar wordt door deze arrogante houding wel om zeep geholpen.
  3. Red Cloud

Discussietopic 1.248

Zo jammer Leones, echt héél jammer. Zoveel voorstellen gedaan door spelers, dit niet uitvoeren maar gewoon weer iets invoeren wat niets brengt. Voorstellen van spelers kan maar zo elke, let wel ELKE, update ingevoerd worden. Nogmaals héél héél jammer
  4. Red Cloud

Discussietopic 1.248

Ik lees helaas niets over aanpassingen in dat gildestrijdperken gedoe. Sinds dit geïntroduceerd is zijn er bij jullie "support" tig verbetervoorstellen ingediend. Wanneer gaan jullie nu eindelijk eens actie ondernemen? Dit bericht is overigens geheel gratis, al zou het beter zijn om er een...
  5. Red Cloud

Gebruik van Bots en Scripts

Het lijkt erop dat er steeds meer gebruik gemaakt wordt van Bots en Scripts, zowel bij GvG als ook bij GSP. Dit reeds meerdere malen via support aangegeven, maar blijkbaar wordt er niets mee gedaan. Het halve internet staat vol met hoe je die kan gebruiken en downloaden. Kom op Hamburg doe er nu...
  6. Red Cloud

Discussietopic winterevenement 2022

Als ze in Hamburg nu graag willen dat er geld uit gegeven gaat worden, zullen ze best met iets anders moeten komen dan b.v. fragmenten, vaandeldragers, drummers en nog meer van die onzin.
  7. Red Cloud

Discussietopic: Halloween-evenement 2022

Hoeveel evenementen zijn er eigenlijk per jaar?
  8. Red Cloud

Prijsstijgingen etc.

Constant geëvalueerd? Er komt steeds meer van die rotzooi bij.
  9. Red Cloud

Prijsstijgingen etc.

Leones, gaan nu ook de betaalde prijzen beter worden? Als ik kijk wat ik voor €20,= (1200 diamanten) krijg met die "herfstprijzen" te triest voor woorden. Als Inno echt geld wil verdienen zullen ze héél rap met iets anders moeten komen. Ik vraag om betere prijzen voor dat geld. Fragmenten...
  10. Red Cloud

Prijsstijgingen etc.

Is er al antwoord uit Hamburg?
  11. Red Cloud

Prijsstijgingen etc.

Leones, gaan nu ook de betaalde prijzen beter worden? Als ik kijk wat ik voor €20,= (1200 diamanten) krijg met die "herfstprijzen" te triest voor woorden. Als Inno echt geld wil verdienen zullen ze héél rap met iets anders moeten komen.
  12. Red Cloud

Discussietopic: Zomerevenement 2022

Staat gewoon in de aankondiging Wat intriest dat je weer een tijd moet wachten voordat je weer iets kan toevoegen
  13. Red Cloud

Dodemansbuit: Inventaris item, geeft: 6 Forgepunten Voorraden 1 Snellere voorradenverzameling-fragment (2 uur) 25 Gilde-goederen
  14. Red Cloud

Boekaniersbuit: Inventaris item, geeft: 8 Forgepunten 1 Verbeterkit-Fragment 1 Verdedigingsbonus-Fragment (30%) 1 Blauwdruk
  15. Red Cloud

Verandering gilde stijd

Misschien een optie om voor de kleinere Gildes de kosten van de diverse gebouwen te verminderen, kunnen hun ook wat meer gebouwen plaatsen. Prijzen zijn wel lager, kosten zijn gelijk
  16. Red Cloud

A/B Test: Vriendelijke helpers

Nee dat is dus niet het geval, 58 leden die "geholpen" kunnen worden en slechts 24 die er op de missie teller staan.
  17. Red Cloud

Discussietopic video advertenties

Ik zou het ook graag uit willen zetten, dom iets dit
  18. Red Cloud

Ik heb die knop nu ook, 58 Gildeleden en slechts 24 staan er op de teller. Werkt na al dat testen dus nog steeds niet
  19. Red Cloud

Toch ergens wel jammer dat er weer onderscheid gemaakt wordt. Willekeurig select groepje, was daar Beta niet voor om te testen?
  20. Red Cloud

Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

Jammer dat er elke keer meer herhaal missies komen, 75% gebruik je niet
Bovenaan