• Vind je de sneeuw niet leuk, zet het hier uit

Zoekresultaten

1. Prijsstijgingen etc.

Dat zal ik jou eens even vertellen: in de Gildestrijdperken. 5000+ gevechten doen elke week. Dan stromen de FP‘s en diamanten binnen. En als je geen diamanten uitgeeft (of bijna niet) dan spaar je ze dus allemaal op. En punten halen, dat gaat vanzelf hé? Dat is geen geheim toch? Heb je geen...
  2. Prijsstijgingen etc.

Waarom betalen jullie geld voor FoE??? Ik heb nog nooit een cent uitgegeven en heb meer diamanten dan ik kan (en wil) uitgeven en ik heb ook probleemloos de 1.000.000.000 punten gehaald.. Je gaat toch niks betalen!!??
  3. AANVALLEN !!

En welke regel overtreedt hij dan? Alles wat hij doet is volgens de spelregels toegestaan en sterker nog, wordt actief gefaciliteerd door FoE. Het probleem ligt bij jou: jij laat je productie rondslingeren. In dat geval kan hij plunderen. Precies zoals in het spel bedoeld is. Als je dat niks...
  4. Discussietopic 1.239

Plezier? Dankzij de update? Of ondánks de update?
  5. Opeisen items zomerevenement

Oplichters zijn het..
  6. Discussietopic 1.238

Als het echt om plezier ging, dan waren die bedelvideo’s nooit toegevoegd natuurlijk.
  7. Discussietopic video advertenties

In de GS zie ik dan geen advertenties op de iPhone / iPad.. bedoel je dan dat je tussen de gevechten door écht ads krijgt?? Dan zou dat direct einde GS zijn voor mij. Ik doelde op alle advertentievideo’s die ik ‘moet’ kijken om bijv bij iedereen M/O te doen, die extra bonus in de...
  8. Discussietopic video advertenties

Dit werkt niet in de apps. Hooguit bij gebruik van de browsers op de telefoon.
  9. Discussietopic video advertenties

Dat gebedel van FoE om alsjeblieft die stomme reclame filmpjes te bekijken werkt averechts: principieel doe ik nu ALLES om die filmpjes niet te kijken, nooit! En als FoE het toestaat dat reclame het spelen van het spel bemoeilijk, dan is het exit. Nu ik alle GG’s boven level 101 heb en er meer...
  10. Discussietopic 1.214

Luister, zolang er nog spelers zijn die geld besteden aan een spelletje als FoE behandelt Inno jullie als melkkoeien. Het is een commercieel bedrijf met een enkel doel: heen snel heel veel geld verdienen. Dus word je telkens verleid om diamanten te kopen en stelen ze op sneaky wijze die...
  11. Discussietopic herfstevenement 2021

Wat een kansloos eind gebouwweer..
  12. Discussietopic 1.213

Update?
  13. Discussietopic: Het Mogolrijk

Wie verzint zo’n ontzettende miskleun? Niet te doen..
  14. GSP is verslechterd

Helemaal eens. Ik weet niet eens meer wat voor gebouwen horen bij mijn tijdperk. Het is 5 of 6 tijdperken geleden dat ik voor het laatst een woongebouw plaatste, of een goederengebouw of een voorradengebouw. Inmiddels kun je al die dingen beter FoE verwijderen want het is volstrekt zinloos...
  15. Discussietopic: Het Mogolrijk

Klopt, met bijna 1.000 FP opbrengst per dag ga je toch niet dagen of weken lopen prutsen in een vervelende nederzetting voor een gezant die je 1FP per 24 uur oplevert?
  16. Discussietopic: Het Mogolrijk

Dat je de moeite nog neemt om hem af te maken.. ik ben na 7 dagen gestopt. Pffff…
  17. Gildemacht van GE

Level 4 speel ik uit zonder amper een eenheid te verliezen en dan speel ik nog op de automatische piloot ook. Dus ja, levels 5 en 6 zijn hard nodig ;)
  18. Aantal Wensputten

0 wensputten. Doe er niet aan.
  19. Beste/slechtse GG

Hoeveel FP’s denk jij dat wij binnenharken als we 5.000 gevechten hebben gedaan? (en ik heb daarnaast óók mijn Cape, Hagia, CDM en AO etc op 90+ staan hoor dus ik ben niét tegen het spekken van die GG’s. Ik zeg alleen dat die qua FPs minder opleveren dan 5.000 gevechten )
  20. Waarom krijg ik BD uit verkeerde tijdperk

Ach, maak je geen zorgen, op den duur heb je genoeg BD’s om 150x dezelfde GG neer te zetten dus dit probleem lost zich vanzelf op. Ik kijk niet eens meer naar de BD’s die ik krijg. Sterker nog, ik wou dat ik ze allemaal kon weggeven. Zo heb ik voldoende BD’s om mijn Arc nog 2.500 levels te...
Bovenaan