• Vind je de sneeuw niet leuk, zet het hier uit

Zoekresultaten

1. Felair

Kapen.

Dat kan, maar dat kost je wel wat, je kan namelijk het gebouw verwijderen en opnieuw bouwen. Verre van ideaal natuurlijk maar het kan. Beter regel je speedboost en ga je voorbij de kaapbare niveaus.
  2. Felair

Prijsstijgingen etc.

Als ze dat constant evalueren hoeft dat niet perse positief uit te pakken voor ons. Meer rommel=meer moeite om de goede dingen te winnen en dus meer kosten voor jou en mij maar meer inkomsten voor Inno :p, dat zie je in de antiekwinkel ook daar heb je zoveel inmiddels achterhaalde dingen die je...
  3. Felair

Haven in Arctische Toekomst

Het kost goederen per bemanningslid om deze mee te laten varen. Heb je die goederen niet dan kun je in plaats daarvan diamanten lappen zodat je eigenlijk met diamanten die goederen koopt. Daarom kost het je soms andere hoeveelheden diamanten. Dat is ook de reden dat het gedurende dag ineens weg...
  4. Felair

Discussietopic herfstevenement 2022

190 ingrediënten uitgegeven, precies alles op nul. Volgens mij ook elke dag de dagelijkse uitdaging gedaan en ook wat uit incidenten opgeraapt dus. Al en met al 1 upgrade tekort voor max level gebouw. Als ik in de leerling divisie blijf hangen (op dit moment 180+ en sta dus op 190). Dan heb ik...
  5. Felair

Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

Sowieso, is het heel afhankelijk van wat je leuk vind en vooral hoeveel tijd je erin kan/wil steken. Heel kort door de bocht, uiteindelijk heb je FP's nodig om je grootse gebouwen te laten groeien. De vraag is alleen hoe denk jij die te gaan verzamelen en hoeveel moeite/tijd wil je erin steken...
  6. Felair

Discussietopic 1.237

Zou voor de toekomst ook leuk zijn bij het combineren van fragmenten, scheelt een hoop kliks. En bij het gebruiken van kitjes zoals bij winnaarsplein tijdens het bouwen/upgraden.
  7. Felair

broerschapsevenement

Alle verschillende producties moet je 1x doen dus 5min, 15min, 1u, 4u, 8u, 1dag producties. Dit kan in een gebouw uit je tijdperk zijn (alles in het hamer tabblad in je bouwmenu). Of een andere gebouw, ik gebruik daar altijd dit gebouw voor: Die heb ik voor events een aantal in mijn stad(maar...
  8. Felair

Discussietopic 1.236

Je kan nu berichten versturen naar spelers die jou negeren, hoewel ze het bericht niet zullen ontvangen. Beste aanpassing ooit dit lol
  9. Felair

ik kwam er tot mijn schrik achter, dat mijn altaar van inspiratie ook niet van alle tijden is

Ja niets mis mee maar niet perse de beste manier dus :-) maar zo spelen is zeker niet voor iedereen het doel. Je was trouwens wel vlot met antwoorden je stad op zich zit echt wel goed in elkaar, had mn reactie nog wat aangepast :-D maar keuzes m.b.t. GG's dus minder.
  10. Felair

ik kwam er tot mijn schrik achter, dat mijn altaar van inspiratie ook niet van alle tijden is

Vooropgesteld, Iedereen mag zijn plan trekken natuurlijk maar een RWP bouwen voor de blauwdrukken is gewoon echt een idioot advies. Zoek een gilde met een goed lopend gilde waar mensen je actief helpen, blauwdrukken mogen echt geen probleem meer zijn tegenwoordig. Bouw enkel een RWP als je...
  11. Felair

Discussietopic: Broederschapsevenement 2022

forgebowl met een andere sausje inderdaad, altijd lekker :p
  12. Felair

Mogol nederzetting

Mooingcat playlist met playtroughs: https://youtube.com/playlist?list=PLby-rt6w6V79CLdRKV7li7T_-RCG2EsZ6 FoEHints filmpje Guide op de US forums, ook wel handig. https://forum.us.forgeofempires.com/index.php?threads/cultural-settlements-guide-v2-203.25131/ Persoonlijk heb ik 1 rondje gedaan...
  13. Felair

Promethium voorbij arctisch

En je kan hoger tijdperk goederen proberen terug te handelen naar lager TP, zet zelf wel eens jupiter goederen voor AT of OT dat word ook wel regelmatig afgenomen :-)
  14. Felair

niet-vluchtige vuurgranaten

Dat is geen mars technologie maar een uit de Virtuele toekomst, die je niet perse hoeft te onderzoeken om in de tech verder te kunnen:
  15. Felair

Meer grondstukken kunnen bekomen

Je hebt ruimte zat als je een keer goed verbouwd Explorerville. Gratis tips, voel je vrij ze te negeren, of je stad goed aan te pakken :-D FK en RaH zijn niet zo heel boeiend en RaH sowieso echt veel te groot voor wat ie doet. Zie een aantal versieringen, globefonteinen, menagerieën...
  16. Felair

Verandering gilde stijd

Ach joh dat gedoe altijd over dat stoppen van spelers, ben het volledig eens met Darth, dat horen we al jaren met elke verandering die men niet zint. Voor GS riepen mensen dat ook al hoor, voor elke speler die er stopt begint weer iemand anders dus lekker belangrijk verder. Heb je geen plezier...
  17. Felair

Discussietopic Fauna Evenement 2022

Laatste info op beta is 12-22% en ook zo in de aankondigingen in andere talen EN/DE dus waarschijnlijk heeft iemand erlangs getypt in de NL aankondiging :)
  18. Felair

Verandering gilde stijd

Ze zijn op beta aan het testen, is nog maar de vraag hoe het word maar zoals het nu op beta is zijn kampjes/torens begrenst tot 66,6% minder kans op uitputting maar vallen zijn nog niet begrenst... dus sla maar alvast een voorraad popcorn in voor het geval het zo live gaat xD...
  19. Felair

Discussietopic video advertenties

3). Zullen advertenties ook worden toegevoegd op de browser? Met deze update zullen advertenties alleen op de app getoond worden, advertenties zullen dus niet worden getoond aan spelers op de browser. Desondanks kunnen ze nog steeds dezelfde onderdelen gebruiken en dezelfde beloningen ontvangen...
  20. Felair

Blauwdrukken

Werkt in de browser ook zo, gewoon even je muis op de blauwdruk houden:
Bovenaan