ThaMartin
Reactiescore
53

Profielberichten Laatste activiteit Berichten Over mij

  • Hoi! gildecompetitie: De lust om met mijn gilde te spelen tegen supersterke nr 1 op niv 50 of zo vergaat ons en dat is jammer. Wij zitten op niveau 114, niv 11. Dat is verre van gelijkwaardig dus verdeling op basis van aantal leden is niet terecht. Ik had er veel zin in maar ben teleurgesteld omdat wij tegen gilden moesten met zoveel gildemacht dat winnen van hen echt onmogelijk is. Kan hier niet op gelet worden?
    ThaMartin
    ThaMartin
    Hoi Beatrice Punnik, dank je wel voor je feedback. Het niveau van Gildes maakt niet uit voor de kampioenschappen. Het gaat om het percentage ontmoetingen dat in totaal door het hele Gilde voltooid is, ten opzichte van het totaal aantal ontmoetingen dat er kan worden gedaan. Een gilde met spelers uit lagere tijdperken, zal ook eenvoudigere ontmoetingen krijgen dan een gilde met leden uit hogere tijdperken.
    ThaMartin
    ThaMartin
    Het gaat dus niet om het aantal verzamelde gildemachtpunten of om hoe sterk een gilde is, maar het gaat erom hoeveel van die gildeleden actief meedoen met de Gilde-Expedities. Hopelijk is het zo iets duidelijker! Zo niet, stuur me dan gerust een privéberichtje! :)
    Beste ThaMartin, ik heb gesolliciteerd voor spelmoderator, en aan het eind werd er gezegd dat ik een mail zou krijgen waarop ik zou moeten klikken om te bevestigen, mail nooit gekregen....
    Hoi @mrrobg , We hebben je idee goed ontvangen en wachten nu af wat de andere spelers ervan vinden. Dank je wel voor het meedenken!
    Zodat je maximaal rendement haalt uit je beschikbare grond.
    Na die dag veranderd alles weer terug en zal de extra grond verdwijnen.
    1 stukje van 4*4 als bonus na die dag zou ook wel erg fijn zijn.
    Wie is het met mij eens ?
    B.V.D btw ik speel op gigard
    Ik had dit als idee gepost namelijk.
    Ik zal hem in twee delen posten hier want in een keer gaat niet.


    Het lijkt mij een mooie optie om 1 dag per maand net zoveel lege grond erbij
    te krijgen voor een dag.
    zodat je de mogelijkheid hebt om even alles van je grond af te halen
    en te herstructureren en waar aanpassingen nodig zijn die succesvol door te voeren.
    Hoi martin
    heb je mijn idee gelezen ?
    En wat gebeurd er verder na mijn post hier ?
    Groetjes ROB
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
Bovenaan