Sneller vechten

RoVi53

Nieuw lid
Zou het een idee zijn om de spelers de mogelijkheid te bieden om met 1 druk op de knop een standaard leger klaar te zetten.
Ik zelf gebruik in 99.9% van de gevallen hetzelfde leger.
Ik denk dat ik dan meer aanvallen zou doen omdat ik minder tijd kwijt ben met het samenstellen van mijn leger.
 
ik zie dat dit verzoek al eerder is ingediend maar dat er geen reactie op is gekomen, ik heb net is even gekeken. Per gevecht doe je al gauw 10 muisklikken en met 300 gevechten zit je dan op 3000 klikken, daar krijg je RSI van
 
Ik heb zoiets ook al eens voorgesteld, ben het helemaal met je eens. Ik zit hier ook met een zere hand van al het klikken, dat is echt niet gezond meer. Als je een paar honderd gevechten op een dag doet, gaat het zo niet goed.
 
De vele gevechten is ook een onderdeel van het gehele spel. Als de een het sneller gaat doen dan een ander wordt gildestrijdperk wel bijzonder saai door allen die nog sneller willen veroveren. Gildes die meer moeite moeten doen zullen hard achteruit gaan en de leden zullen met minder plezier gaan spelen is mijn verwachting.
 
wat ook al een hoop muisklikken kan schelen is dat je niet steeds je prijzen hoeft weg te klikken dat je weer wat gewonnen hebt. Die zie ik wel terug in mijn inventaris of in mijn FP-balk. En als er een knop zou zijn voor een standaard leger geldt dat voor iedereen dus iedereen is net zo snel als een ander
 
De vele gevechten is ook een onderdeel van het gehele spel. Als de een het sneller gaat doen dan een ander wordt gildestrijdperk wel bijzonder saai door allen die nog sneller willen veroveren. Gildes die meer moeite moeten doen zullen hard achteruit gaan en de leden zullen met minder plezier gaan spelen is mijn verwachting.
De een kan al sneller vechten dan een ander afhankelijk van tijdperk waar in ze zitten. Er zijn tijdperken met een zeer sterke legereenheid en tijdperken met alleen ruk legereenheden. In Titan moet je bijna na elk gevecht wel legers vervangen en dat kost dus meer tijd dan met een sterke eenheid waar je veel mee kan vechten met weinig tot geen schade.
 
Ik zou dit ook een soort van handig vinden, maar ik vecht dus wel heel divers. Ik weet inmiddels behoorlijk goed hoe de bots vechten in de Gildespelen en daar stem ik mijn leger op af. Gaat soms alsnog niet goed, maar dat hoort er bij. In de regel klik ik niet 10 keer. Bovendien heb ik een touchpad en ik gebruik Escape om de beloningen weg te halen. Maar snel gaat het niet per sé. Ik onderhandel ook graag, dus... ja..
Voorlopig blijf ik in mijn huidige tijdperk zitten, wel zo ontspannen en mijn Gilde moet toch nog wat goederen sparen, dus dat is alleen maar beter. Maar als ik in een nieuw tijdperk beland, zal ik wel weer moeten bestuderen wat dan de beste samenstelling is van een 'automatisch' leger. Sommige gevechten vecht ik persoonlijk uit, of stel ik de eenheden als start persoonlijk op om daarna automatisch af te maken, omdat dit de overwinning wat meer garandeert en ik heb toch al geen behoefte om heel snel te zijn, maar dat had ik al gezegd. :)
 

Dedon25

Nieuw lid
Wat vinden jullie van het idee. ben zelf zo'n domme speler geweest die zijn legers niet goed bij gehouden heeft, om een knop te integreren zodat je een complete leger eenheid uit een ouder tijdperk te kunnen verwijderen. Om dit allemaal handmatig te doen ofwel met strijden in GS is ook haast onbegonnen werk
 

SonnyWeg

Actief lid
Het zou een idee zijn om na een gevecht meteen de legers te verversen en gewonde en gedode eenheden te vervangen, maar dan heb ik zo het idee dat het spel vast zou crashen als iedereen in sneltreinvaart op de GS kaart tekeer gaat. Een pop-up met een random cooldown van 3-7 seconden na een gevecht zou dat kunnen voorkomen. Na het klikken op de "X" kun je vervolgens weer een gevecht starten. Omdat je na de gevechten toch moet wachten zou het ook niet irritant zijn als de X iets opschuift naar links of rechts. Door vervolgens een Captcha beveiliging er op te zetten (zonder tegeltjes te moeten klikken) kun je ook meteen de bots eruit pikken.
 
Bovenaan