AANVALLEN !!

Jordy1705

Nieuw lid
Is er een manier om iemand die + 600% Aanval en + 600% Verdediging te blokken zodat we niet meerdere keren per week de dupe worden van hun plunderingen

ik heb zelf 25% verdediging en 15% Aanval en zo iemand kaapt je hele leger weg enz.......

Heb het over Marius 104 de gelukkige , hij valt je steeds na 24u aan dit noem ik NO FAIR PLAY !!!

Hoor het graag van de ontwerpers van deze game

Grts Jordy1705
 

Erzin

Lid
Galata toren zetten.
Een goede aanvaller raakt altijd door je verdediging, die kan je niet blokken.
Galata toren kan een plundering voorkomen.
 
Is er een manier om iemand die + 600% Aanval en + 600% Verdediging te blokken zodat we niet meerdere keren per week de dupe worden van hun plunderingen

ik heb zelf 25% verdediging en 15% Aanval en zo iemand kaapt je hele leger weg enz.......

Heb het over Marius 104 de gelukkige , hij valt je steeds na 24u aan dit noem ik NO FAIR PLAY !!!

Hoor het graag van de ontwerpers van deze game

Grts Jordy1705
En welke regel overtreedt hij dan? Alles wat hij doet is volgens de spelregels toegestaan en sterker nog, wordt actief gefaciliteerd door FoE.

Het probleem ligt bij jou: jij laat je productie rondslingeren. In dat geval kan hij plunderen. Precies zoals in het spel bedoeld is. Als je dat niks vindt zul je een ander spel moeten zoeken..
 

Antaak

Lid
Je moet bijhouden wanneer je producties klaar zijn om ze zo meteen op te halen, zo kan deze persoon je niet plunderen
 

Jordy1705

Nieuw lid
ok begrijp ik , maar werk door de dag ook, en zit als dj in de event sector enz...... maar ok thnx voor de tips ;-)
 
Bovenaan