ik kwam er tot mijn schrik achter, dat mijn altaar van inspiratie ook niet van alle tijden is

dhaes

Lid
Begrijp die reactie niet helemaal gezien mijn bericht.
Ik zal in ieder geval nooit een RWP bouwen, laat staan voordat ik een Arc heb.
Die Arc zorgt al voor bakken BD's, CF voor bakken goedjes, RWP is dus net als die altaren van inspiratie een volkomen overbodig gebouw wat plek in neemt waar ook iets bruikbaars kan staan.
Heb je die echt op lvl 80?

De reactie is dan negeerbaar.

Voor de rest: de RWP geeft me toegang tot de bd's van gg's die meestal niet in een boost chat gedropt worden. Het geeft me ook een motief om te motiveren en 204 marsgoederen dat meteen de gildekas in kan.

En ja, er zijn ongetwijfeld betere opties, maar ik had besloten dat de RPW enig nut heeft.
 

Felair

Actief lid
De reactie is dan negeerbaar.

Voor de rest: de RWP geeft me toegang tot de bd's van gg's die meestal niet in een boost chat gedropt worden. Het geeft me ook een motief om te motiveren en 204 marsgoederen dat meteen de gildekas in kan.

En ja, er zijn ongetwijfeld betere opties, maar ik had besloten dat de RPW enig nut heeft.

Vooropgesteld, Iedereen mag zijn plan trekken natuurlijk maar een RWP bouwen voor de blauwdrukken is gewoon echt een idioot advies.

Zoek een gilde met een goed lopend gilde waar mensen je actief helpen, blauwdrukken mogen echt geen probleem meer zijn tegenwoordig.

Bouw enkel een RWP als je echt van gekheid niet meer wat je moet levelen, je dat ding gewoon leuk vind, of als je gewoon alle grootse gebouwen hebben(dat soort excentriekelingen bestaan ook :p).

Sowieso zie ik wel meer twijfelachtige keuzes als ik in je stad kijk dhaes maar t zal ongetwijfeld werken voor wat je doet in bepaalde mate maar kan echt zoveel beter/slimmer. Uiteraard doe lekker je ding als het voor je werkt, maar toch ik krijg kriebels als in naar je grootse gebouwen kijk en geen goede :eek:
Hoe je stad gebouwd is, dat is dan wel behoorlijk goed qua indeling/efficiëntie van hoe alles bij je staat :)
 

dhaes

Lid
Vooropgesteld, Iedereen mag zijn plan trekken natuurlijk maar een RWP bouwen voor de blauwdrukken is gewoon echt een idioot advies.

Zoek een gilde met een goed lopend gilde waar mensen je actief helpen, blauwdrukken mogen echt geen probleem meer zijn tegenwoordig.

Bouw enkel een RWP als je echt van gekheid niet meer wat je moet levelen, je dat ding gewoon leuk vind, of als je gewoon alle grootse gebouwen hebben(dat soort excentriekelingen bestaan ook :p).

Sowieso zie ik wel meer twijfelachtige keuzes als ik in je stad kijk dhaes maar t zal ongetwijfeld werken voor wat je doet in bepaalde mate maar kan echt zoveel beter/slimmer. Uiteraard doe lekker je ding als het voor je werkt, maar toch ik krijg kriebels als in naar je stad kijk en geen goede :eek:
Ben blij dat ik in elk geval reacties uit lok bij iemand ^_^.

Misschien is het handig te melden dat ik dit spel speel voor vermaak, en niet omdat ik perse de beste wil zijn en daardoor uitgebrand raak door een 'goede' gilde (wat ik vaak bij spelers zie in dat soort gilde's). Dus ja, tot nu toe kom ik perfect waar ik wil zijn (op mn eigen tempo) en niet door een goedbedoelde burn-out advies van een on-line gids.

Maar we lijken afgeleid te raken van de originele vraag van de eigenaar: Altaren van inspiratie zijn altijd af te raden. Er zijn meer dan voldoende alternatieven. En renovatiekits: houd het op volgorde van aanval en dan goederen (de rest is meestal niet belangrijk). Vooral als je in een tijdperk zit waarbij je gebouwen niet meer aanval krijgt door het gebruik ervan.
 
Laatst bewerkt:

Felair

Actief lid
Ja niets mis mee maar niet perse de beste manier dus :) maar zo spelen is zeker niet voor iedereen het doel.
Je was trouwens wel vlot met antwoorden je stad op zich zit echt wel goed in elkaar, had mn reactie nog wat aangepast :-D maar keuzes m.b.t. GG's dus minder.
 

dhaes

Lid
Ja niets mis mee maar niet perse de beste manier dus :) maar zo spelen is zeker niet voor iedereen het doel.
Je was trouwens wel vlot met antwoorden je stad op zich zit echt wel goed in elkaar, had mn reactie nog wat aangepast :-D maar keuzes m.b.t. GG's dus minder.

Iets langere reactietijd: zat te dubben of het verantwoord was hierover te discusseren in deze topic.

Let's agree to disagree then ^_^. Maar het klopt wel, er zijn efficientere gebouwen (zoals ik al benadruk tov de altaar der inspiratie). Ik zou eventueel mn wensputten kunnen verkopen en proberen op te bouwen op andere servers. Maar ik zeg: whats the fun in that? Als je alles kunt kopen heb je ook niets meer om naar uit te kijken naar mijn idee.
 
Bovenaan