Discussietopic: Broederschapsevenement 2022

DarthRonin

Actief lid
Ziet er leuk uit, mooie gebouwtjes ook.
Taveerne kan me zowel qua uiterlijk als productie wel bekoren.
Dat kleine gebouwtje kan misschien ook wel bruikbaar zijn in bepaalde scenario's waarbij je in een nieuw tijdperk wat legertjes wilt pakken die je nog niet onderzocht hebt.

Heb er wel zin in.
 

alosta

Lid
Taveerne is een prachtig gebouw

Wel spijtig dat men, deze keer door het bloemenmeisje, meer en meer de focus op dia's kopen wilt leggen. Een beetje oppassen dat het niet te commercieel wordt met de forge plus, reclame...
 

53 K-Aman

Actief lid
ik krijg de indruk dat het broederschap evenement op dezelfde manier werkt als het voetbal evenement, moest je ook een speler aanklikken die zoveel eenheden naar voren ging
 

DarthRonin

Actief lid
meer en meer de focus op dia's kopen wilt leggen
Ik kan me geen enkel event herinneren waar de focus niet lag op diamanten uitgeven en dus ook kopen.
Je kon altijd voor diamanten beurten/ítems/whatever kopen waardoor je als betalende speler voordelen kon halen die voor de F2P spelers onhaalbaar waren.
Het was altijd aan de betalende spelers hoeveel geld ze er zelf aan uit wilden geven, dus niets nieuws onder de zon
 

alosta

Lid
Vroeger kon je wel de nevengebouwtjes scoren, ook al was het maar 1 keer, als je geen dia uitgeeft. Nu is het simpelweg: geen dia = geen gebouw.
 

dhaes

Lid
Gebouwen exclusief voor dia's is toch pas sinds het vorige event?

Het is de 2de keer dat ze een gebouw achter een diamantlock te zetten, maar wel de 3de keer dat ze de 'betaal dia's voor een 2de cadeau balk' gebruiken in een evenement.

Ze geven in elk geval wel voldoende pakketten. Ik verwacht dat de meeste spelers (met voldoende deelname) het gebouw volledig kunnen scoren (zonder dia gebruik). Vond dat ontzettend irritant van het vorige evenement.

En als laatste: Volgens mij is inno er ondertussen achter gekomen dat ze meer geld verdienen als er een competitie in een evenement zit. Wordt dit het nieuwe normaal?
 
Laatst bewerkt:

DarthRonin

Actief lid
En als laatste: Volgens mij is inno er ondertussen achter gekomen dat ze meer geld verdienen als er een competitie in een evenement zit. Wordt dit het nieuwe normaal?
Blijkbaar werkt het, dus kans is groot dat het meer wordt.
Maar het event waar dit de vervanger van is had het volgens mij ook al, dus het is in dit geval niks nieuws.

Vind het zelf ook wel geinig die competitie, normaal gesproken pak ik die zilveren divisie wel en dan had je in andere events toch vaak een sentineltorentje te pakken.
Als F2P moet je toch pakken wat je pakken kan :cool:
 

nietje52

Actief lid
Ik doe op mijn hoofdwereld netjes alle opdrachten.
Log elke dag in.
Raap alle incidenten op maar de tijd dat ik nog wel eens in zilver eindigde ligt ver achter me.
 

dhaes

Lid
Ik doe op mijn hoofdwereld netjes alle opdrachten.
Log elke dag in.
Raap alle incidenten op maar de tijd dat ik nog wel eens in zilver eindigde ligt ver achter me.
Ik ben ook van mening dat dit voldoende moet zijn om de gebouw volledig te kunnen vrij spelen. Heb altijd het idee gehad, dat als je spelers forceert dia's te kopen om de volledige gebouw te kunnen krijgen, je ze ook vrij snel weer kwijt raakt.
 
Ik krijg de opdracht: "Voltooi iedere productieoptie eenmaal". Het aantal moet 6 worden. Heb er nu 2. Dat moet je voor 6 opties doen.
Wie weet welke productie-opties ze allemaal bedoelen.
Het is wel een cruciale opdracht zo aan het einde van de tijd.
 
Ik krijg de opdracht: "Voltooi iedere productieoptie eenmaal". Het aantal moet 6 worden. Heb er nu 2. Dat moet je voor 6 opties doen.
Wie weet welke productie-opties ze allemaal bedoelen.
Het is wel een cruciale opdracht zo aan het einde van de tijd.
Ze bedoelen:
een productie van 5 minuten
een productie van 15 minuten
een productie van 1 uur
een productie van 4 uur
een productie van 8 uur
een productie van 1 dag

Voor die laatste kun je best een bonusitem gebruiken om de tijd te verkorten, als je dat hebt.
 
Bovenaan