HTML5

DeletedUser

Guest
Het probleem is ondermeer, denk ik, dat de opslag van de spelers’ gameprocess niet client- maar serverbased is.
Nu ja, dat is dus best een heftige maar ook een logische keuze.
FoE dat als een zonnetje draait zal niet zo snel.
Servers zijn duur en het is dweilen met de kraan open.

Dus koop gewoon af en toe dia’s en steun je hobby en/ of speel geen GvG want dramatisch is zacht uitgedrukt.
 

DeletedUser12969

Guest
HTML5 maakt het spel onwerkbaar. Alles is MEGA traag of slaat volledig vast.
 

MariMaria

Actief lid
Ik kreeg vanmorgen een keuzemenu: Flash of HTML5. Even niet opgelet, stond die weer op HTML5. Ik ben 5 minuten bezig geweest om mijn stad te laden en HTML5 te deactiveren. Flash is nog steeds minstens 10 keer sneller dan HTML5. Als jullie dezelfde prestaties nastreven zou ik maar eens vaart gaan maken.
 

DeletedUser7226

Guest
Hoe geraak ik van die html5 vanaf , a zo een rotding .
Iedere keer ik die deactiveer komt die gewoon terug
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
In plaats van Flash wordt nu de HTML5 versie gebruikt wanneer je op de oranje knop drukt bij het inloggen in sommige browsers. Wanneer je Flash wil gebruiken zal je dus op de link daaronder moeten klikken.
Kijk goed naar de laadpagina om te zien wat voor jou van toepassing is.
 

DeletedUser

Guest
Mja, op een gegeven moment is er gewoon geen keuze meer en dat ligt niet aan Inno.
Dus klagen over HTML5 vs Flash, voor browsergames, daar zijn weer andere fora voor lijkt mij.
 

Felair

Actief lid
lap ik heb het ook zitten , miljaar per ongeluk op die html5 gedrukt , hoe krijg ik da weer weg , ik wil zolang mogelijk die flash blijven gebruiken , ik ben een snelle speler dit kan ik niet gebruiken om mijn dagelijkse mails als gilde leider te doen , copieren en plakken gaat te ingewikkeld momenteel , kan ik aub terug naar die flash

Ctrl+C en Ctrl+V is te ingewikkeld? o_O

Zoals Chalinna-Charlotte ook al aangeeft, Flash moet eruit dus op een bepaald moment hebben we geen keus meer omdat de ontwikkeling en daarmee ook de beveiligingsupdates van Flash stoppen en het dus uitgefaseerd moet worden overal. Hier heeft Inno dus niets over te zeggen ze moeten gewoon mee naar iets nieuws.

Dus wel slim dat Inno dit nu doordrukt door het automatisch in te schakelen, het zou alleen wel fijn zijn als mensen met problemen ook concrete feedback geven m.b.t. wat wanneer er mis gaat en wat voor systeem en welke Internet Browser men dan gebruikt want dan kunnen ze er misschien iets mee :)

Overigens werk ik zelf een altijd met HTML5 zonder enige problemen.
 

DeletedUser

Guest
lap ik heb het ook zitten , miljaar per ongeluk op die html5 gedrukt , hoe krijg ik da weer weg , ik wil zolang mogelijk die flash blijven gebruiken , ik ben een snelle speler dit kan ik niet gebruiken om mijn dagelijkse mails als gilde leider te doen , copieren en plakken gaat te ingewikkeld momenteel , kan ik aub terug naar die flash

Eens met @felair87 HTML5 komt er gewoon en alleen HTML5 niks keuze.
Lever gewoon je bijdrage door er zo veel mogelijk op te spelen en problemen ermee op een zinnige wijze te vermelden zodat FoE nu en in de toekomst leuk en speelbaar blijft.
Het lijkt me nauwelijks relevant of interessant hoe zwaar Flash nog gewild is en hoe zeer HTML5 tegenvalt.
 
Joh ik heb het een paar keer geprobeerd met html, zowel uit eigen initiatief als doordat er opeens sneaky een linkje vervangen was. Laatste ronde verdween voortdurend mijn cursor, serieus best wel irritant. En het was Leones zelf die me aanraadde terug te gaan naar de Flash versie. En dan hebben we het nog niet geahd over de ongelofelijk lange laadtijden.

Om te zeggen dat inno daar niks aan kan doen, is lachwekkend. Ze kunnen er niets aan doen dat flash verdwijnt maar het is toch echt aan inno om de kinderziektes uit hun htmlversie te halen. Tegen de tijd dat we geen keuze hebben zien we wel weer verder, tot die tijd kies ik echt voor de best speelbare variant. Op de minder actieve werelden staat ie allang op html, daar ben ik toch nauwelijks dus die irritatie is te overzien. Maar als ik bijvoorbeeld buren aanval en het duurt eerst bijna een minuut voordat het slagveld laadt en na het gevecht net zolang tot dat stadje is geladen, ben ik er heel snel klaar mee. En dan val ik momenteel gemiddeld maar 10 buren per dag aan en ik heb daar al het geduld niet voor. Laat staan als ik weer gemotiveerd raak voor complete burenrondes. 2minuten per buur betekent dat het me minimaal 3 uur zou kosten.
 

frans1

Actief lid
wat een elende sins de update men kan toch niet zeggen dat inno er niks aan kan doen ??????? zitten er nu mensen die niet weten wat ze moeten doen of hoe zit het nu eigenlijk is flach beter of html
 

DeletedUser6877

Guest
Ik denk dat ze niet de juiste ict mensen hebben of de juiste ecomische strategie.
 

DeletedUser12360

Guest
Wat een vertraging geeft die html-crap. Met flash gaat het nog 3x sneller. 'We willen graag telemetry uitvoeren om te kijken waarom de game zo traag loopt!' Nee dank u, telemetry is mijn aartsvijand :p.
Die html-variant bevriest mijn chat. Na een eerste invoer+enter geeft een tweede invoer een blanco veld waarbij mijn toetsenbord geen ene fluit invoert.
Mijn privacy possum cookybuster moet ik zelfs uitzetten in Inno games, want ik krijg niet-werkende velden. Gelukkig doet badger en auto cooky deleter het nog... al dat gevolg!!

Vreemd dat ik dit in SWTOR en WoW helemaal niet heb allemaal. Ik heb daar 100 fps en heb 6 unlocked CPU cores. In Inno beweegt er maar 1 molentje en 2 tijgertjes.

Freeze, Birdboy!! Itzzz chillltime!!! Gotham is into.... THE ICE AGE!!! :confused: -Mr Freeze

Vreemde jongens, die inno's. Trage game executes=Telemetry fishing request? :p
(information=money I hear... en ik hoor dat ik wantrouwig van aard ben :eek: )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12360

Guest
Als men programmeurs wil, moet men bij alle programmeer-opleiding scholen en hogescholen etc op het prikbord een vacature neer laten hangen.
Men maakt een vacature, mailt/faxt die door naar de administratie daar met het verzoek hem op te hangen, en dat studenten gelijk aan de slag kunnen als stagesplek en werkplek. A slam dunk imo. :cool: Het enige wat de student moet weten is welke programmeertaal hij moet kennen, contact gegevens, werkplek en wat het schuift. En 'stageplek' en 'werkervaring' zijn ook magische worden :)

Alle gratis krantjes van alle steden (zie internet-variant) in dit land vullen met deze vacatures is optie 2. Vergeet u de ref code niet! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12695

Guest
Als men programmeurs wil, moet men bij alle programmeer-opleiding scholen en hogescholen etc op het prikbord een vacature neer laten hangen.
Men maakt een vacature, mailt/faxt die door naar de administratie daar met het verzoek hem op te hangen, en dat studenten gelijk aan de slag kunnen als stagesplek en werkplek. A slam dunk imo. :cool: Het enige wat de student moet weten is welke programmeertaal hij moet kennen, contact gegevens, werkplek en wat het schuift. En 'stageplek' en 'werkervaring' zijn ook magische worden :)

Alle gratis krantjes van alle steden (zie internet-variant) in dit land vullen met deze vacatures is optie 2. Vergeet u de ref code niet! :D

Inno zit niet in Nederland he ;)

Tevens ze hebben bijna altijd vacatures uit staan voor verschillende functies via verschillende kanalen, en in deze tijd is ook maar de vraag of ze niet/net afgestudeerde willen/nodig hebben, dit soort mensen kosten een hoop extra tijd om te hebben.
 

Markus

Actief lid
ik vraag me trouwens af wat voor gierend ouwe pc rommel sommige spelers gebruiken... met een redelijke i5 (i3 zou zelfs nog moeten kunnen) en 2 gig geheugen werkt foe net zo snel op html5 als met flash...

tja, als je graag 12 jaar oude pc's wil blijven gebruiken en zelf niet erin wil investeren is dat je eigen keuze. een pc waarop je minstens foe kan spelen heb je al voor 150 euri met gemak hoor :)
 
Bovenaan