Teveel events

DeletedUser

Guest
Dus als je een discussie voert dan wel met de goede argumenten.

Je kan bij dit soort dingen toch niet gaan lopen cherry picken.
Het gaat om het principe.
Als Galileo als argument wordt ingezet waarom de man met het snorretje dan niet?
Of het slaat allebei nergens op of beide vormen een uitstekende metafoor om jouw pleidooi te ondersteunen.
 

Didi 666

Actief lid
Evenement Foe 2039

Dan komt het mannetje met de snor hehehe
Maar wel eens, teveel evenementen en teveel gebouwen die je amper tot niet kwijt kan.
Voor mij niet zo een probleem omdat ik toch alleen voor de wensputten speel en anders gewoon niet.

Ik zou 8 per jaar de Max vinden, maar dan wel minimaal 2 weken en dan niet zo als het Carnaval met zo een mega gok factor.
 

bonke35

Actief lid
@ bonke ik had het over ideeën die betwijfeld werden maar daarna alom worden aanvaard. Volgens mij past de idee van het mannetje met het snor daar gelukkig niet bij. Dat is alom verworpen, behalve helaas door een aantal extreem rechtse onnozelaars. Dus als je een discussie voert dan wel met de goede argumenten.
sja:)
Als je foe speelt dan is het de bedoeling dat je een reis door de tijd doet.
Er zijn in events al een aantal grote namen ( waaronder dictators) geweest.
Dat soort figuren maken deel uit van de geschiedenis.
Dus wat geschiedenis betreft zou foe geen onderscheid moeten maken tussen personen die goede dingen gedaan hebben, zoals Einstein, Newton, Bell enzz
maar ook degenen die een zwarte pagina in de geschiedenis hebben
 

DeletedUser6877

Guest
Ik denk dat foe een spel is geen werkelijke weergave van de geschiedenis. In een spel hoef ik niet geconfronteerd te worden met degenen die een zwarte pagina hebben, ik speel dit voor de lol en ontspanning.
 

lidelf

Lid
Ik denk dat foe een spel is geen werkelijke weergave van de geschiedenis. In een spel hoef ik niet geconfronteerd te worden met degenen die een zwarte pagina hebben, ik speel dit voor de lol en ontspanning.

Ik deel de mening van Charlemagnell, Als ik geschiedenis wil leren over iets wat belangrijk is kijk ik wel in de geschiedenis boeken.
Mijn mening is dan ook dat er inderdaad te veel events zijn waardoor ook ik event moe ben.
 

Felair

Actief lid
Er zijn inderdaad best wat events, teveel? Meh je kan zelf een weloverwogen keuze maken of een event het je waard is met de informatie welke je op wikipedia terugvind.

Het eerste event wat het totaal niet waard is om aan mee te doen moet ik nog tegenkomen persoonlijk, de basis beloning van een gebouw of set lukt mij tot nu toe wel zonder al teveel moeite. Daarnaast kun je met de info op de fandom wiki een goede inschatting maken voor de dia spelers onder ons of het moeite waard is om diamanten uit te geven of niet.

Ik zie het probleem niet, maar mensen hebben vooral het probleem dat ze denken verplicht te zijn om een event te spelen? Heb je geen zin/tijd laat het dan toch lekker ik zou er niet wakker van liggen persoonlijk als ik er eentje mis of als het een keer niet lukt om de beloning binnen te halen.
 
Bovenaan