Discussietopic 1.139

Tigertjheu

Actief lid
Met de nieuwe FP balk kopen is het enkel tot de miljoen?
Ik zit er namelijk al ruim boven..
aBZU5YzUSOi5jvTahKkdXQ.png
 

Felair

Actief lid
Holy shit, vandaag de mobiele update binnengehaald maar jemig wie heeft verzonnen dat je ineens zo'n gare blur over je scherm krijgt wanneer je iets opent op je mobiel.

Kijkt echt zeer onprettig zeg, echt heel irritant voor mijn ogen, geen idee of dit op beta getest is maar dit maakt het spel bijna onspeelbaar op de mobiel.
Kijk er bijna scheel van en dan speel ik meestal op de pc. Kan me best voorstellen dat je als je veel via mobiele apparaten speelt dat je er hoofdpijn van krijgt zeg pff.
 

DeletedUser11556

Guest
Erg vervelend het wazige scherm die opduikt in verschillende aspecten van het spel.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De feedback hierover is bij ons bekend en we hopen dit in de toekomst te verbeteren :)
 
Holy shit, vandaag de mobiele update binnengehaald maar jemig wie heeft verzonnen dat je ineens zo'n gare blur over je scherm krijgt wanneer je iets opent op je mobiel.

Kijkt echt zeer onprettig zeg, echt heel irritant voor mijn ogen, geen idee of dit op beta getest is maar dit maakt het spel bijna onspeelbaar op de mobiel.
Kijk er bijna scheel van en dan speel ik meestal op de pc. Kan me best voorstellen dat je als je veel via mobiele apparaten speelt dat je er hoofdpijn van krijgt zeg pff.

Helemaal mee eens. Ontzettend vervelend kijken. Terugdraaien of optioneel maken aub.

De feedback hierover is bij ons bekend en we hopen dit in de toekomst te verbeteren :)

Verbeteren = terugdraaien of optioneel maken. Blurren voegt niets toe.
 

DeletedUser12019

Guest
De opslag is wel een beetje verbeterd, maar nog steeds staan er gebouwen uit verschillende tijdperken zoals: kennisaltaren, heiligeluchtwachten, terrasboerderijen en kampioenbarraken. Niet bij elkaar maar verspreid over de opslag.
 
De feedback hierover is bij ons bekend en we hopen dit in de toekomst te verbeteren :)
En is het jullie dan ook bekend dat het nu een gok spelletje is als je FP koopt met munten door die geblurde achtergrond. Blij om te lezen dat ik niet de enige ben die er koppijn van krijgt trouwens.
 
Bovenaan