Discussietopic virtuele toekomst deel 1

DeletedUser3976

Guest
Vraagje.
Kan ik ergens zien wat de upgrades van evenementgebouwen opleveren na het gebruik van een renovatie/verbeterkit?
 

DeletedUser

Guest
Vraagje.
Kan ik ergens zien wat de upgrades van evenementgebouwen opleveren na het gebruik van een renovatie/verbeterkit?

Gewoon alles even doen wat maakt het uit allemaal.
Ik wil bd’s en goedjes via m/o bij je halen :p
Dit zou ik overigens al mijn VT vriendjes zeer ernstig willen aanraden: gewoon overal een kitje overheen!

EDIT I Enne, Virtuele Toekomst tijgers: haal die smidjes eens weg ik wil geen bronsgoedjes :(

EDIT II Maar om ook wat aandacht te besteden aan je eigenlijke vraag volgens mij staan die dingen op Wikia maar of dat al bijgewerkt is weet ik niet ik denk zo maar dat @Mr.Quib hier meer over kan zeggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De tag functioneerde niet omdat die later is toegevoegd, een tag werkt alleen wanneer het er staat bij het aanmaken van het bericht.
 

Wildstorter

Actief lid
Ziet er mooi uit en denk dat als je de stad helemaal naar dit tijdperk zou zetten dat het echt super is.

Alleen zie je dat in de meeste steden nu de KA en terrasboerderij gekozen zijn vanwege de beloning die ze geven en dus zal er niemand voor kiezen om de stad om te bouwen.

Dus misschien een mogelijkheid om te kijken naar vervangingen? Net zoals de wensputten ook een tweede variant hebben gekregen in de vorm van fontein der jeugd? Als een terrasboerderij dan direct bij een renovatie er “Virtueel” uit ziet dan kan ik mijn stad ook makkelijker aanpassen naar het nieuwe tijdperk.
 

DeletedUser

Guest
Het thema van het virtuele tijdperk is inderdaad uitzonderlijk mooi vind ik.
Met erg veel zorg gekozen en gemaakt.
 

Willem the killer

Actief lid
De gebouwen zijn idd heel mooi :) Ik ben druk bezig om mijn hele stad aan het te verbouwen om zoveel mogelijk gebouwen uit VT te plaatsen .

Weet iemand of de nieuwe GG de legers van de stad extra aan/verdediging bonus geeft of je gewone legers waar je G/GvG mee speelt .
 

DeletedUser5986

Guest
Probleem 1; Chateaux Frontenac bonus wordt niet meegeteld met de quests wat wel moet, maar dus niet gebeurd, zo mis je wel de goedjes extra
Probleem 2;Gilde expeditie blijft in Oceanic staan, (geeft dus geen Virtuele units, beloningen, gebouwen, en je hebt ook deze units niet tegen je)
Probleem 3; Virtuele kampioen is wel erg zwak...hier heb je weinig aan. is soms in 1!! schot al weg tegen lagere era units
 

Wildstorter

Actief lid
Probleem 1; Chateaux Frontenac bonus wordt niet meegeteld met de quests wat wel moet, maar dus niet gebeurd, zo mis je wel de goedjes extra
Probleem 2;Gilde expeditie blijft in Oceanic staan, (geeft dus geen Virtuele units, beloningen, gebouwen, en je hebt ook deze units niet tegen je)
Probleem 3; Virtuele kampioen is wel erg zwak...hier heb je weinig aan. is soms in 1!! schot al weg tegen lagere era units

1 dit is bekend en wordt naar verwachting met de eerstvolgende update opgelost.

2 dinsdag 8:00 uur bepaald je tegenstand in GE, begin je in late middeleeuwen en racen je door in de techtree zodat je woensdag in het toekomst tijdperk zit dan is tot het einde van GE deze gewoon LME tegenstand.

3. Zwak en sterk is erg relatief, hangt van de tegenstand af en natuurlijk je eigen bonus.
 
Bovenaan