Dagelijkse uitdagingen kisten shuffle

Wildstorter

Actief lid
Nu al een aantal keren meegemaakt dat ik moet kiezen tussen 2 kisten waarbij alle te winnen prijzen niet aansluiten bij mijn speelstijl. Mijn idee is dan om via de vriendentaveerne een ‘wissel beide kisten om’ bonus te kunnen activeren.

Zie er eigenlijk weinig nadelen in en zo kan iedereen zijn/haar eigen plan trekken en al iets beter uitvoeren, zeker met betrekking tot sets en upgrades.
 

bonke35

Actief lid
eigenlijk sla ik alles over wat betreft het bv 30 keer een productie van 5 minuten
dan is het wel handig als je via de taveerne de kist kan veranderen en dan hopen dat er geen productie verhaal tussen zit :)
 

DeletedUser8003

Guest
Kunnen wisselen van de kisten is een prima idee. Dat moet dan gebeuren VOOR je een kist kiest, dus je weet dan nog niet welke opdrachten je krijgt. Je kunt daarmee dus niet de opdrachten 'resetten' zals bonke35 hierboven opperde.

Ik heb al een paar keer de keuze gehad tussen Veel voorraden en Veel Munten. Echt... of tussen munten en 5 blauwdrukken. Een keuze tussen slecht en slecht (in mijn optiek, dan). De optie om te wisselen zou dat soort situaties oplossen.

Overigens zou het wel behoorlijk duur moeten zijn: anders wisselen mensen net zo lang tot ze de kist krijgen die ze willen: de kersenbloesemkist, of de Paleiskist bijvoorbeeld. Of je zou maximaal één keer per dag mogen wisselen. Het zou bijvoorbeeld een 24-uurs bonus kunnen zijn, met als extra nadeel dat je die dag geen andere bonussen kunt gebruiken. Hmmm... nee... dan zit je vast als je de opdracht krijgt om 3 bonussen te activeren... Maar max. een keer per dag kunnen gebruiken lijkt me een prima oplossing.
 
Bovenaan