Discussietopic incidenten

Mr.Quib

Actief lid
Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze in de loop van 2018 van flash af gaan stappen
Klopt, ze zijn bezig om de boel naar HTML-5 om te zetten.

Je moet per se je animaties aan hebben staan om die te kunnen spotten
En dan nog zie je ze amper. Nog los van het feit dat veel wegen achter gebouwen verstopt zitten. Een simpele pop-up zoals bij de appelbomen zou al een hoop schelen.
 

DeletedUser10111

Guest
En dan nog zie je ze amper. Nog los van het feit dat veel wegen achter gebouwen verstopt zitten. Een simpele pop-up zoals bij de appelbomen zou al een hoop schelen.
Ik spot de incidenten in het gras door mijn muis erover heen te bewegen, dan lichten ze vanzelf op.

In de stad spot ik ze door rustig naar een stukje stad met weg te kijken, om te zien of er iets knippert. Second of 4-5 is voldoende.


Ik vermoed dat juist het moeilijker spotten zo is gekozen, dat gaan ze dan niet vernielen door popups te plaatsen.
Stukken onzichtbare weg zijn wat lastig, je kunt er proberen geen hoge dingen vlak voor een weg neer te zetten, maar anders dan dat niet veel. Is niet zo erg, je krijgt er genoeg.
 

DeletedUser6134

Guest
Kan het kloppen dat als je eens langer dan 24 uur niet inlogt, je dan geen incidenten hebt in je stad?
Ik heb er niet zo snel iets over kunnen lezen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat klopt inderdaad. Incidenten verdwijnen na een tijdje en wanneer je vervolgens weer inlogt wordt de volgende lading aangemaakt, maar die zijn niet altijd direct zichtbaar.
 

Joey-the-king

Actief lid
Zit net na een lange tijd weer op FoE te kijken zie ik oppeens SOS geschreven op het strand, schrok me effe rot hoor, denken van hebben ze daar bij INNO hulp nodig?? Had mijn telefoon er al bij gepakt en het alarmnummer 112 ingetikt en klik ik op het SOS-signaal. Zoals ze zeggen wie goed doet goed ontmoet, krijg ik gewoon 72 medailles, opluchting, blijkbaar niemand gewond oid.
 

DeletedUser10111

Guest
Ma weken op zee eindelijk een strand bereikt, kon nog net een stok uit het woud halen om SOS te schrijven, had alleen even die grote stad gemist drie stappen verderop :p
 

Mr.Quib

Actief lid
Heb in al die tijd nog nooit een incident gezien op een tweebaansweg. Zelfs met de gemiddelde kansen in FoE lijkt me dit erg onwaarschijnlijk. ;)
Is dit een bug?
 

mcsp

Actief lid
Op gewone 2-baanswegen komen ze idd voor (en zijn goed zichtbaar :)) ... op waterwegen niet ... wegwerkzaamheden in het water zijn zelfs voor FoE wat ver gezocht, denk ik ... :p
 
Bovenaan