Diamanten gebruiken voor meer...

DeletedUser10593

Guest
Beste allen,

Diamanten is waardoor FOE nog bestaat. Ik vraag mij dus af waarom er niet meer opties zijn om deze te gebruiken. Het beste is natuurlijk op een manier dat niet diamanten gebruikers niet te veer achter gaan lopen. Een aantal voorbeelden:

- Het innen van ALLE goederen moet op mobiele apparaten ook mogelijk worden m.b.v. diamanten net als op pc.
- Het maximale aantal vrienden is momenteel 80 en met verzoeken erbij 140. Dit zou bijvoorbeel voor 200 diamanten per 10 personen opgehoogd kunnen worden tot 140 vrienden zelf uit kunnen nodigen. Maximaal blijft dus wel 140...
- Stoppen van taveerne bonus m.b.v. dia (als je al 2 gebruikt)
- gilde diamant pot kunnen maken waar in gedoneerd kan worden , om zo bonussen voor het hele gilde (bv, aanvalsbonus, of een bonus opo de goederenproductie , of extra percentage bovenop gildekas stortingen (met dank aan XXshadow)
-
-

Meer suggesties zijn uiteraard welkom, graag wel suggesties die diamanten gebruikers geen voorsprong geeft.


Groeten,

JackoTheRipper
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Alhoewel ik het er mee eens ben dat een gezond bedrijf geld moet verdienen om gezond te blijven vind ik dat er al meer dan genoeg te koop is geworden bij FoE.
i.e. het afbetalen van producties.
Ik zou het een slechte tendens vinden de voordelen voor diamantspelers uitvoerig uit te breiden.
Zeker waar het neer komt op meer vrienden kopen.
Daar ben ik echt op tegen.
 

DeletedUser

Guest
Leuk zo'n idee, maar waarom dan niet even de moeite om je er in te verdiepen als je een idee hebt? Functies die op de PC bestaan en nog niet op de app hoef je niet voor te stellen, want daar werken ze naar toe. Diamanten gebruiken voor extra vrienden is dom en zinloos. Die 140 haal je nu ook al met gemak. Zelgfde geld voor die taveernebonus. Je komt mety allerlei suggesties waar spelers echt geen extra diamanten voor uit gaan geven. Bovendien, waar bemoei je je in vredesnaam mee. Denk je nu werkelijk dat ze bij Inno geen inzicht hebben hoe ze het meeste kunnen verdienen? :rolleyes:
 

DeletedUser10486

Guest
Het gaat ook over een langetermijnvisie. Ze kunnen inderdaad wel dingen invoeren die op korte termijn meer geld in het laatje brengen, maar op lange termijn gaat het spel naar de haaien zo.

Ze zouden bijvoorbeeld super dure super items kunnen invoeren. Maar dat heeft tot gevolg dat de gratis spelers helemaal niet meer meekunnen. Op de duur blijven er dan enkel nog de diamantspelers over, die dan ook niets meer kunnen zonder de gratis spelers om aan te vallen en te plunderen.
 

DeletedUser

Guest
Op de duur blijven er dan enkel nog de diamantspelers over, die dan ook niets meer kunnen zonder de gratis spelers om aan te vallen en te plunderen.

Dat is waar ook!
Gratis spelers zijn er als entertainment voor de dia spelers.
Zodat dia spelers ze kunnen aanvallen en plunderen: wat een geweldige vinding eigenlijk.
Dat ik nooit eerder aan dat verband gedacht heb het is zo voor de hand liggend ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Ik kan wel een paar dingen verzinnen:
- extra diamantuitbreidingen: 2000 diamanten per stuk
- vouchers om GG's te levelen: 2000 diamanten per stuk
- een permanent stadsschild: 20.000 diamanten
- een barak voor superkampioenen die 2x zo sterk zijn: 50.000 diamanten
...
 
Ik kan wel een paar dingen verzinnen:
- extra diamantuitbreidingen: 2000 diamanten per stuk
- vouchers om GG's te levelen: 2000 diamanten per stuk
- een permanent stadsschild: 20.000 diamanten
- een barak voor superkampioenen die 2x zo sterk zijn: 50.000 diamanten
...
- diamantenuitbreidingen zijn juist beperkt tot 2 stuks per tijdperk om het speelveld nog een beetje gelijk te houden
- 2k om een GG te levelen is lachwekkend weinig, zeker voor een hogere GG, dat gaan ze dus never nooit niet doen, je kan nu al dia gebruiken om een GG te levelen, maar kost je iets meer, namelijk 50 dia per fp
- permanent stadsschild slaat nergens op, dan hoef je nooit meer op te letten, kans 0
- superkampioenen speciaal voor pay-to-win spelers, ja denk dat veel dia spelers dat een topidee vinden maar kans daarop is ongeveer even groot als een permanent stadsschild

Misschien iets minder alleen vanuit je zelf denken en meer vanuit algemene wensbaarheid


En gratis spelers zijn er niet om de diaspelers te entertainen (da's echt de opmerking van iemand die nog geen GE uit kan spelen zonder er een bak dia tegenaan te gooien) wij zijn er om types met een gebrekkig spelinzicht, toch de kans te geven een beetje op niveau mee te spelen als ze er maar wat harde cash voor overhebben ;) En om die reden zal inno de positie van de gratis spelers ook niet al te erg willen aantasten, je moet wel gemotiveerd blijven er steeds opnieuw geld tegenaan te smijten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10593

Guest
Zoals gezegd gaat het om bestedingen die het spel voor de gratis spelers niet beinvloeden in tegenstelling tot wat Stefan allemaal voorsteld.

Tevens red je 140 vrienden met gemak maar als je dan zelf iemand wilt uitnodigen moet je er 60 verwijderen, om dit te voorkomen kan je er dus diamanten tegen aangooien. Dit zorgt dat de gratis spelers ook niet benadeeld worden.
 

DeletedUser4527

Guest
goed idee, je zou ook een gilde diamant pot kunnen maken waar in gedoneerd kan worden , om zo bonussen voor het hele gilde (bv, aanvalsbonus, of een bonus opo de goederenproductie , of extra percentage bovenop gildekas stortingen , of gildeniveau verhogen ...
 

DeletedUser10593

Guest
Dat is een geode XX shadow zal hem erbij plaatsen, gildeniveau omhoog zou ik echter niet doen want dan is elke gilde zo op maximaal.
 
Bovenaan