Mag het aanvallen van buren wat spannender gemaakt worden?

DeletedUser8505

Guest
Aanvallen van buren en plunderen is een onderdeel van het spel, prima. Maar ik vind dat de aanvaller bij een mislukte aanval er wel erg makkelijk en goedkoop vanaf komt, hij kan zich terugtrekken zonder enig gevolg. De verdediger wordt niet beloond. Ik zou willen voorstellen, maak de aanval af en zo niet (bij terugtrekken) dan krijgt de verdediger de mogelijkheid de aanvaller te plunderen. Het spel wordt echt een stuk leuker.
(ik kon dit simpele idee niet terugvinden in de archieven, staat het er toch in verwijder deze bijdrage dan maar)
 
Prima idee, als de aanvaller dan ook vooraf mag zien wat er in de verdediging staat ;)

Oh, en mag de aanvaller dan bij een mislukte wraakpoging ook 2x plunderen? Dan ben ik helemaal voor
 

DeletedUser10486

Guest
Bij een mislukte aanval ben je wel wat eenheden kwijt, meestal alle 8 als je te snel op de auto knop geklikt hebt.
 

DeletedUser10934

Guest
Huh, waarom kan ik dan niet terug vechten als in aanwezig ben in het spel? Zo vaak gelezen dat iemand mij aangevallen heeft, terwijl ik online was.
De verdediger wordt beloond, degene heeft de troepen zonder schade en dat de aanvaller geen BD, munten e.d. heeft ontvangen (i.p.v. te motiveren).
 

DeletedUser

Guest
Huh, waarom kan ik dan niet terug vechten als in aanwezig ben in het spel? Zo vaak gelezen dat iemand mij aangevallen heeft, terwijl ik online was.
De verdediger wordt beloond, degene heeft de troepen zonder schade en dat de aanvaller geen BD, munten e.d. heeft ontvangen (i.p.v. te motiveren).

Waarom kan jij niet terugvechten? Wij kunnen dat allemaal wel.
 
Bovenaan