Stop met het bonuskrat

DeletedUser

Guest
Ik win het en krijg het in mijn inventaris. In mijn inventaris moet ik het openen en krijg dan een bonus. Waarom niet direct die bonus in mijn inventaris? Wat is het nut van nog eens een krat te moeten openen?
 

DeletedUser

Guest
Ik win het en krijg het in mijn inventaris. In mijn inventaris moet ik het openen en krijg dan een bonus. Waarom niet direct die bonus in mijn inventaris? Wat is het nut van nog eens een krat te moeten openen?

Het is leuk!
Een geweldige verrassingsbonus in een prachtig kratje.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt diezelfde verrassing ook als je hem direct krijgt, zoals bij de dobbelsteen bij missies. Dit is een extra stap die nergens op slaat.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt diezelfde verrassing ook als je hem direct krijgt, zoals bij de dobbelsteen bij missies. Dit is een extra stap die nergens op slaat.

Oké, dat is wel zo maar...
De verpakking is altijd de helft van het cadeautje!

Edit: Ter volledigheid van mij hoeft het ook niet.
De inhoud van het kratje is toch niet steeds het zelfde dacht ik?
De inhoud van de kistjes, op de dagprijs na, weer wel.
Ik denk dat het daarom is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10111

Guest
Ik weet niet of je er meer tegelijk kunt hebben lopen, maar als dat zo is kun je net doen of het alleen de bonus is die je hbben wilt. Maak het krat open, als het de goede bonus is ben je klaar, anders maak je er nog meer open.
Als je er maximaal 1 kunt hebben lopen, dan is het krat nog nuttelozer dan ik dacht. Je kunt dan nooit het krat gebruiken om een bepaalde bonus te krijgen, want dat werkt niet in 3 van de 4 gevallen.

De enige bruikbare variant van het onding is als je een bepaalde bonus wel kan gebruiken maar het is niet echt nodig. Bijv de 1e levels van de GE of zo. Aanvalsbonus wordt dan gebruikt, maar het doet niet veel. Aan de andere kant, als het krat dan niet geeft wat je hebben wilt is het ook geen ramp.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zijn ze allemaal stapelbaar behalve de aanvalboosts (nooit getest).
 

DeletedUser10486

Guest
Het zou inderdaad beter zijn om meteen een random flesje te geven in plaats van een krat. Maar de flesjes allemaal apart gaan aanbieden als dagbonus, dat zou ook niet goed zijn.

Wat commentaar op de flesjes zelf:
- munten en voorradenbonussen zijn welkom
- verdedigingsbonus: je kan af en toe je aanvallers eens verrassen door die allemaal tegelijk te gebruiken. Eén flesje gebruiken is zinloos
- aanvalsbonus: ik heb 1 keer eens een flesje van 20% gebruikt, en ik kon niet veel verschil merken. Ofwel kan je de tegenstand omleggen met 2 schoten, en dan heeft dat flesje geen zin, of wel lukt dat niet, en dan is 20% extra meestal nog veel te weinig om de tegenstander wel om te leggen met 2 schoten.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of je er meer tegelijk kunt hebben lopen, maar als dat zo is kun je net doen of het alleen de bonus is die je hbben wilt. Maak het krat open, als het de goede bonus is ben je klaar, anders maak je er nog meer open.
Als je er maximaal 1 kunt hebben lopen, dan is het krat nog nuttelozer dan ik dacht. Je kunt dan nooit het krat gebruiken om een bepaalde bonus te krijgen, want dat werkt niet in 3 van de 4 gevallen.

De enige bruikbare variant van het onding is als je een bepaalde bonus wel kan gebruiken maar het is niet echt nodig. Bijv de 1e levels van de GE of zo. Aanvalsbonus wordt dan gebruikt, maar het doet niet veel. Aan de andere kant, als het krat dan niet geeft wat je hebben wilt is het ook geen ramp.

Je wint het krat en het gaat naar je inventaris. Daar blijft het als krat staan, tenzij je het openmaakt. Maak je het open, dan veranderd het krat in je inventaris in een flesje in je inventaris. Daar hoef je dan nog steeds niks mee te doen. Kan je dat krat dus net zo goed overslaan.
 

DeletedUser10111

Guest
Je wint het krat en het gaat naar je inventaris. Daar blijft het als krat staan, tenzij je het openmaakt. Maak je het open, dan veranderd het krat in je inventaris in een flesje in je inventaris. Daar hoef je dan nog steeds niks mee te doen. Kan je dat krat dus net zo goed overslaan.
:confused: !!
Dat had ik nog niet eens door, ik dacht dat uitpakken van het krat de willekeurige bonus toepaste!!

Bedankt voor deze informatie!

Edit: Er staat inderdaad "win je een van de bovenstaande prijzen", maar er staat niet bij wat dat betekent.
@Leones: Misschien veranderen in "ontvang je één van de bovenstaande prijzen in je inventaris" ?
(met "één" in plaats van "een" als mogelijk)

Edit2: Als je een krat uitpakt staat het er wel, maar dan moet je eerst weten dat je dat kunt doen zonder dat de bonus ook ingaat!
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Niet alle prijzen gaan naar jouw inventaris, wat is er echter precies onduidelijk aan het winnen van iets?
Wat betreft de feedback over de bonuskrat, ik zal het doorgeven, maar er zal ongetwijfeld een goede reden zijn geweest om het in een krat te verpakken.
 

DeletedUser10111

Guest
Niet alle prijzen gaan naar jouw inventaris, wat is er echter precies onduidelijk aan het winnen van iets?
Op de hover van een bonuskrat staat het lijstje mogelijke bonussen, met daaronder als tekst: ".... win je een van de bovenstaande prijzen" (sorry, ik heb geen kratten meer, dus ik kan niet reproduceren wat er op .... moet staan).
Ik vatte "win" op dezelfde manier als alle andere dingen in de inventaris, namelijk "gebruik", met dat verschil dat hier nog een keuze uit 4 bonussen gemaakt moet worden, waarbij ik 1 van de 4 zou winnen en dan onmiddellijk gebruiken. (Het woord "gebruik" past niet in de zin, want dan zou ik het krat moeten gebruiken.)

Dientengevolge was ik op zoek naar een gelegenheid waarbij ik 1 van de bonussen nodig had, maar niet dringend, want wellicht zou ik iets anders krijgen dan ik had gewild. Omdat dit eigenlijk niet voorkomt, had ik eerlijk gezegd geen idee wat ik met de kratten moest.


Zoals Sl8yer zei, mijn interpretatie was niet goed, "winnen" betekent dat de bonus in mijn inventaris komt in plaats van het krat. Wellicht is het handig om dit in de hover te melden, om dit soort problemen te voorkomen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De hover van de bonuskrat in jouw inventaris is "Maak dit item open om een van de bovenstaande items te krijgen.", de hover wanneer je het in de mand bekijkt is "Dit item wordt opgeslagen in je inventaris. Als je het gebruikt, krijg je een willekeurig bonusitem.".

Geen van die twee geeft wat mij betreft aan dat de bonus die je krijgt direct geactiveerd wordt, toch?
 

DeletedUser

Guest
De hover van de bonuskrat in jouw inventaris is "Maak dit item open om een van de bovenstaande items te krijgen.", de hover wanneer je het in de mand bekijkt is "Dit item wordt opgeslagen in je inventaris. Als je het gebruikt, krijg je een willekeurig bonusitem.".

Geen van die twee geeft wat mij betreft aan dat de bonus die je krijgt direct geactiveerd wordt, toch?

Voor mijn gevoel is het inderdaad ook niet echt multi interpretabel.
Het lijkt me duidelijk genoeg.
Misschien dat het kratje die verwarring kan oproepen.
 

DeletedUser10111

Guest
De hover van de bonuskrat in jouw inventaris is "Maak dit item open om een van de bovenstaande items te krijgen.", de hover wanneer je het in de mand bekijkt is "Dit item wordt opgeslagen in je inventaris. Als je het gebruikt, krijg je een willekeurig bonusitem.".
De mand-informatie is nieuw, ik kijk niet in detail naaar elke prijs, en zeker niet dit soort spul. Het overzicht van de items als je op de mand hoovert (plaatje + 1 regel naam) is zat om te weten wat het is. Die tekst is ook niet aanwezig in de inventaris.

Ik weet zeker dat de tekst in de inventaris anders was, maar ik kan je geen screenshot geven als bewijs bij gebrek aan bonuskratten in mijn inventaris. Het zou nog kunnen zijn dat we het over verschillende kratten hebben, ik had op een gegeven moment 2 vakjes in de inventaris met bonuskratten plaatjes, maar de bovenstaande tekst was verschillend.
Ook dat kan ik niet meer laten zienm helaas.

Maar goed als jij denkt dat "krijgen" en "gebruiken" (waarbij je het effect krijgt) niet tot verwarring kunnen leiden, dan zijn we hierbij klaar. Dank voor je antwoord en onderzoek.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet zeker dat de tekst in de inventaris anders was, maar ik kan je geen screenshot geven als bewijs bij gebrek aan bonuskratten in mijn inventaris. Het zou nog kunnen zijn dat we het over verschillende kratten hebben, ik had op een gegeven moment 2 vakjes in de inventaris met bonuskratten plaatjes, maar de bovenstaande tekst was verschillend.

Bonuskrat in mijn inventaris geeft als tekst dat als je het krat opent je één van de getoonde items KRIJGT.
 

DeletedUser10486

Guest
Dat is een geweldig idee, een krat met bier. Verhoogt de tevredenheid met 10%, maar de aanvalssterkte daalt met 10%
 
Bovenaan