Discussietopic wintergebouw peiling

DeletedUser

Guest
Ik heb datzelfde concert in de Ahoy gezien. Weet nog dat ze aan het einde van het podium afgingen en toen weer terugkwamen voor de toegift. Fish sprak toen de woorden "ik heb slecht nieuws en goed nieuws. Het slechte nieuws is dat we nog maar 1 nummer spelen. Het goede nieuws is dat het heel Misplaced Childhood is.

Geweldig concert!
 

DeletedUser

Guest
Hier het hele concert


Gelukkiig hebben ze dat concert vastgelegd.
Sugar Mice vind ik wel erg mooi uitgevoerd hier.
Fijne gitaarsolo ook.


Mamma vond het nog niet goed dat ik naar concerten ging in de Fish tijd.
Bummer!
Daarna heb ik het flink ingehaald :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Morgen sluit de peiling al, en nog niet eens 0.1% van de Foe spelers vond het nodig om te komen stemmen. Dat kan je niet bepaald een succes noemen.
 

DeletedUser

Guest
Morgen sluit de peiling al, en nog niet eens 0.1% van de Foe spelers vond het nodig om te komen stemmen. Dat kan je niet bepaald een succes noemen.

Die peiling wordt gehouden in alle landen waar FoE wordt gespeeld. Ik vind het bewonderenswaardig dat je die allemaal even bezocht hebt om te tellen.
 

DeletedUser

Guest
Morgen sluit de peiling al, en nog niet eens 0.1% van de Foe spelers vond het nodig om te komen stemmen. Dat kan je niet bepaald een succes noemen.

Dat zegt niet veel.
Het verteld hooguit dat niet veel mensen te paaien zijn zich naar het forum te vervoegen.
Alhoewel me de hoeweelheid nieuwe inschrijvingen op het forum niet tegenvallen.
 

Mr.Quib

Actief lid

brengt je toch gelijk in de juiste feeststemming
Echt geweldig deze :D

Zit al sinds woensdag in mijn kop, kreeg vandaag wat rare blikken (meer dan normaal ;)) toen ik al 'me-me-me-me' achter de pc zat. Nieuwe beschuit challenge: probeer een minuut lang mee te zingen met Beaker zonder een lachstuip te krijgen :D

Om de feestvreugde nog wat te verhogen:
LindseyStirling&JoshGroban-PureImagination-Beaker'sEyes.png
 

DeletedUser

Guest
De poll hoeft niet per se dezelfde eindtijd te hebben als het kunnen inzenden van de muziekvideos :)

Leuk hoor deze peiling moeten we vaker doen!
Er kwamen heel wat onverwachtse bijdragen naar boven :D
Erg vermakelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5986

Guest
Ik vier al decennia geen kerst meer, maar in plaats daarvan het originele Yule winterwende fest van 10 dagen feesten met anderen...alles samen delen.

Sateman
Omdat we al lang geen echte witte kerst meer gehad hebben. En omdat iedereen dit elk jaar toch weer hoopt!
ofschoon ik de muziek keuze wel ok vindt (ook niet meer dan dat) begrijp ik niet waarom iemand blij zou zijn met een witte kerst...veeel meer energie gebruik, veel meer ongelukken, veel meer sterf gevallen, veel meer schade aan oogsten, veel meer schade aan gebouwen, vervoermiddelen, maar vooral ook mens en dier...de winter mag voor sommige leuk lijken maar veroorzaakt meer leed en schade dan wel een ander seizoen ook.
nkblade
Omdat iedereen als kind wel eens door het raam keek in de hoop de stoet vrachtwagens te zien :)
Tussen alle huidige domme reclamefilmpjes blijft deze 20 jaar later nog steeds een goed gevoel geven.
En dat cocacola sinterklaas en odin samengevoegd heeft op kerstdag is alleen commercieel en geschiedvervalsing.....kerst heeft niets met rode baardige mannetjes te maken die cadeautjes geven...al is dit 'delen' wel geschiedenis want niet alleen deed t normale volk dit , de legende gaat dat de winterwende (kortste dag jaar en de terug keer van t licht) en het bijhorende yulefest ook de enige periode was waarin Odin in een groene jas voedsel deelde met de mensen op Midgardh (aarde)...dat is de oorsprong van de kerstman en de rest is commercie....
en ook al is iemand gelovig en ziet kerst als de heilige dag van het geloof....deze mensen vergeten dat de kalender minstens 1x, en waarschijnlijk nog n paar keer zo is aangepast en weer onderhevig geweest aan tijdsverschuiving (een jaar is nml niet exact 365,25 dagen) dat deze heilige dag op 4 december heeft moeten liggen en niet zoals nu. rond 1700 was kerst zelfs letterlijk op de 21e ..de dag dat de winterwende valt....dit is iets wat de eerdere hoge mensen van de kerk gedaan hebben (het verplaatsen van de heilige dag, en t veranderen van de kalender) omdat je beter in iets mee kan gaan wat je niet kunt verslaan dan door te vechten (if you can't beat them, join them).

Buiten deze vergeten of opzettelijk verstopte geschiedkundige feiten die nog steeds door velen ontkent worden, kan ik alleen nog zeggen, dat reclame van n stoet vrachtwagens, een goed gevoel zou geven, wel goede reclame is van een wel erg fout, corrupt, slecht, verslavend, product is.

Onthoud; alles wat reclame nodig heeft is ergens inherent slecht (in het product, productie, financien, etc), of op zijn minst niet nodig, want een echt goed product heeft geen reclame nodig.
 

DeletedUser

Guest
Ik vier al decennia geen kerst meer, maar in plaats daarvan het originele Yule winterwende fest van 10 dagen feesten met anderen...alles samen delen.


ofschoon ik de muziek keuze wel ok vindt (ook niet meer dan dat) begrijp ik niet waarom iemand blij zou zijn met een witte kerst...veeel meer energie gebruik, veel meer ongelukken, veel meer sterf gevallen, veel meer schade aan oogsten, veel meer schade aan gebouwen, vervoermiddelen, maar vooral ook mens en dier...de winter mag voor sommige leuk lijken maar veroorzaakt meer leed en schade dan wel een ander seizoen ook.

En dat cocacola sinterklaas en odin samengevoegd heeft op kerstdag is alleen commercieel en geschiedvervalsing.....kerst heeft niets met rode baardige mannetjes te maken die cadeautjes geven...al is dit 'delen' wel geschiedenis want niet alleen deed t normale volk dit , de legende gaat dat de winterwende (kortste dag jaar en de terug keer van t licht) en het bijhorende yulefest ook de enige periode was waarin Odin in een groene jas voedsel deelde met de mensen op Midgardh (aarde)...dat is de oorsprong van de kerstman en de rest is commercie....
en ook al is iemand gelovig en ziet kerst als de heilige dag van het geloof....deze mensen vergeten dat de kalender minstens 1x, en waarschijnlijk nog n paar keer zo is aangepast en weer onderhevig geweest aan tijdsverschuiving (een jaar is nml niet exact 365,25 dagen) dat deze heilige dag op 4 december heeft moeten liggen en niet zoals nu. rond 1700 was kerst zelfs letterlijk op de 21e ..de dag dat de winterwende valt....dit is iets wat de eerdere hoge mensen van de kerk gedaan hebben (het verplaatsen van de heilige dag, en t veranderen van de kalender) omdat je beter in iets mee kan gaan wat je niet kunt verslaan dan door te vechten (if you can't beat them, join them).

Buiten deze vergeten of opzettelijk verstopte geschiedkundige feiten die nog steeds door velen ontkent worden, kan ik alleen nog zeggen, dat reclame van n stoet vrachtwagens, een goed gevoel zou geven, wel goede reclame is van een wel erg fout, corrupt, slecht, verslavend, product is.

Onthoud; alles wat reclame nodig heeft is ergens inherent slecht (in het product, productie, financien, etc), of op zijn minst niet nodig, want een echt goed product heeft geen reclame nodig.

OMG!
Dit is echt hilarisch! :D
Leuk om je in mijn vriendenlijst op C te hebben.
Je mag me voor dit soort dingen altijd wakker maken LOL
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10974

Guest
Whoop wat leuk om de Elandenplaats te mogen winnen! Het klinkt erg cliché maar win echt nooit iets!

Alvast enorm bedankt!

Groet!
 
Bovenaan